Od kąt Karolina i Mikołaj są razem, minęło wiele dni, tygodni, miesięcy i miliony randek. Mikołaj chciał być jeszcze kimś więcej dla Karoliny. Postanawia zrobić coś niespodziewanego. Tego dnia Karolina miała urodziny. Było jej smutno bo nikt jeszcze nie złożył jej życzeń. Ale wszyscy dobrze o tym pamiętali. A pod koniec dnia miała być impreza niespodzianka dla Karoliny. Nikt jeszcze nie wiedział co zrobi Mikołaj na imprezie na którą ma przyjść cała komenda. Ale nie tylko Mikołaj miał niespodziankę dla Karoliny. Karolina też miała niespodziankę dla Mikołaja. Ich dzisiejszy patrol minął nawet dobrze, ale Karolina była smutna i nie chciała o tym rozmawiać z Mikołajem. A była smutna z powodu braku życzeń urodzinowych. Po dniu na patrolu, gdy Karolina miała już wychodzić z komendy, Mikołaj podszedł do niej i powiedział żeby poszła z nim bo ma dla niej niespodziankę na stołówce na której czekała cała komenda z niespodzianką. Gdy Karolina z Mikołajem weszli na stołówkę wszyscy zaczęli śpiewać sto lat. Pół godziny później Mikołaj poprosił Jacka o zciszenie muzyki. Wziął Karolinę na środek sali i uklękną przed nią. Wyjął z kieszeni małe pudełko z pierścionkiem zaręczynowym.
-Zostaniesz moją żoną?-zapytał Mikołaj swoją ukochaną.
-Oczywiście -odpowiedziała mu Karolina.
Pocalowali się i cała komenda zaczęła bić brawa.
-Mikołaj muszę ci o czymś powiedzieć.olą-powiedziała głośno Karolina.
-O co chodzi, kochanie?-zapytał niepewnie.
-Ja jestem z Tobą w ciąży.-odpowiedziala Karolina.
Znów się pocalowali i znów wszyscy zaczęli bić brawa.❤❤❤❤
CZYTASZ
Od Niezręcznosci Do Miłości!💓❤💕😍
Historia CortaJest to historia o Karolinie rachwal i Mikołaju Białachu z serialu policjantki i policjanci ! 3 pierwsze rozdziały są na podstawie odcinków. Reszta jest zmyslona !