^^9^^

2.9K 158 45
                                    

JİMİN: ÇÜNKÜ O ONUN YANINA OTURMASSAM SANA ZARAR VERECEĞİNİ SÖYLEDİ!!!!!

Ben:Ne! O kız hiçbir şey yapamaz bana!

Jk: Bildiğin tehdit etmiş seni (Terbiyesizzz sjsjsj)hem Y/N imize birşey yaparsa karşısında beni bulur!

JM: sana noluyo Jungkook senden önce ben karşı çıkarım zaten. Ama bana okulda silah gösterdi bende o yüzden mecbur onun yanına oturdum .....

Jk:Yapmak Zorunda DEĞİLDİN !!
Jimin:Anlamıyormusun ha Y/N'e birşey olur diye korktum !!

Ben: o seni tehdit ediyor bide benim hakkımda ha ben o kızı döverim !!!!
Diyip tam gidiyordum ki kolumda bir el hissettim. Jimin kolundan tutup kendine çekti .

Jimin:Bekle bir plan yapmamız lazım.
Böyle direk olmaz.
Ben:Peki 😒

Aradan 15 dakka geçer.

Ben:Buldumm !!
Jk: Nihayet birisi buldu.

Ben: *Güldüm* Bakın şimdi okul çıkışı Jimin onu evine çağırcak.Jimin çağırdığı için seve seve gelir tabii!!

Jimin:* Sırıtır* Kim gelmez ki 😏😏
Ben: Hemen havalara girme hıh😒
Jk:Eee sonra ne olcak ?

Ben: Ben ve Jungkook o sırada bir yere saklanıp o geldiğinde polisi arıyıcaz polis gelene kadar Jimin onu bir şekilde oyalıyıcak ve olaylar o şekilde gelişecek işte

Jimin:Çok güzel olmasada iş görür Aferim Aş-Jungkook o kelimeyi demesini engeller.

Ben: Efendim ,ne diyicektin ?
Jk:*Jimin'in duyacağı şekilde * Sussana Jimin!! Şey diyicegi şeyi boşver 😅(müthiş cümle değil mi yaa şey diyicegi şeyi boşver sjsjdjjdjd)
Ben:Pekii....

Zil çaldı ve sınıfa girdik son dersteydik.Jimin o kızla bu ders konuşucaktı. Derste Jimin birşey dedi o kızda güldü ve Olur dedi. (Şimdi bu konuşulanları sen nereden biliyorsun diyicesiniz. Benim özel güçlerim var dudak okuyabiliyorum Ordan biliyorum sjbsjssjdjg)

*BU ARADA BEN BURDAN İTİBAREN DİGER BTS UYELERİNİ HİKAYEYE KATMIYICAM. ONLAR BASKA BİR YERE GİTTİ DİYE DUSUNUN. BU SAATTEN İTİBAREN BTS ÜYELERİNDEN SADECE JİMİN VE JUNGKOOK OLUCAK*

Çıkışta Jimin, Jungkook,He Ran ve ben planı uygulamak için önce bizim eve gidip He Ran ve ben hazırlanıp sonra Jimin 'in evine gitçektik. Giderken ben Jimin 'e sordum;
Ben:Jimin ne dedin ?
Jimin:Kime?
Jungkook: Aşşhi!! ya şu kızla konuştun ya !!
Jimin: Haa unutmuşum . Bize gelir misin dedim Olur dedi .
Jk:Tabii olur der. Tamam geldiği zaman plana başlarız .

Bizim eve gittik önce ben hazırlandım. He Ran gelmek istemedi.bizde Jk,Jm ve ben kız Jimin'in evine gitceği için oraya gittik. Biraz zaman geçtikten sonra Jimin ve o pk(popüler kız. Bundan sonra ismini kısaltıp pk yazicam diğer türlü çok uzun oluyor. ) mesajlastilar. 15 dakka sonra geleceğini söyledi .biz Jungkook ile bir yere saklanıp polisi çağırdık .
Jimin:Geliyor ,orda !! Sakın sesinizi çıkarmayın !!
Ben:Tamam be anladık 😒
Pk:Merhaba Jimin hayırdır niye beni çağırdın ¿¿
Jimin:*birkaç dakka sessiz kaldı ondan sonra işte hayatımı mahveden o sözü o kıza söyledi * ŞEY...ŞEY... B-BEN SENİ SEVİYORUM Pk.
BEN:WHATT #÷√£#+-!!?!?

Okuldaki Aşk •PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin