FİNAL 💕

2.2K 115 26
                                    

Medya:Jimin❤️
.
.
.
.
.

     Beni bırakıp gidemezdi değil mi ? Yapmazdı bunu !!! Sadece öylece başında ağlamak ve ambulansı beklemekten başka bir şey gelmedi elimden.... Keşke gelebilseydi...

X:Hanfendi durumunuz kötü lütfen bakabilirmiyiz.
Ambulans sonunda gelmişti .
Ben: Benim durumum iyi ama sevgilimin durumu çok kötü lütfen onunla ilgilenen...Lütfenn..
X:Biz ikinizide iyileştiricez merak etmeyin . Ama siz başka bir ambulans ile gelmek zorundasiniz.
Ben: Hayır olmaz!!! Sevgilimin yanında durcam asla olmaz!!
X: lütfen zorluk çıkarmayın hızlı olmamız lazım . Durumunuz ciddi .

Beni zorla başka bir ambulans ile götürdüler .Benim durumum iyiydi sadece başım kanıyordu ama Jimin... O.. o .... Çok kötüydü......

Yol boyunca  onu düşünüyordum.sonunda hastaneye geldik beni başka bir odaya aldılar Jimin i direk ameliyathane ye soktular . Doktor hemen benim durumuma baktı ve Jimin i ameliyathane de camdan izlememe izin verdi .

Kalp masajı yapıyorlardı . Ve ben o sahneleri görünce gerçekten çok ağlıyordum . Yavaş yavaş kalbi düzelmişti . Ben içimden bir Ohh çektim hayatımda hiç bu kadar rahatlamamıştım . Doktorlar tam ameliyathaneden çıkıyordu ki . Makine sesi geldi Dıııııt *küfür değil kalbin durma sesi*
Ben: Yetişin  Çabuk!! Kalbi Atmıyor !! Ve o manzarayı gördük ten sonra kendimi yere attım !!
X: Hanfendi iyimisiniz !! Hanfendi !! Hanfendi !!!
En son duyduğum şey doktorun bana iyimisiniz diye bağrışlarıydı... Devamı Karanlık....
    
     Uyandığımda kendi odamda yatıyordum *Hastane deki oda* Jimin, ona noldu ?!? Noldu ona!! "Doktor !! Doktor!! "  Bağrışlarımi hemen duyup bir tane erkek doktor geldi ;
Ben: Doktor Jimin 'e noldu ?? Yaşıyor değil mi ?? O nasıl bir şey olmaz yaa yaşıyordur o ?? Değil mi ......
    
Doktorun yüzünde kötü bir ifade vardı...  Anlamistim ve ağlamaya başladım . Kapıdan biri giriyordu. Önemsemedim yere oturup ağlamaya devam ettim . Yanıma biri geldi ve kolunu omzuma koydu.
Q:İyi misin????
O...o ses çok tanıdıtı . Başımı yavaşça kaldırıp o ağlamaktan şişmiş olan gözlerimle ona baktım ." JİMİN!! S..sen.. sen iyi Yaşıyorsun ??
 
Bana sarıldı... Tabiki bende ona .Hala deliler gibi ağlayıp bir yandan ona sarılıyor bir yandanda kokusunu içime çekiyordum .... O da benim saçlarımı okşayıp ,kokumu içine çekiyordu ...
"  B..ben çok korktum Aşkım. Beni bırakırsın diye çok korktum...."

Jm:Ben seni asla bırakmıyıcam Asla !!
Ben:Seni Seviyorummm...
Jimin:Bende Seni Seviyorum...♡~
    
                        2Yıl Sonra

Jimin ve ben evlendik... Evet He Ran ve Jungkook da öyle ve size bir şey diyim mi benden duymuş olmayın He Ran Geleceği görebiliyor . Gidin ona piyango numarası (umarım doğru yazmışımdır ) sorun kkkk . İlk bölümlerde Jungkook ile 2kızımız 2 erkeğimiz olsa demişti ve şu an öyle 💕
       Jimin ve ben ise dünyanın en iyi çiftiyiz ve sonsuza kadar da öyle oluycaz....~♡
  
.
.
.
Evet ilk kitabımın sonuna geldik umarım sevmişsinizdir.Lütfen düşüncelerinizi yorumlara yazin sizi seviyorum .♡~

Okuldaki Aşk •PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin