Vee Hoca o popüler kızın (ona bu ismi taktım. Öyle diyicem jsjsjs )Yanina otur dedi. Jimin'de oturdu. Ben sinirlenmiştim çünkü o kıza kanım ısınmamıştı. Derste hep Jimin'e baktım.
He Ran: Yeter artık daha fazla bakma (Adın) yoksa onları kıskandıklarını sanıcaklar.
Ben:Tamam haklısın ama o kızın yanına oturmak zorundamıydı yaa 😡
Bütün gün boyunca boyle gecti. Jimin derste hep o kızla konuşuyordu. Cıkış zili çaldı. He Ran 'ın isi çıktığı için eve birlikte gidemedik. Hava kararmıştı korkuyordum. Birden arkamdan birisi gözlerimi kapattı ve "Ben kimim tahmin et " dedi. Ben birden gözlerimi kapattığı için sıçramıştım. O anda gülmeye başladı o kişi Jimin'di . Çok şaşırmıstim.
Ben: Senin burda ne işin var ?
Jimin: Benim evimde bu yolda. Bu arada tanışamadık ben Park Jimin.
Ben: Benim adımda (Adın )
Evinin benimle aynı yolda olmasına çok sevinmiştim okul çıkışıları belkide hep birlikte giderdik ^-^ Yolda iyice konuştuk, sohbet ettik . Beni çok sevmişti. Bana telefon numarasını verdi ve benimkini istedi. Sonraki gün okulda artik o popüler kızın yanina oturmaz diye düşünüyordum ama düsündüğüm gibi cikmadi gene onun yanina oturdu. Niye hâla onun yanina oturmak istiyor ki ¿ Derste o kız Jimin'e birsey demisti.Konusurken Jimin pek mutlu görünmüyordu. Sanki orada oturmak istemiyormuş gibi...
*Evet biliyorum bu bölümde kısa oldu bundan sonra birkaç bölüm daha böyle olur ama sonra söz veriyorum uzun yazıcam 😊 Lütfen oylayın lütfen lütfenn😘💕*