•8•

1.4K 140 16
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και ένιωσα ένα βάρος στο στήθος μου. Άνοιξα τα μάτια μου για να δω και ήταν ο Jungkook ο οποίος κοιμόταν πάνω μου. Είναι τόσο όμορφος και γαλήνιος έτσι όπως είναι. Τον φίλησα στο μέτωπο και σηκώθηκα. Τον σκέπασα καλύτερα και κατέβηκα στην κουζίνα όπου ήταν και οι άλλοι.

"Καλημέρα."
"Καλημέρα παιδί μου." Είπε ο Junho.
"Πώς κοιμήθηκες;" με ρώτησε η μαμά μου.
"Μια χαρά."
"Κρίμα που δεν βγήκατε χθες όμως. Θα βαρεθήκατε εδώ μέσα."

Ναι που να ήξερες και εσύ.

"Ναι, δεν πειράζει. Μπορεί να βγούμε σήμερα."
"Ωραία. Ο Jungkook κοιματε ακομη;"
"Νομίζω ναι. Για να μην ήρθε ακόμη κάτω. Ούτως ή άλλως δεν κοιμόμαστε στο ίδιο δωμάτιο για να ξέρω."

ΨΈΜΑ.

"Ναι έχεις δίκιο."

Υπήρχε ησυχία μέχρι που μίλησε ο Junho.

"Jimin, σκεφτήκαμε να πάμε μια μικρή οικογενειακη εκδρομουλα σημερα. Τι λες;"
"Ωραίο ακούγετε. Θα το ήθελα πολύ."
"Ωραία, πήγαινε ξυπνά και τον αδερφό σου τώρα." Είπε η μαμά μου και γρήγορα πήγα πάνω στο δωμάτιο μου.

___

"Jungkook~ ξυπνα~." Του έλεγα γλυκά και τον φιλούσα σε ολο του το πρόσωπο.
"Μμχμ." Είπε και τεντωθηκε. "Καλημέρα."
"Καλημερα Jimin. Εδώ κοιμήθηκα χθες;"
"Ναι."

Σηκώθηκε καλύτερα και με κοιτούσε.

"Συνέβησαν τόσα πολλά χθες."
"Ναι. Αλλά τώρα πρέπει να σηκωθείς." Τον φίλησα και σηκώθηκα για να ντυθώ.
"Γιατι;"
"Θα πάμε οικογενειακή εκδρομή."
"Αληθεια; Που;"
"Ούτε εγώ ξέρω. Πήγαινε να φας τώρα."
"Καλά σε λίγο."

Έβγαλα το φανελάκι μου. Είδα τον Jungkook να κοιτάει αλλού και να κοκκινίζει.

"Ji-Jimin... μπορείς να μην ξεντυνεσε μπροστά μου;"
"Γιατί εσύ πως ξεντυθηκες μπροστά μου την προηγούμενη φορά;"

Σταμάτησε να μιλά και έβαλε το μαξιλάρι στο πρόσωπο του.

"Έλα ντροπαλε μου, ντύθηκα τώρα, μπορείς να κοιτάξεις. Πάμε κάτω γιατί θα μας περιμένουν."
"Καλά, πήγαινε και έρχομαι."
"Οκ."

___

"Μπείτε όλοι στο αυτοκίνητο!" Φώναξε η μαμά μου.
"Καλά."

Αφού μπήκαμε, το αυτοκίνητο ξεκίνησε και πηγαίναμε με προορισμό το δεν ξέρω.

"Και που θα παμε;"ρώτησε ο Jungkook.
"Θα δείτε. Ελπίζω μόνο να σας αρέσει." Είπε o Junho.

Κοίταξα προς τον Jungkook ο οποίος κοιτούσε έξω στο παράθυρο. Πήγα λίγο πιο δίπλα του και του έπιασα το χέρι. Γύρισε αμέσως το κεφάλι και κοίταξε στα χέρια μας και έπειτα σε εμένα. Μου το έπιασε πιο σφιχτά και άρχισε να μου χαϊδεύει το χέρι.

My Stepbrother | 지국Donde viven las historias. Descúbrelo ahora