JİMİN:AYRİLALIM
O söz beyninde yankilaniyordu. O sözü söylemek onun için bu kadar kolay mıydı Ha !! KOLAYMIYDI !!! Bir çırpıda söyleyiverdi,hiç düşünmeden.!!!
Ben:Hiç mi sevmedin !?!
Jimin:Efendim¿?
Ben:Beni diyorum hiç mi sevmedin!!! Ayrılmak bu kadar kolaymıydı ?? Ta..Tamam ayrılmak istiyorsan A...Ayrıl ama *hıçkırık * Şunu bil ki Ka...Kai be..benim ABİMM!!!
Jimin:Ne !! Ciddi misin ??? *Gök gürler ve yağmur iyice siddetlenmeye başlar. *
Ben:CİDDİ DEGİLMİS GİBİ BİR HAKİM Mİ VAR ???!!Arkamı dönüp ağlayarak gidiyordum ki kolumda bir el hissettim.Jimin kolundan tutup beni kendine çekti. Aramızda sadece 3 cm falan vardı . "BIRAK BENİ !!" Jimin o kadar sıkı tutuyordu yerimden kıpırdayamadım bile. Nefes alış veriş lerini hissedebiliyorum.
Kalbimin atışında. Salak kalbim o senden ayrılmak istiyor ve sen o sözü söylese bile onun yanındayken bu kadar hızlı atmayı başarıyorsun. Aferin sana !!
Birden dudağımda bir yumuşaklık hissettim . Beni öpüyordu.Bense o öperken ona karşılık vermiyordum hatta hâla ondan kurtulmaya ,itmeye çalışıyordum .öptükten sonra özür dilemeye başladı .Jimin "Ço... Çok ö..özür dilerim Aşkım a..abin olduğunu bi..bilmiyordum. Lü. Lütfen beni affet Lü- bu sefer de ben onu öpmeye başlamıştım . O yağmurun altında uzun bir süre öpüşmüstük.
"Ben sana nasıl kıyabilirim ki off bu kadar tatlı olmak zorunda mıydin dayanamayıp affediyorum " "Ya..Yani şimdi sen beni affettim öyle mi ??" Ben "Tabiki şu yüze nasıl dayanabilirim ki 😍😍"
O an birden kendimi havada hissettim (Uçuyormuydum yoksa lan jsjsjsj ) Jimin beni öyle bir döndürüyorduki sanki havada uçuyordum. Ben "'Jimin tamam başım döndü indir beni . " İndirir ve birden cebinden birşey çıkartıp şu sözü söyler ;
Jimin: *Yağmur hala çok hızlı yağıyordur.* Cebinden yüzük çıkartıp , BENİMLE EVLENİR MİSİN Y/N ??💙💙💙