Σίσσυ: Μην είσαι τόσο χαζή! Πρέπει να πας να σε δει κάποιος ειδικός, δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό. Τρομάζεις κι εμένα αλλά και την μαμά σου.
Δούκισσα: Δεν πάω πουθενά θα μου περάσει!!
Σ: Πας καλά παιδί μου? Πως θα σου περάσουν οι κρίσεις πανικού από μόνες τους χωρίς την απαραίτητη βοήθεια?
Δ: Δεν πάω σου λέω! Και αν πάω ποτέ σε ψυχολόγο, λέω αν, θέλω να είναι γυναίκα. Ντρέπομαι να λέω τα προσωπικά μου σε άντρες. Και ειδικά το δικό μου το πρόβλημα που μου δημιούργησε τις κρίσης πανικού. Αυτό κι αν ντρέπομαι να το πω σε άντρα.Σ: Είσαι χαζή δεν εξηγείται αλλιώς! Πφφ... αν σου βρω γυναίκα ψυχολόγο μου υπόσχεσαι ότι θα πας?
Δ: Το υπόσχομαι!
Σ: Ωραία... επιτέλους!
Δ: Αλλά γυναίκα ε?
Σ: Ναι είπαμε! Περίμενε λίγο τώρα να κάνω ένα τηλεφώνημα. Εμμ ναι? Γεια σου Μαρία μου τι κάνεις? Μια χαρά κι εγώ. Να σου πω τις προάλλες που μιλούσαμε μου είχες πει κάτι για μια πολύ καλή ψυχολόγο, θυμάσαι? ... μήπως μπορείς να μου πεις την διεύθυνση του γραφείου της και το τηλέφωνο? Ωραία Μαρία μου το σημείωσα σε ευχαριστώ πολύ τα λέμε.
Δ: Στο έδωσε?Σ: Ναι... λοιπόν ορίστε για να είμαι όμως σίγουρη ότι θα πας θα πάρεις τώρα τηλέφωνο και θα κλείσεις ραντεβού.
Δ: Μα...
Σ: Δεν έχει μα τέλειωνε!
Δ: Πφφ καλά! (πληκτρολογεί τον αριθμό και περιμένει λίγο μέχρι να απαντήσουν) Ναι γεια σας! Το γραφείο της κυρίας Μελίνας Αντωνίου?
Γραμματέας: Ναι Μάλιστα σας ακούω.
Δ: Ναι εμμ θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού.
Γραμμ: Έρχεστε πρώτη φορά?
Δ: Μάλιστα!
Γραμμ: Ωραία... μισό λεπτό να κοιτάξω πότε υπάρχει κάποιο κενό...Δ: Ναι περιμένω.
Γραμμ: Λοιπόν υπάρχει ένα κενό σε 2 εβδομάδες στις 27 του μήνα στις 7 το απόγευμα μπορείτε τότε?
Δ: Εμμ ναι νομίζω μπορώ.
Γραμμ: Ωραία... το όνομα σας?
Δ: Δούκισσα Βασιλείου.
Γραμμ: Εντάξει!
Δ: Σας ευχαριστώ πολύ! Γεια σας! Ουφ... τέλειωσε κι αυτό.
Σ: Είδες? Δεν ήταν τόσο δύσκολο! Πότε είναι το ραντεβού?Δ: Σε 2 εβδομάδες.
Σ: Αργά είναι αλλά δεν πειράζει φτάνει που θα πας!
2 εβδομάδες μετά****************************************
Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο ελπίζω να σας αρέσει!
Πατήστε το ομορφούλι αστεράκι (χαχα) και περιμένω και σχόλια σας!
YOU ARE READING
Ο Ψυχολόγος Μου
Teen FictionΔούκισσα Βασιλείου ένα όμορφο και ντροπαλό 22 χρόνο κορίτσι που πάσχει από κρίσεις πανικού που ταλαιπωρούν την ίδια αλλά και τους ανθρώπους που την αγαπούν. Τι θα γίνει όταν η κολλητή της την πείσει να πάει σε μια από τις καλύτερες ψυχολόγους της Αθ...