POV Στέφανου
Στ: Νεφέλη έλα λίγο στο γραφείο μου σε παρακαλώ!
Γραμ: Ορίστε.
Στ: Τι ώρα έχει ραντεβού η δεσποινίς Βασιλείου?
Γραμ: Εμ νομίζω γύρω στις 5 το απόγευμα.
Στ: Μάλιστα, εντάξει ευχαριστώ πήγαινε.
(Μετά από 1 λεπτό χτυπάει η πόρτα)
Στ: Ποιος είναι τώρα? Αφού έχω κενό!... Περάστε!
Μ: Αδερφούλη!!!
Στ: Μελίνα?? Τι κάνεις εδώ?
Μ: Το συνέδριο τελείωσε νωρίτερα οπότε γύρισα και νωρίτερα! Δεν χαίρεσαι?
Στ: Πώς, πως χαίρομαι!
Μ: Ναι μη μου το δείχνεις και τόσο!
Στ: Συγγνώμη αδερφούλα μου αλλά με ξάφνιασες, δεν σε περίμενα τόσο νωρίς! (την αγκαλιάζει) Πηγές από το σπίτι?
Μ: Ναι πέρασα και είδα την μαμά, ο μπαμπάς ήταν στην κλινική είχε ένα χειρουργείο οπότε θα τον δω το βράδυ.
Στ: Αα ωραία! Εε πήγαινε σπίτι να ξεκουραστείς και θα τελειώσω κι εγώ και θα έρθω!
Μ: Μπα δεν είμαι κουρασμένη, θέλω να κάτσω να δουλέψω, μου έχουν λείψει και οι ασθενείς μου!
Στ: Εε τι να κάτσεις να κάνεις τώρα εδώ, 2 ασθενείς έχουν μείνει και αύριο πάλι. Πήγαινε σπίτι και θα ερθεις αύριο.
Μ: Θέλεις να με διώξεις από το γραφείο ΜΟΥ για κάποιο λόγο ή μου φαίνεται?
Στ: Τι? Εγώ? Μα πως σου πέρασε αυτό από το μυαλό! Εε κάθισε αν το θέλεις τόσο... πφφφ
Μ: Έχεις κάτι?
Στ: Εε? Ό-όχι!
Μ: Ωραία πήγαινε τώρα στο σπίτι ή καμιά βόλτα να δουλέψω κι εγώ λίγο!
Στ: Μα γιατί? Δεν θες παρέα?
Μ: Όχι Στέφανε δεν θέλω παρέα! Όπως είπες κι εσύ έχουν μείνει 2 ασθενείς ακόμα οπότε δεν υπάρχει λόγος να κάθεσαι.
Στ: Κ-καλά πάω! Γ-Γειά! Σίγουρα δεν θέλεις να φύγεις εσύ?
Μ: Στέφανε!
Στ: Καλά φεύγω!... Πρέπει να ενημερώσω την Δούκισσα ότι γύρισε η αδελφή μου για να μην ξαφνιαστεί. Θα την πάρω τηλέφωνο... πφφφ δν το σηκώνει, θα την ξανά πάρω σε λίγο.
POV Δούκισσας
Δ: Ανθή πλησίασε περισσότερο τον Πάνο και βάλε τα χέρια σου στους ώμους του. Ωραία. Πάνο πιάσε λίγο το πιγούνι της Ανθής και κάνε το να φαίνεται σαν να της επιβάλεις να σε κοιτάξει. Τέλεια, λίγο πιο ψηλά το κεφάλι Ανθή. Αυτό είναι! Παιδιά αλλάζω φακό και συνεχίζουμε.
Χ (Χουάν Πάμπλο όσοι δεν τον θυμάστε πηγαίνετε στο κεφ. 4): Πώς πάει mi amor?
Δ: Τέλεια Χουάν μου! Δεν έχω κάνει ομορφότερη φωτογράφιση! Το αποτέλεσμα θα είναι τέλειο!
Χ: Χαίρομαι! Αν και πάντα κάνεις εξαιρετικές φωτογραφίσεις!
Δ: Ευχαριστώ! Πηγαίνω να συνεχίσω τα λέμε μετά.
Χ: Sí mi amor εγώ θα σε βλέπω από εδώ!
Δ: Λοιπόν παιδιά συνεχίζουμε.
Μετά από 1 ώρα
Δ: Εντάξει παιδιά αυτό ήταν τελειώσαμε. Σας ευχαριστώ όλους! (κοιτάει το ρολόι) Ωχ άργησα, δεν θα προλάβω... Χουάν μάζεψε τα πράγματά μου σε παρακαλώ γιατί πρέπει να φύγω!
Χ: Ok no te preocupes! (Εντάξει μην ανησυχείς!)
Σε 20 λεπτά έχει φτάσει στο ιατρείο. Χαιρετάει την γραμματέα και χτυπάει την πόρτα. Καμία απάντηση όπως συνήθως αλλά τον έχει μάθει οπότε μπαίνει μέσα.
Δ: Στέφανε χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση αλ...
Μ: Χαίρεται!
************************************
Επόμενο κεφάλαιο την επόμενη εβδομάδα μέχρι τότε τα λεμεεεε 😍😘😍😘
YOU ARE READING
Ο Ψυχολόγος Μου
Teen FictionΔούκισσα Βασιλείου ένα όμορφο και ντροπαλό 22 χρόνο κορίτσι που πάσχει από κρίσεις πανικού που ταλαιπωρούν την ίδια αλλά και τους ανθρώπους που την αγαπούν. Τι θα γίνει όταν η κολλητή της την πείσει να πάει σε μια από τις καλύτερες ψυχολόγους της Αθ...