Το παραπάνω βίντεο είναι άσχετο με το κεφάλαιο απλά το έβαλα γιατί λατρεύω το πόσο φανταστική είναι η αγάπη που έχει ο Nick (Στέφανος) για τα σκυλάκια του.
********************************
POV Στέφανου
Ακόμα 3 το μεσημέρι δεν περνάει με τίποτα η ώρα.
Στ: Νεφέλη... έλα λίγο μέσα σε παρακαλώ!
Γραμμ: Με φωνάξατε γιατρέ?
Στ: Ναι... Θέλω να μου ακυρώσεις όλα τα ραντεβού από τις 6 και μετά και όταν φύγει και ο τελευταίος ασθενής μπορείς να φύγεις κι εσύ.
Γραμμ: Μα γιατρέ η αδερφή σας...
Στ: Την αδερφή μου θα την ενημερώσω εγώ... κάνε αυτό που σου είπα.
Γραμμ: Μάλιστα! Με θέλετε κάτι άλλο?
Στ: Ναι πες στον επόμενο να περάσει.
Γραμμ: Εντάξει!
POV Δούκισσας
Δ: Πφφφ... αχχχχ...
Σ: Τι έγινε ξεφούσκωσες ή ακόμα?
Δ: ΣΙΣΣΗ!!
Σ: Εε τι? Εγώ φταίω? Από το πρωί όλο ξεφυσάς τι έχεις?
Δ: Άγχος!
Σ: Και γιατί παρακαλώ?
Δ: Τι γιατί για το πώς θα μιλήσω στον γιατρό!
Σ: Με το στόμα.
Δ: Σίσση δεν είναι ώρα για αστεία. Σοβαρά έχω αγχωθεί πολύ!
Σ: Εμά βρε αγάπη μου τόσο πολύ πια? Βρε μπας και σου άρεσε ο ψυχολόγος και γι' αυτό ντρέπεσαι να πας?
Δ: Τι? Εμένα? Ο ψυχολόγος? Τι λες καλέ? Ας γελάσω χαχαχ.
Σ: Καλά σε πίστεψα τώρα! Μωρέ εγώ είμαι σίγουρη ότι την έχεις δαγκώσει την λαμαρίνα.
Δ: Καλά πίστευε ότι θες! Εμένα πάντως δεν μου αρέσει!
Σ: Λοιπόν 5 πήγε δεν πας να ετοιμαστείς σιγά σιγά?
Δ: Ναι πάω άντε τα λέμε! Ευχήσου μου καλή επιτυχία!
Σ: Βρε άντε πήγαινε θες και καλή επιτυχία λες και δίνεις εξετάσεις.
Δ: Χαζή!
Σ: Βλάκα!
Δ: Χχαχ τα λέμε!
Επιτέλους γύρισα σπίτι. Ωχχ το είχα ξεχάσει τελείως! Στις 6 έχω φωτογράφιση! Πφφφ ελπίζω να προλάβω, το πολύ πολύ να πάω αμέσως στον γιατρό μετά που θα τελειώσω. Πάω στο στούντιο, σήμερα δεν φωτογραφίζω, με φωτογραφίζουν. Ένας Ισπανός ο Χουάν Πάμπλο Μαρτίνεθ Πέρεθ (μη γελάσετε έτσι είναι το σωστό χαχα) (Juan Pablo Martinez Perez) πολύ καλός μου φίλος που είναι διάσημος φωτογράφος με πρήζει 1 χρόνο τώρα γιατί θέλει λέει να με φωτογραφίσει. Δέχτηκα κι εγώ γιατί πραγματικά δεν άντεχα άλλο να τον ακούω.
YOU ARE READING
Ο Ψυχολόγος Μου
Teen FictionΔούκισσα Βασιλείου ένα όμορφο και ντροπαλό 22 χρόνο κορίτσι που πάσχει από κρίσεις πανικού που ταλαιπωρούν την ίδια αλλά και τους ανθρώπους που την αγαπούν. Τι θα γίνει όταν η κολλητή της την πείσει να πάει σε μια από τις καλύτερες ψυχολόγους της Αθ...