Poznanie

1K 24 1
                                    

Mikołaj nie będziesz już jeździł z Olą-powiedziała do Mikołaja Jaskowska
-Co?! Dlaczego?!-krzyknął Mikołaj
-Po pierwsze nie z takim tonem, Ola od wczoraj jeździ z nowym policjantem naszej komendy, Szymonem Zielińskim. -odpowiedziała i wyszła z pokoju. Na drugi dzień Mikołaj przychodzi poddenerwowany do pracy,ponieważ jego  nowa partnerka ma być dowódcą patrolu.
Karolina  Rachwał przyjeżdża na motorze do pracy. Mikołaj przed komendą naprawia silnik samochodu. Podchodzi do niego Jacek. Obojgu wyraźnie spodobała się Karolina.
-Co jest? Nie cieszysz się że od dzisiaj będziesz jeździł z nową partnerką?-zapytał Jacek.
-Z czego mam się cieszyć? Nie dość że auto mi fiksuje to jeszcze będę jeździł na patrol z jakąś "dziunią".-odpowiada nie zadowolony Mikołaj.
-Rozumiem Cię ale staraj się być dla niej miły. Na dobry początek przynieś jej kawę może jakieś pączki.-powiedział Jacek.
-Ta jasne. Znając moje szczęście laska na bank jest na diecie i z buta się na mnie obrazi.-zniechęcił się Mikołaj.
-Wiesz... Zawsze możesz je przynieść do mnie. Ja się nie obrażę. Jeszcze jak byś jakiś serniczek przemycił lub ptysie.-mówi Jacek śmiejąc się.
Karolina wszystko słyszała. Rachwał spóźnia się na odprawę. Gdy Mikołaj pyta Jaskowską o nową partnerkę, Karolina wchodzi do sali odpraw. Mikołaj  nie zręcznie patrzy na nową partnerkę. Z resztą tak jak Karolina na Mikołaja. Po odprawie Jaskowska prosi Mikołaja by pokazał wszystko koleżance.
-To co? Może skoczymy po pączki, lub po serniczek dla dyżurnego.-mówi Karolina do swojego nowego partnera z patrolu.
Mikołaj czuję się bardzo nie zręcznie w stosunku do Karoliny. W samochodzie po rozpoczęciu patrolu Mikołaj przeprasza Karolinę za swoje słowa przed komendą.

I w taki trochę nie zręcznie sposób zaczyna się znajomość Karoliny i Mikołaja.

(Odc.203)

Od Niezręcznosci Do Miłości!💓❤💕😍Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz