•14•

999 124 19
                                    

Jungkook's pov

Είχα πάει στο δωμάτιο του Jimin αλλα πουθενα. Που πήγε πάλι αυτο το παιδι; Κατέβηκα κάτω να δω μήπως είναι εκεί. Το μόνο άτομο που είδα ήταν ο μπαμπάς μου και η Jihun.

"Ο Jimin;"ρώτησα.
"Είπε πως θα πάει σε έναν φίλο του και θα επιστρέψει γρηγορα;" μου είπε η Jihun.
"Τέτοια ωρα; Ειναι πολύ αργά."
"Δεν θα αργήσει."

Γιατί νομίζω πως κάτι κακό θα γίνει;

Έτρεξα πίσω στο δωμάτιο του Jimin και έκλεισα την πόρτα. Πάτησα το νούμερο του.

Ο συνδρομητής που καλέσατε έχει πιθανόν το τηλέφωνο του απενεργοποιημένο-

Τίποτα.

Ξαναπατησα το νούμερο του αλλα πάλι η ηχογραφημένη φωνή. Κατι έχει συμβεί και δεν μου αρέσει αυτό. Λες να πήγε στον Yoongi; Όχι όχι δεν πρέπει να το σκέφτομαι αυτό. Ας πάρω τον Jin τηλέφωνο. Μπορεί να είναι εκεί.

"Παρακαλώ;" σήκωσε το τηλέφωνο ο Jin αλλα ακουγόταν και μια βαβούρα.
"Jin, μήπως ενοχλω;"
"Ειμαι για βολτα μαζι με τον Namjoon αλλά δεν πειράζει. Πες μου μικρέ τι εγινε;"
"Μήπως έχει έρθει ο Jimin μαζί σου;"
"Οχι, έχω να τον δω από χθες."
"Α, ενταξει. Σε κλείνω."
"Συνέβη κατι;"
"Θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή. Δεν μπορώ τώρα."
"Καλά, θα τα ξαναπούμε."

Και η κλήση μας τελείωσε.

Το μόνο που μπορώ τώρα να κάνω είναι ή να τον ψάξω μόνος μου ή να απευθυνθώ στην αστυνομία.

___

Jimin's pov

Ξύπνησα με έναν δυνατό πονοκέφαλο και μια ζαλάδα. Το μόνο που θυμάμαι είναι πως κάποιος με χτύπησε χθες.

Όντως, ποιος ήταν αυτός που με χτύπησε?!? Και που ειμαι?!?

Προσπάθησα να σηκωθώ από την καρέκλα που ήμουν αλλά τα χέρια και τα πόδια μου ήταν δεμένα.

Σαν ταινία μου θυμίζει αυτό αλλά δεν πρέπει να σκέφτομαι αυτό τώρα. Πρέπει να βρω έναν τρόπο να βγω από εδώ.

Κοίταξα τον χώρο γύρω μου μπας και βρω καμία αδιέξοδο. Είδα μόνο ένα μικρό παραθυράκι που ελπίζω να χωράω για να το σκάσω. Αλλά πως λύνω τώρα τα σχοινιά;

Έσκυψα το κεφάλι προς τα χέρια μου ώστε να προσπαθήσω να τα λύσω με το στόμα μου. Σταμάτησα όμως γρήγορα επειδή άκουσα την πόρτα να ανοίγει.

Μέσα μπήκε... ο Yoongi;

Τι κάνει εδω;

"Yoongi, τι δουλειά έχεις εσυ εδω; Κάποιος με χτύπησε στο κεφάλι και-"
"Μικρέ, αθωε Jimin. Αυτός ο κάποιος ήμουν εγώ."
"Εσυ;! Γιατι;"
"Γι'αυτό."

My Stepbrother | 지국Where stories live. Discover now