•5•

1.4K 148 47
                                    

Έχουν περάσει δυο εβδομάδες από όταν ήρθα στην Σεούλ. Με τον Jungkook έχουμε δεθεί πολύ σαν ετεροθαλή αδέρφια άλλα νομίζω πως τον βλέπω αλλιώς. Με άλλον τρόπο. Δεν ξέρω. Όποτε βρίσκομαι δίπλα του νιώθω όπως λέμε έχω πεταλούδες στο στομάχι μου και η καρδιά μου χτυπά τρελά. Νομίζω πως έχω αναπτύξει πολύ διαφορετικά συναισθήματα από απλώς αδελφικα. Κάτι παραπάνω που απλώς δεν μπορώ να το εξηγήσω με λόγια. Νομίζω πως μου αρέσει. Ναι αυτό είναι, μου αρέσει ο Jungkook. Από όταν τον είδα μου ειχε τραβηξει το ενδιαφερον. Θα ήθελα να του το πω αλλα δεν μπορώ. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

___

Ήμασταν στην καφετέρια του σχολείου εγώ, ο Jungkook και οι φίλοι του και τρώγαμε.

"Παιδιά είστε για ένα παρτυ αυτό το σαββατοκυριακο;" είπε με ενθουσιασμό ο Taehyung.
"Και ποιος το κανει;" είπε ο Hoseok.
"Ο Namjoon."

Είδα τον Jin, με το που αναφέρθηκε αυτό το όνομα, σήκωσε το κεφάλι του.

"Παιδιά όντως παμε;" είπε ο Jin.
"Γιατί ενδιαφέρεσε να πάμε τοσο πολυ Jin;" είπε με ένα πονηρό τροπο ο Jungkook.
"Πάρτυ είναι. Κρίμα να το χάσουμε τώρα. Θα περάσουμε καλά."
"Ναι ναι Jin. Όχι ότι θέλεις να δεις τον Namjoon."
"Μα φυσικά και όχι Jungkook."
"Καλά δεν πειράζει. Θέλατε δεν θέλατε θα ερχοσασταν." Είπε ο Taehyung.
"Οπότε κανονιστηκε. Το Σάββατο πάμε στο πάρτυ του Namjoon. Ξέρετε που ειναι;" ρώτησα.
"Εγώ." Είπε ο Taehyung και σήκωσε το χέρι του.
"Ωραία. Θα μας οδηγήσεις εσύ τότε. Τώρα ας πηγαίνουμε γιατί χτύπησε το κουδούνι."

Κατευθυνομουν εγώ με τον Jin και τον Hoseok στις τάξεις μας, μιας και ήταν δίπλα η μια με την άλλη, και o Jungkook με τον Tae μαζί.

"Και πώς είναι η ζωή με τον καινούριο σου αδερφό;" μου είπε ο Jin.
"Μια χαρά, υποθέτω. Δεν είχα ποτέ αδερφό και δεν ξέρω πως είναι να ζεις με έναν. Αλλα νομιζω πως όλα είναι μια χαρά και θέλω να είμαι ένας καλός αδερφός."
"Σίγουρα θα είσαι."
"Και εσύ που το ξέρεις;"
"Το διαισθάνομαι."

Κοίταξα τον Jin με ένα περίεργο ύφος άλλα δεν του πολύ έδωσα σημασία.

"Και εσύ, γιατί τόσο ενδιαφέρον για αυτό το πάρτυ που θα παμε;"

Με κοίταξε και τον είδα που κοκκινησε.

"Του αρέσει ο Namjoon." Είπε ψιθυριστά ο Hoseok.
"Τι λες;! Όχι!"
"Ναι το είδαμε. Γι'αυτό οπότε περνάει από μπροστά σου ή τον βλέπεις από μακρυά είσαι έτοιμος να λυποθυμησεις."
"Ναι καλά!"

Τους έβλεπα που μάλωναν μαζί και είχαν τόση πλακα.

"Jin, δεν πειράζει άμα σου αρέσει. Φυσιολογικο ειναι να σου αρεσει κάποιος σε αυτή την ηλικία άλλα και γενικά. Τι και αν είναι αγόρι ή κορίτσι." Του είπα και τον χάιδεψα στην πλάτη.
"Εσένα σου αρέσει κάποια;"
"Εμ βασικά ειμαι γκέη."

My Stepbrother | 지국Where stories live. Discover now