•1•

2.7K 194 17
                                    

"Jimin, ώρα να φύγουμε."

"Τώρα μαμά."

Γεια σας. Δεν σας συστήθηκα. Λέγομαι Park Jimin. Μένω στο Busan και ειμαι ομοφυλόφιλος. Το ξέρω πως δεν σας νοιάζει τι μου αρέσει και τι όχι άλλα εγώ θα το πω. Θα μετακομίσουμε στη Σεούλ. Γιατι; Λοιπον, η μαμά μου με τον μπαμπά μου χώρισαν εδώ και τρεις μήνες και η μαμά μου βρήκε κάποιον άλλο για άντρα. Δεν τον έχω δει από κοντά οπότε θα είναι η πρώτη μου φορά. Η μαμά μου μου ειπε πως έχει και ένα γιο όπου και αυτό θα τον δω και αυτόν πρώτη φορά. Ελπίζω να περάσουμε ωραία μαζί και με τους δύο.

Αφού βάλαμε τα πράγματα στο αυτοκίνητο, μπήκαμε και εμείς και φύγαμε.

"Αντίο παλιό μου δωμάτιο, αντίο παλιό μου σπίτι, αντίο κυρία από τον δεύτερο με τα ωραία γλυκά. Αντίο Busan."

"Jimin, μην κάνεις ετσι. Το ξέρω πως θα σου λείψουν όλα εδώ άλλα τώρα θα πάμε στη Σεούλ. Δεν είναι ωραία;" μου είπε και με φίλησε στο μάγουλο.

"Ναι ωραία." Είπα βαριεστημένα και έβαλα τα ακουστικά μου, πάτησα το αγαπημένο μου τραγούδι και κοιτούσα στο παράθυρο.

___

Μετά από τέσσερις ώρες ταξίδι φτάσαμε. Τελικά αποδείχθηκε πως το Busan είναι μακρυά από τη Σεούλ.

Με το που βγήκα από το αυτοκίνητο είδα ένα μεγάλο σπίτι. Εδώ θα μενω; Πάντα ήθελα ένα τέτοιο σπίτι αλλά ποτέ δεν πίστευα πως θα γινόταν. My dream came true. Καλά όχι και όνειρο. Anyway.

Είδα από την πόρτα βγήκε ένας κυριουλης. Αυτός πρέπει να είναι ο άντρας της μαμάς.

"Επιτέλους ήρθατε." Είπε και ήρθε πιο κοντά μας. "Χαίρομαι που ήρθες." Της είπε και την φίλησε. "Και εγω." Τον φίλησε και η μαμά μου.

"Αχεμ. Ειμαι και εγώ εδώ."
"Ω ναι. Συγγνώμη. Ειμαι ο Jeon Junho. Εσύ θα είσαι ο Jimin. Η μαμά σου μου έχει μιλήσει για εσένα. Ελπίζω να περάσουμε ωραία μαζί."
"Και εγώ."
"Εσείς πηγαίνετε μέσα και θα έρθω και εγώ."
"Αγάπη μου, δεν χρειάζεσε βοηθεια;"
"Μια χαρά είμαι. Θα με βοηθήσουν και οι υπηρέτες."

Έχει και υπηρετες; Μπράβο ο κ. Junho.

Μπήκαμε μέσα στο σπίτι και μας καλωσόρισαν μερικές υπηρέτριες.

"Γεια σας. Ακολουθήστε με να σας πάω στα δωμάτια σας." Είπε μια από αυτές. Ανεβήκαμε τα σκαλιά και φτάσαμε μπροστά από μια καφέ πόρτα.

"Ορίστε το δωμάτιο σας κ. Park."
"Σας ευχαριστώ. Άμα θέλετε μπορείτε να με φωνάζετε σκέτο Jihun. "
"Εντάξει."

Μετά ήρθε σε εμένα.
"Ακολουθήστε με νεαρε."

Έκανα αυτό που μου είπε και με πήγε στο δωμάτιο μου.

Με το που άνοιξα την πόρτα είδα ένα τεράστιο δωμάτιο. Αυτό είναι πιο μεγάλο και από το προηγούμενο. Πήγα γρήγορα στο μεγαλο κρεβάτι και ξαπλωσα.

"Jimin, κατέβα κάτω. Τρώμε."
"Καλά."

Με φώναξε η μαμά μου για να φάμε άλλα δεν πεινάω. Θα πάω μόνο για να γνωρισω καλυτερα τον κ. Jeon.

___

"Και πόσο χρονών είσαι Jimin;"
"17."
"Α ωραία. Θα είσαι ο μεγάλος αδερφός του Jungkook."
"Ποιος είναι ο Jungkook;"
"Δεν ξερεις; Νόμιζα πως γνώριζες. Είναι ο ετεροθαλής αδερφός σου. Δεν σου είπε η μαμά σου;"
"Ναι μου είπε πως θα έχω άλλα δεν ήξερα το όνομα."
"Εντάξει. Αύριο θα ξεκινήσεις στο ίδιο σχολείο με τον Jungkook. Σου έχω πάρει και την στολή."

Τι; Ακομη δεν ήρθα θα πάω σχολειο;

"Ωραία. Τώρα αν μου επιτρέπετε πηγαίνω στο δωμάτιο μου."
"Ναι αγόρι μου." Είπε η μαμά μου και με φίλησε στο μάγουλο.

Πήγα πάνω και κατευθύνθηκα στο μεγάλο μου κρεβάτι. Έκατσα στο κινητο μου και κοιτούσα τα social media μου. Δεν είχα τι να κάνω και επειδή ήμουν κουρασμένος από το ταξίδι κοιμήθηκα.

~○~

Γεια Παιδιά! Επειδή έκανα μια βλακεία και διέγραψα το πρώτο κεφάλαιο και το δεύτερο τα ξαναγράφω τώρα και τα ανεβάζω ξανά. Μπορεί να μην είναι ίδια σε 2-3 λέξεις. Ελπίζω να σας άρεσε και μη ξεχάσετε να ψηφισετε

My Stepbrother | 지국Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora