Berk'in Saçmalığı

220 9 0
                                    

Kasım ayının ilk haftası geldi ve günlerden pazartesi sabah uyandım ve telefonuma bildirim geldi açtığımda Berk'den geldiğini gördüm ve bugün okulun yarım gün olduğunu yazmıştı biraz şüphelendim ama zaten çok uykum olduğundan dolayı biraz daha uyudum ve kalkınca hazırlanıp okula gittim mesajda ilk dersin 12:00 da başlayacağı yazıyordu neşeli bir şekilde okula gittim ve sınıfın kapısını açtım içerideki öğrencilerin çoğu bana bakıp gülüyorlardı ilk önce ne olduğunu anlamaya çalıştım ve Işık hoca sağolsun "Yeşim birşeyin mi var ?" Dediğinde hayır cevabını verdim bu sefer kahkahalar daha da şiddetleniyordu ve Berk'in yüzüne baktığımda intikamcı bir yüz ifadesi vardı içten içe çok sinirlendim ancak ben sinirlenince ağladığım için birden gözümden yaşlar dökülmeye başladı çatık kaşlarımın altından sinirli olduğum gerçeğini saklayamıyordum gerizekalı kendince bana oyun oynuyordu kapıyı kapattım ve dışarıya çıktım lavaboya doğru koşmaya başladım ben giderken sınıftan Işık Hocanın bunu sonra konuşacağız diye bağırıp kapıyı sertçe kapatışına şahit oldum arkama baktığımda peşimden geliyordu yavaşladım ve kıpkırmızı gözlerim ile ona baktım bana "Yeşim lütfen dur bana olayı anlatırsan o öğrenciyi cezalandırabilirim" dedi. Ona olayı yarım ağız ile anlattım ve cebinden mendil çıkartarak bana uzattı mendilde onun kokusu vardı. En az 1.85 boyu vardı ve benim gibi 1.60 boyu olan bir kız ona aşağıdan bakıyordu. Göz yaşlarımı sildikten sonra bana sınıfa girmek isteyip istemediğimi sordu bende istemediğimi söyledim "o zaman öğrencim ile beraber biraz oturalım oda bana bu olayı doğru düzgün anlatsın tamam mı ?" Dediğinde başımla onayladım elini omzumda hissettim ve beraber oturduk. En sevdiği öğrencisi bendim sanırım bu hoşuma gidiyordu benimde en sevdiğim öğretmenim oydu çünkü.

İlk YokuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin