•16•

1.2K 144 45
                                    

3 years later

Jimin's pov

Έχουν περάσει ήδη τρία πανέμορφα χρόνια της ζωής μου. Όλα πήγαν όπως το ήθελα. Πέρασα εκεί που ήθελα, με τον Jungkook είμαστε πια παντρεμένοι, μένουμε σε ένα σπίτι λίγο πιο έξω από την Σεούλ και έχουμε υιοθετήσει ένα πανέμορφο κοριτσάκι, την Hiumin.

Πριν τρία χρόνια είχε γίνει αυτό το περιστατικό με τον Yoongi. Απο τότε δεν έχουμε ξανά ακούσει νέα του και ούτε θέλουμε. Ο Jungkook είχε τραυματιστεί σοβαρά στο χέρι του και έτσι έκανε ράμματα τα οποία του έχουν αφήσει σημάδι αλλα και έτσι όπως είναι για εμένα είναι όμορφος.

Μετά από μια εβδομάδα είχαμε αποκαλύψει και στον Junho ότι εγώ με τον Jungkook τα έχουμε. Στην αρχή, δεν συμφωνησε αλλα ύστερα η μαμα μου του μίλησε και άλλαξε γνώμη.

Υστερα, εγώ έδινα τις εξετάσεις και πέρασα εκεί που ήθελα. Όμως έπρεπε να φύγω από το σπίτι και δεν θα μπορούσα αν δεν ήταν και ο Jungkook μαζί μου. Του ζήτησα να έρθει μαζί μου να μείνουμε. Συμφώνησαν και οι γονείς μας και είμαστε ευτυχισμένοι.

Τον επόμενο χρόνο σκεφτομουν πιο σοβαρά την σχέση μας. Έτσι, σκέφτηκα να κάνω πρόταση γάμου στον μοναδικό άνθρωπο που μου έχει δώσει χαρά μέχρι στιγμής. Ο Jungkook έχει δώσει φως στη ζωή μου. Ειναι ο λόγος που ξυπνάω κάθε πρωί. Το μοναδικό άτομο που μου συμπαραστάθηκε στα δύσκολα. Που με βοήθησε από τον Yoongi. Ειναι ο λόγος που ζω.

Θυμάμαι ακριβώς εκείνη την ημέρα. Δεν τον είχα βγάλει σε εστιατόριο και τέτοια. Είχαμε βγει για μια απλή βόλτα στο κέντρο της πόλης, κουβαλώντας το κόκκινο κουτάκι που είχε το δαχτυλίδι μέσα. Για να συντομευω, είχαμε καθίσει σε ένα παγκάκι και έκανα υποτυθετε πως θέλω να δέσω το κορδόνι μου και έσκυψα κάτω. Είχα κάνει πόσες πρόβες για αυτή την ημέρα. Και τέλος πάντων, έβγαλα από την τσέπη μου το κουτάκι. Ο Jungkook είχε μείνει άφωνος

Flashback

"Τι είναι αυτο;"
"Jungkook, σε ευχαριστω για αυτά τα χρόνια που ζούσαμε μαζί και έγινες το αγόρι μου. Σε ευχαριστώ που έγινα ο αδερφός σου και τώρα πια το αγόρι σου. Σε ευχαριστώ για όλα. Jungkook, θα με παντρευτεις;"

Τα δάκρυα του είχαν κάνει την εμφάνισή τους.

"Φυσικά και θέλω χαζέ." με πήρε αγκαλιά και με φίλησε με τόσο πάθος λες και ήταν η τελευταία φορά μαζί.

End of flashback

Αφού παντρευτηκαμε και όλα πήγαν μια χαρά, έπειτα από κάποιους μήνες ο Jungkook ήρθε για να μου μιλήσει σοβαρά όπως μου είχε πει.

My Stepbrother | 지국Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin