4. Bölüm

3.9K 203 54
                                    


     Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda karşımda Jimin 'i gördüm. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*Bu haldeydi ve bu şekilde bakıyordu. Ay çok tatli yaa 😍😍*

Jimin. : İyi misin. Ben sana hastaneye gidelim dedigimde gelseydik boyle olmazdi . Basin dönüyormu ? Görebiliyormusun bu kac ¿¿
Ben : Ay Jimin tamam iyiyim.De ben hicbirsey hatırlamiyorum yaa en son ne oldu ¿¿
Jimin :Yolda giderken birden düştün... *Doktor geldi *

Doktor : Bir saat sonra taburcu olabilirsin. Cok gecmis olsun .Evdede iyice dinlen. Bu arada yanındaki bey sevgiliniz olmali. Hic yanindan ayrilmadi.

Jimin : *Güldü* Hayır biz sevgili deyiliz sadece arkadasiz.

Doktor : Cok yakisiyorsunuz. Neyse iyice dinlen ve ilaclarini almayi unutma. Tekrardan cok gecmis olsun.

Ben : Tamam unutmam.  Saolun😊

     Jimin ile ,doktor gittikten sonra bu sevgili konusunu hic konusmadik. Bir saat sonra taburcu oldum He Ran aradi.

He Ran : Noldu iyimisin ? Birseyin yok deme ? Ne zaman oldu ? Saat kacta oldu ? Nasil oldu ? Suan Nerdesin ? Yanina geliyim mi ????

Ben : Sakin ol deli kız. Endiselenme iyiyim. Hem yanımda Jimin var. Gelmene gerek yok. 

He Ran : Ha tamam Eniste varsa sıkıntı yok

Ben : Yaa öyle deme.neyse kapatıyorum by😘

He Ran : By😘

    Jimin beni arabasıyla eve götürdü. Ben arabadan inerken kolumu tuttu ve kendine çekti. O an göz göze geldik.

Ben : Ji-Ji-Jimin ne yapiyorsun ?

Jimin : Bende seninle kalıcam. Seni böyle bırakamam. 

        Ben birsey diyemedim. Jimin 'in nefesini hissediyordum. Arabadan indik. Beni birden kucagina aldı.

Ben : İndir beni napıyorsun ?

Jimin :" Doktorun dediğini unutma dinlenmen lazım. Üstelik gene bayılabilirsin "diyip eve götürdü. Evde He Ran vardi. Bizi böyle görünce çok şaşırdı .

He Ran : ...........

Ben : Ne var alt üstü başım kanadı ?

He Ran : Şey .... Şey..... Boşver 

      Sonra Jimin beni yatağa yatırdı. Saat akşam 21:30 'du. 

Jimin : Uyu hadi saat geç oldu . 

Ben :Ama Jimin saat daha çok erken ve sen gitmiyicekmisin ?

Jimin : Hayır seni bu durumda bırakamam.

Ben : Ama gitmelisin annen merak eder biliyorsun uzun bir aradan sonra bugün  annenin yanına gitcektin ve üstelik sevgilinde merak eder !!

*Evet yeni bölüm gelicek ama lütfen oylayip hesabımı takip edin lütfenn 😊 😘💕*


Okuldaki Aşk •PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin