Part 8

388 24 5
                                    

Ο Στέφανος είναι φανερά προβληματισμένος με το θέμα της Δούκισσας και δεν ξέρει τι να κάνει για να την βοηθήσει. Γι' αυτό και αποφασίζει να ζητήσει την συμβουλή της αδερφής του.

Την επόμενη μέρα το πρωί

POV Στέφανου

(στο τηλέφωνο)
Στ: Γειά σου αδερφούλα τι κάνεις? Πως πάει το σεμινάριο?

Μελίνα: Γειά σου αδερφούλη μου, μια χαρά πάνε όλα. Μπορεί να γυρίσω νωρίτερα απ' όσο υπολόγιζα. Εσύ? Πως τα πας με τους ασθενείς μου?

Στ: Μια χαρά μόνο που... έχω πρόβλημα με μια κοπέλα. Είναι καινούργια ασθενής και δεν την έχεις γνωρίσει.

Μ: Μάλιστα! Και τι πρόβλημα υπάρχει?

Στ: Έχεις αρκετό χρόνο για να σου εξηγήσω?

Μ: Έχω 2 ώρες κενές! Σε ακούω!

POV Δούκισσας

Σ: Πώς πήγε με τον γιατρό χθες? Του μίλησες?

Δ: Ναι του μίλησα!

Σ: Του τα είπες όλα όλα?

Δ: Τα πάντα!

Σ: Ωραία και τι σου είπε?

Δ: Δεν είπε.

Σ: Τι εννοείς?

Δ: Δεν ξέρω... όταν τελείωσα με όλα αυτά που του έλεγα αυτός καθόταν και με κοιτούσε σαν χάνος και δεν έκανε τίποτα! Του μίλησα και μετά που συνήλθε μου είπε να γυρίσω στο σπίτι γιατί είμαι κουρασμένη και μετά μου είπε να ξανά πάω σήμερα.

Σ: Περίεργο! Κανονικά δεν θα έπρεπε να σου έλεγε κάτι? Να σε βοηθούσε βρε παιδί μου!

Δ: Κανονικά ναι! Μπορεί... μπορεί όμως να νομίζει πως είμαι ακόμα μια π@ρνη! Και γι' αυτό να με έδιωξε! Μπορεί να ήταν αυτός ο τρόπος του για να μου πει ότι δεν θέλει να με αναλάβει! Αλλά δεν φταίει αυτός, εσύ φταις που με έπρηξες να πάω σε ψυχολόγο. Και φταίω κι εγώ που σε άκουσα! Δεν ξαναπάω πουθενά! Ούτε σήμερα, ούτε ποτέ!

Σ: Βρε Δούκισσα!

Δ: Άφησε με μόνη μου σε παρακαλώ!

Σ: Δούκισσα...

Δ: Σίσσυ φύγε τώρα! (λέει και βάζει τα κλάματα)

Σ: Εντάξει φεύγω... αν χρειαστείς κάτι...

Δ: Αντίο!

Η Σίσσυ φεύγει και η Δούκισσα κλαίει κρατώντας στην αγκαλιά της ένα μαξιλάρι.

POV Στέφανου

Στ: Κατάλαβες?

Μ: Αυτό που κατάλαβα αδερφούλη μου είναι ότι έκανες τεράστιο λάθος που της είπες να πάει σπίτι της και δεν την συμβούλεψες κάτι.

Στ: Και τι να έκανα ρε Μελίνα? Είχα χάσει την γη κάτω απ' τα πόδια μου με όλα αυτά που μου έλεγε ότι έχει περάσει! Δεν ήξερα πως να αντιδράσω! Πρώτη φορά το παθαίνω αυτό!

Μ: Εσύ αγάπη μου την έχεις πατήσει άσχημα!

Στ: Τι εννοείς?

Μ: Ασε τι εννοώ και κοίτα το απόγευμα που θα έρθει στο γραφείο να της μιλήσεις και να την βοηθήσεις να το ξεπεράσει.

Στ: Και πως θα το κάνω αυτό?

Μ: Αυτό δεν θα στο πω εγώ αδερφούλη μου! Το μόνο που θα σου πω είναι να κάνεις αυτό που νιώθεις! Θα τα πούμε γιατί με καλεί ο Ορέστης.

Στ: Καλά... το κρατάω το ότι μου το κλείνεις για να μιλήσεις με τον γκόμενο και θα τα πούμε άλλη φορά!

Μ: Χαχαχ τα λέμε και κάνε αυτό που σου είπα!

Οι ώρες περνάνε και έχει φτάσει πια το απόγευμα. Εδώ και μισή ώρα ο Στέφανος περιμένει την Δούκισσα όμως αυτή δεν έχει εμφανιστεί.

Στ: Νεφέλη!

Γραμ: Με φωνάξατε γιατρέ?

Στ: Ναι!... περιμένει κανένας ασθενής έξω?

Γραμ: Όχι γιατρέ το τελευταίο σας ραντεβού ήταν με την κυρία Βασιλείου η οποία δεν έχει έρθει ακόμα.

Στ: Μάλιστα! Μήπως σε ειδοποίησε ότι δεν θα έρθει?

Γραμ: Όχι δεν έχουμε μιλήσει καθόλου.

Στ: Εντάξει πήγαινε και αν τηλεφωνήσει σύνδεσε με.

Γραμ: Μάλιστα.

Στ: Που είσαι ρε Δούκισσα? Γιατί δεν έρχεσαι?

POV Δούκισσας

Δεν πρόκειται να πάω! Το ήξερα, το ήξερα ότι θα με αντιμετώπιζε έτσι μόλις μάθαινε την ιστορία μου. Όλοι αυτό κάνουν, με πείθουν να τους μιλήσω, να τους ανοιχτώ και μετά που τα μαθαίνουν όλα με παρατάνε. Οι μόνοι που τα ξέρουν όλα και δεν με έχουν αφήσει και με έχουν στηρίξει όσο τίποτα είναι η Σίσσυ και ο Χουάν Πάμπλο. Η μητέρα μου δεν ξέρει τίποτα και ούτε θέλω να σκέφτομαι πως θα αντιδράσει όταν τα μάθει. Θεέ μου ντρέπομαι τόσο πολύ!... Όχι... όχι πάλι... δεν θέλω να μου ξανά συμβεί... δεν μπορώ να αναπνεύσω... η καρδιά μου... σε παρακαλώ θεέ μου δεν θέλω να το ξανά ζήσω αυτό... Θα... Θα πεθάνω... δεν μπορώ να αναπνεύσω... τρέμω ολόκληρη... δεν μπορώ να κρατήσω ανοιχτά τα μάτια μου... έχω μουδιάσει παντού... νομίζω... νομίζω πως χάνω τις αισθήσεις μου...

************************************
Χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση του κεφαλαίου αλλά λόγο καιρού είχαμε πολλές και μεγάλες διακοπές ρεύματος στην περιοχή και δεν είχα ούτε υπολογιστή ούτε ίντερνετ για να το ανεβάσω ευτυχώς τώρα τα κατάφερα ελπίζω να σας αρέσει!
Μέχρι το επόμενο παρτ τα λεμεεεε😘😘😘

Ο Ψυχολόγος Μου Where stories live. Discover now