JİMİN: BENİMLE EVLENİRMİSİN ??
Ben: Hemen mii ?¿?¿
Jimin: Evet aşkım ben seni kaybetmek istemiyorum , bir şey olur da ayrılırız diye çok korkuyorum .(Allah Korusun) Bu yüzden ömür boyu benimle olurmusun ??
Ben:Evet Evet Evettt ( O zaman sizi 3 evetle uğurluyoruz sksjjsj. (Tamam be şaka yapıyım dedim 😅😅 Evet konumuza dönelim ohom ohomm )
Jimin yüzüğü bana taktı ve sarıldık .Jungkook benim He Ran ile kaldığım evde kalıyordu ve beni evden kovmuşlardı 😒. Artık ne yapıyorlarsa 😂. Bu yüzden evden birkaç tane üst alıp Jiminlerde kaldım. Ben yemek hazırladım hazırlarken de Jimin bana yardım etti 💕
Tabii Kai'ye ne oldu diyorsunuz en son cafe de kalmıştı kdnsksn. O Ordan eve geçti .Ben yemekte Kai ve Jimin e olayları anlattım . Artık bildikleri için içim rahattı .
JM: Yani sen çocuklukta Kai nin kardeşi olan Y/N misin ?
Ben : Aynen öyle .JM : Bayâ değişmişsin ama , ilk görüşte tanıyamamiştım. Daha sonra senin o olabileceğini düşündüm ama emin olamadım .O zamanda çok güzeldin hâlâ da çok güzelsin ♥️
Ben: Teşekkür ederim sende çok yakışıklıydın hâlâ da öylesin 💙 .A abi aklıma gelmişken sen niye geldin ? Yani bir işin mi vardı genelde bana haber vermeden gelmezsin.
Kai:Aslındaaa , evet gelmemin bir sebebi var . Söyliyicem ama kızmıyıcaksınız .
Jimin &Ben: Tamam kızmıyıcaz.
Kai: Ben ikinizi sevgili yapmak için gelmiştim , ama görünen o ki siz evleniyorsunuz bile sjsjjsjshsj( Sen nasıl bir kralsın yaa 😍)
Jimin & Ben: Nee! Gerçekten bizi sevgili yapmak için mi geldin ??
Kai : E..evet . Neyse hadi yemeğimizi yiyelim.
Yemekleri yedik ve sofrayı toplarken Jimin birden şu sözü söyledi ;JM: Aşkım ne zaman gelinlik ve damatlık almaya gidicez ?¿?¿?
Ben:Cidden hemen mi? Ahh Jimin neden bu kadar acelecisin ?(Niyeti belli kkk)Jimin p*c smile atar ve bugün gitmemiz için yalvarmaya başlar .bende o yavru kedi gibi olan yüzüne dayanamayıp zor da olsa kabul ederim ve arabaya bineriz
Ben :Aşkım emniyet kemerini tak.
JM: *Aegyo yaparak*(umarım doğru yazmışımdır.) Ama o beni şok yahayşız ediyoo
Ben: Ama takman lazım.
Jimin ne kadar takması için zorlasamda maalesef emniyet kemerini takmaz ve pes ederim.Yolda trafik ışığında dururuz . Yeşil ışık yandığında yol boş olduğu için Jimin arabayı çok hızlı sürer. "Jimin yavaş gitt!! Çok hızlı gidiyoruz !!! Jimin yavaşlamaya çalışırken önümüzden kocaman ve hıp hızlı gelen kamyonun farları görülür ."JİMİN DURRR...!!!!!"
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda en son ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordum . Neden her yerim kan içinde benim ?? Gözüm yanımdaki koltuğa kaydığında koltuğun boş olduğunu fark ettim. Evet ben emniyet kemerini takmıştım ama Jimin TAKMAMİSTİ !!
"Hayır ,hayır tahmin ettiğim şey olamaz !! Hayır o olamaz!! " Kapıyı zorlayıp arabadan çıkmayı başarmıştım . Hızlı bir şekilde Jimin'i aramaya başlamıştım .
Yolun ortasında bir kalabalık ve aşırı bir şekilde kan gördüm ama o kişinin kim olduğunu anlamamıştım . "Allah'ım lütfen o kişi Jimin olmasın lütfen " koşarak kalabalığı itip o kişinin yanına gittim Jimin yerde her yeri kanlı bir şekilde yatıyordu !!!!
Hemen başını kucağıma aldım . "NE DURUYORSUNUZ OYLE ?!?! BİRİNİZ AMBULANSİ ARASİN !!" Ordan biri "aramistim " dedi bende "İYİ GUZEL, O ZAMAN BİRDAHA ARA !!!" Jimin e dönüp kana bulanmış olan saçlarını yüzünden çektim ve nabzına baktım ... NABZI ATMIYURDU!!!!!! Hayatımda hiç olmadığı kadar ağlamaya başladım. "Merak etme aşkım yaşıyıcaksın !!! Beni bırakıp gidemezsin ,Değil mi ? Yapmassın bunu bana !!! Başımı başına koyup ağlamaya başladım .😭😭