Το επόμενο πρωί είχα για ξυπνητήρι την μαμά μου. Ήρθε με φορά μέσα και με κουνουσε για να ξυπνήσω.
"Ξύπνιος είμαι." της είπα ενω ήμουν ακόμη κουκουλωμενος με το πάπλωμα.
"Εντάξει γλυκέ μου. Το πρωινό να ξέρεις ειναι έτοιμο. Πάω να ξυπνήσω και τον Jungkook."
"Καλα~."Σηκωθηκε απο το κρεβάτι μου και άκουσα που άνοιξε την πόρτα του δωματίου μου αλλά δεν την άκουσα να κλείνει ακόμη. Απόρησα τι έγινε και κοίταξα προς το μέρος της.
"Συμβαίνει κάτι."
"Jimin, αγόρι μου, μπορώ να σε ρωτήσω κατι;"
"Ναι αλλά τι έγινε; Μοιαζει λες και έγινε κάτι σοβαρό."
"Όχι μην ανησυχείς. Απλώς θέλω να σε ρωτήσω κάτι."
"Και τι ειναι αυτο το κατι;"Ήρθε πάλι στο κρεβάτι μου και έκατσε. Σηκώθηκα καλύτερα και εγώ στη θέση μου και περίμενα να μιλήσει.
"Επειδή ξερω πως σου αρέσουν τα αγόρια και ξερω πως οταν τα φτιάχνεις με κάποιον είσαι κάπως διαφορετικός, το μυαλό σου ειναι λίγο αλλού, τα έχεις με κάποιον αυτό τον καιρο;"
Τι?! Εγώ τώρα θα πρέπει να της το πω?! Φυσικά και όχι. Δεν πρέπει. Μπορεί να γίνει τίποτα και μετά να χωρίσουν οι γονείς μας εξαιτίας μας.
"Δεν χρειάζεται να μου πεις ποιος ακόμη. Απλώς θέλω ένα ναι ή όχι."
"Ν-Ναι."
"Είναι καλος;"
"Ναι."
"Χαίρομαι παιδί μου για εσένα. Ελπίζω να τον προσέχεις και να σε προσέχει. Και μην μπλεξετε σε μπελάδες."
"Καλά μαμά."Που να ήξερες ότι είναι το αγόρι στο απέναντι δωμάτιο.
Με φίλησε στο μέτωπο και έφυγε από το δωμάτιο με προορισμό τον Jungkook. Αλλά ειμαι σε δίλλημα. Θα πρέπει να γνωρίζει η μαμα μου ή όχι. Πάντα της έλεγα τα πάντα αλλα δεν ξερω. Τώρα φοβάμαι. Φοβάμαι να μην συμβεί κάτι και αποχωριστώ με τον Jungkook. Το μοναδικό άτομο που μέχρι στιγμής με κάνει χαρούμενο και ξυπνάω με ένα χαμόγελο στα χείλη καθημερινά.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου με προορισμό την τουαλέτα. Άνοιξα την πόρτα και εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε ένας κοιμισμένος Jungkook με ανακατεμένα μαλλιά και τα μάτια του σχεδόν κλειστά.
"Καλημέρα Jiminie." είπε ενω έτριβε την κοιλιά του.
"Καλημέρα Kookie. Πώς κοιμήθηκες;"
"Μια χαρά. Μέχρι που ήρθε η μαμα σου και με ξύπνησε."
"Ναι το ξέρω." Πήγα πιο κοντά του και του έδωσα ένα φιλί στο στόμα και του ψιθύρισα στο αυτί. "Είσαι sexy ετσι."
"Σταμάτα πρωί πρωί. Ακόμη δεν άνοιξε το μάτι μου εσυ μου λες τετοια;" μου είπε και με χτύπησε ελάχιστα στο μπράτσο μου.
"Ναι αλλά είναι η αλήθεια. Τέλος πάντων, πήγαινε κάτω και έρχομαι."
"Γιατί που θα πας;"
"Τουαλέτα, θέλεις να ερθεις;"
"Όχι ευχαριστω." έφυγε γρήγορα και κατέβηκε τα σκαλιά.
YOU ARE READING
My Stepbrother | 지국
FanfictionCompleted Ο Jimin ζει στο Busan και λόγω του χωρισμού των γονιών του, αναγκάζετε να μετακομίσει μαζί με την μαμά του στο σπίτι του πατριού του όπου βρίσκετε στη Σεούλ. Γνωρίζει πως θα έχει έναν ετεροθαλή αδελφό, τον Jungkook. Δεν γνωρίζει όμως πως μ...