Era o zi frumoasă de iarnă...până a venit vara...Barbie era o fată de doar 11 ani...pusă pe nebunii..alcool..(doar băuturi de peste 50°C)...sex...cluburi de noapte...ce să mai..își trăia viața la maxim...era doar o fată normală...îi placea mult școala...aoloo...și cât îi placea matematica..mai ales sa numere (banii)...și la română se descurca...le avea cu înjurăturile a-ntâia..pe toți profesorii îi băga și scotea prin şi de prin toate găurile posibile....era ascultată destul de des la materii..era la litera C în catalog... doar de aia o chema Barbie Chiștoc...
Într-o zi..la școală, în pauză...se ia la ceartă cu Zăhărel băiatu' acru....care îi furase vibratorul din ghiozdan să se spele cu el pe dinți...
-Zăhărel, dă-mi vibratoru' că ți-l bag în cur futuț' clepsidra timpului mă-tii...dar Zăhărel nu asculta...și cu vibratorul în gură...începu' să fugă...Chiștoaca după el cu Penis Boardu....(ce-i mai plăcea ei shaormaaa)..
Își recuperează cu succes "jucăria" și pleacă fericită acasă...
Ajunsă acasă...se împiedică de o greblă și șpoc... dă cu capu de trandafirii lu' mă-sa din grădină...de îi rupe pe toți... iasă mă-sa afară și o găsește cu vreo 3 spini în gură..vreo 29 in cur...7 prin alte locuri...îi da o mamă de bătaie și o pune la colț (aveau o casă rotundă)...o pune la masă...îi lasă o franzelă să mănânce și îi spune...
- Ia cu pită Barbie fata mamii
Mănâncă Barbie ce mănâncă...fumează o țigară pe șezlong (preșu' lu mă-sa din bazar)...bea 2-3 guri de Jack Danyels....și merge până în subsolul casei pentru a-și scoate cei doi spini rămași în cur... caută ce caută...tacsu și el pe acolo...un respectabil domn pe nume Gigel Chiștoc...îmbrăcat la 3 ace (al patrulea l-a pierdut în razboiu' cu nevastă-sa pentru telecomandă)..îmbrăcat frumos ce să mai (maieu... pantaloni scurți... ciorapi rupți și găuriți de parcă a trecut Hitler cu armata...de îi ieșeau cartofii afară...)..și meșterea niste scule pe acolo..plm..făcea laba..merge Barbie spre el..se împiedică...și cade peste lipici...aveau o baie și în subsol și merge sa se spele..da se împiedică iar de un cui și cade peste ciocan...care se lipește de mâna ei dreaptă (aolo nu mai putea face degețica)....merge tacsu să o ajute...și scapă berea din mână..după care începe să înjure de sfinți...Se ridică Barbie...merge în camera ei...plina de lipici (acu' avea lipici la băjeți mrr)... și începe să repete la muzică că avea test la oral...și începe să cânte colinde
-împodobeşte mamă bradul și dă-mi vreo 5 lei... du-te până la magazin...şi vodkă să îmi iei... împodobește tată bradul...și nu te întrista...că vine mama hopa hopa...acuma cu vodka...
Dar uită că mai are temă și la mate și trebuie să numere (banii) așa că își fute o palmă peste față cât de tare poate și uită că are ciocanul lipit de mână...and she iz die on the loc....(încă nu-și scosese spinii de trandafir din cur... șhhh).