Δ: Εμ... ε-εντάξει αλλά σε παρακαλώ μην μπεις στον φάκελο που λέει το όνομά μου!
Στ: Εντάξει στο υπόσχομαι ότι δεν θα μπω!Δ: Ο-ορίστε! Λέω και του δίνω την φωτογραφική μου.
POV Στέφανου
Παίρνω στα χέρια μου την φωτογραφική μηχανή, είναι πολύ καλή, τελευταίο μοντέλο. Για να δούμε τώρα! Χμ... Είναι πολύ οργανωμένη τα έχει όλα σε φακέλους. Τοπία, αντικείμενα, ανθρώπους και... δικές της? Τι εννοεί με το "Δικές μου"? Αυτός πρέπει να είναι ο φάκελος που μου είπε να μην ανοίξω. Έχω όμως περιέργεια να δω τι περιέχει αυτός ο φάκελος! Τι να κάνω? Πφφ ας τον ανοίξω έτσι κι αλλιώς δεν θα το καταλάβει! Και... ΩΩΩ ΘΕΈ ΜΟΥ!!! Αυτή είναι η Δούκισσα? ΘΕΈ ΜΟΥ!!! Αυτή η κοπέλα που έχω μπροστά μου αυτή τη στιγμή δεν έχει καμία σχέση με την κοπέλα στις φωτογραφίες. Η κοπέλα μπροστά μου είναι τόσο αγνή, τόσο ντροπαλή. Ενώ η κοπέλα στις φωτογραφίες τόσο... τόσο... σέξι!!! Τι ήθελα και άνοιξα τον φάκελο?Δ: Γιατρέ?
Στ: ...
Δ: Γιατρέ είστε καλά?
Στ: Εε? Τι?
Δ: Λέω είστε καλά? Εδώ και 10 λεπτά είστε με γουρλωμένα μάτια και ανοιχτό στόμα.
Στ: Όχι όχι καλά είμαι!
Δ: Κατάλαβα δεν σας αρέσουν οι φωτογραφίες εε? Είναι χάλια το ξέρω!
Στ: Όχι! Είναι υπέροχες αλήθεια! Απλά... είσαι μοντέλο?
Δ: ΤΙ???? Πείτε μου ότι δεν ανοίξατε τον φάκελο που σας είπα να μην ανοίξετε!
Στ: Εε...
Δ: Σας είπα μην ανοίξετε αυτόν τον φάκελο! Πωω ντρέπομαι πολύ τώρα. Λέει και προσπαθεί να κρύψει το κόκκινο πλέον πρόσωπό της με τα χέρια της.Την πλησιάζω και κάθομαι στην καρέκλα δίπλα της.
Στ: Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι! Δεν είναι κάτι κακό το ότι φωτογραφήθηκες με εσώρουχα! Ο καθένας μπορεί να το κάνει.
Δ: Ναι αλλά όχι εγώ!
Στ: Γιατί όχι εσύ? Είσαι μια πάρα πολύ όμορφη κοπέλα και δεν στο λέω για να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα, στ' αλήθεια είσαι! Λέω και της σηκώνω το κεφάλι ώστε να με κοιτάει στα μάτια. Έχεις πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση, πρέπει να το διορθώσουμε αυτό! Λέω και της χαϊδεύω την μύτη με το δάχτυλο μου και αυτή μου ανταποδίδει με ένα ντροπαλό χαμόγελο. Τι λες να ξεκινήσουμε σιγά σιγά?
Δ: Εμ... ναι!
Στ: Αρχικά πες μου ποιο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και γιατί αποφάσισες να επισκεφτείς κάποιον ειδικό.
Δ: Ναι εμ... από πολύ μικρή πάσχω από κρίσεις πανικού και η κολλητή μου επειδή δεν άντεχε να με βλέπει να υποφέρω μου είπε ότι έπρεπε να ζητήσω βοήθεια, όμως εγώ δεν ήθελα και με έπεισε με δυσκολία να έρθω στην αδερφή σας αλλά μου τύχατε εσείς!
Στ: Καταρχάς είπαμε να μιλάμε στον ενικό! Και ξέρεις τι είναι αυτό που σου προκαλεί τις κρίσεις?
Δ: Ν-ναι...
Στ: Θέλεις να μου πεις?************************************
Γειά σας! Συγγνώμη για την καθυστέρηση, θα ανέβαζα πιο πριν αλλά έχω πρόβλημα με το ίντερνετ στον υπολογιστή και αυτό το παρτ το ανέβασα από το κινητό όποτε αν δείτε κάποιο λάθος είναι από εκεί.
Μέχρι το επόμενο παρτ τα λέμε 😘😘
Σχολιάστε και λίγο πως σας φαίνεται η ιστορία αν θέλετε να αλλάξω κάτι κλπ θα χαρώ πολύ! Φιλάκια!
Υ.Γ. Οι φωτογραφίες που είδε ο Στέφανος είναι στην επόμενη σελίδα (μην το πάρετε σαν παρτ). 😍😘
YOU ARE READING
Ο Ψυχολόγος Μου
Teen FictionΔούκισσα Βασιλείου ένα όμορφο και ντροπαλό 22 χρόνο κορίτσι που πάσχει από κρίσεις πανικού που ταλαιπωρούν την ίδια αλλά και τους ανθρώπους που την αγαπούν. Τι θα γίνει όταν η κολλητή της την πείσει να πάει σε μια από τις καλύτερες ψυχολόγους της Αθ...