Το επόμενο πρωί
POV Στέφανου
Μμμμ... Τι κούραση θεέ μου... νιώθω λες και με έχει πατήσει φορτηγό! Δεν ξανά κοιμάμαι σε καναπέ. Έχω και ένα βάρος στο στήθος... μμμ... πφφ... Μα τι στο καλό? Γιατί δεν μπορώ να κουνηθώ? (ανοίγει τα μάτια του) Ο Χριστός κι η Παναγία τι κάνει εδώ? Θεέ μου εγώ την έφερα? Πωωω τι έγινε χθες? Πόσο ήπιαμε?... Όπα όπα κάτσε δεν ήπιαμε τίποτα χθες. Ή μάλλον ήπιαμε, μια κόκα κόλα, αλλά δεν μεθάς με μια κόκα κόλα!!
Δ: Πωω ρε μαμά... σταμάτα πια να κοιμηθούμε ωωω... μπούρου μπούρου όλη την ώρα... δεν με άφησες και όλο το βράδυ να κοιμηθώ που με κλωτσούσες!
Στ: Δούκισσα... Δούκισσαααααα...
Δ: Μμμμ...
Στ: Δεν είμαι η μαμά σου! (της λέει γλυκά προσπαθώντας να μην την αναστατώσει)
Δ: (ανοίγει τα μάτια της απότομα) Τιιιιιιι? Γιατί είμαι εγώ εδώ? Τι μου έκανες?... Όπα κάτσε τώρα θυμάμαι, μόνη μου ήρθα...
Στ: Γιατί?
Δ: Γιατί... γιατί φοβόμουν μόνη μου στο δωμάτιο.
Στ: Μάλιστα... και είπες "Δε πάω να κοιμηθώ αγκαλίτσα με τον Στέφανο να πιαστούμε και οι δύο στο καναπέ?"
Δ: Συγγνώμη δεν το ήθελα!
Στ: Τέλος πάντων!
Δ: Πώς μπορώ να επανορθώσω?
Στ: Χμμ... φτιάχνοντας πρωινό?
Δ: Μάλιστα καπετάνιε! (λέει και κάνει την γνωστή χειρονομία που κάνουν στο στρατό με το χέρι της)
Στ: Χαχαχ
Η Δούκισσα και ο Στέφανος τρώνε το πρωινό τους και μετά ο Στέφανος φεύγει για να ετοιμαστεί για την δουλεία. Η Δούκισσα ετοιμάζει τα πράγματά της και πάει για μια φωτογράφιση. Την ίδια ώρα ο Στέφανος είναι στο γραφείο του με τον κολλητό του φίλο Αλέξη και συζητούν για όλα όσα έχουν συμβεί στην ζωή του Στέφανου από τότε που γύρισε από την Νέα Υόρκη.
Αλέξης: Και δηλαδή έμεινες στο σπίτι αυτής της κοπέλας χθες το βράδυ?
Στ: Ναι τι σου λέω τόση ώρα.
Α: Χμμ... πως κι έτσι? Αυτή είναι καινούργια μέθοδος των ψυχολόγων? Να κοιμούνται στα σπίτια των ασθενών?
Στ: Σου είπα είναι μια πολύ συμπαθητική κοπέλα που με χρειαζόταν και θέλω να την βοηθήσω γιατί έχει περάσει πολλά.
Α: Και πως ακριβώς την βοηθάς σπίτι της?
Στ: Αλέξη!!!
Α: Τι Αλέξη ρε Στέφανε? Την τελευταία εβδομάδα μου μιλάς συνέχεια γι' αυτή τη κοπέλα και τώρα μου λες ότι χθες κοιμήθηκες σπίτι της και μάλιστα μαζί της στον καναπέ! Την ξέρεις και από χθες?
Στ: Μόνη της ήρθε στον καναπέ που κοιμόμουν γιατί φοβόταν.
Α: Πολύ συνηθισμένη δικαιολογία!
Στ: Λοιπόν Αλέξη κουμάντο στη ζωή μου κάνω εγώ και κανένας άλλος οκ?
Α: Εντάξει ρε φίλε εγώ για το καλό σου στα λέω δεν την ξέρεις και από χθες την κοπέλα.
************************************
Γεια σας! Χίλια συγγνώμη για την καθυστέρηση του κεφαλαίου αλλά δίνω Proficency την άλλη βδομάδα και τρέχω και δεν φτάνω. Δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να ξανά ανεβάσω μέχρι να δώσω αλλά θα προσπαθήσω.Είναι μικρό το κεφάλαιο το ξερω αλλά πραγματικά το έγραψα πολύ γρήγορα οπότε αν δεν σας κολλάει κάτι πείτε μου!
Έχουμε και την άφιξη του Αλέξη σε αυτό το κεφάλαιο πώς σας φαίνεται?
Μέχρι το επόμενο παρτ τα λεμεεεε 😘
YOU ARE READING
Ο Ψυχολόγος Μου
Teen FictionΔούκισσα Βασιλείου ένα όμορφο και ντροπαλό 22 χρόνο κορίτσι που πάσχει από κρίσεις πανικού που ταλαιπωρούν την ίδια αλλά και τους ανθρώπους που την αγαπούν. Τι θα γίνει όταν η κολλητή της την πείσει να πάει σε μια από τις καλύτερες ψυχολόγους της Αθ...