Bir erkek ve kadın balayı için Las Vegas'a gitti ve bir otelde oda satın aldılar. Onlar kendi odasına vardığımda ikisi de kötü bir koku algıladı. Onları ön büro çağırdı ve yönetici onlarla konuşmak istedi. O oda çok kötü kokuyordu ve onlar başka bir oda istediklerini açıkladı.Yöneticisi özür diledi ve bir Kongre nedeniyle tüm rezervasyonu değiştirdi.O otelin çok övülen bir otel olduğunu biliyorlardı ve yönetici onları oradan bir süreliğine göndermek için sunulan temiz ve lezzetli yemekler yedirdi. Bu sırada da onların kendi odasına bir hizmetçi tuttuğunu söyledi. Güzel bir yemekten sonra çift kendi odasına geri gitti. Odalarına yürürken yine hala çok kötü bir koku vardı. Yine ön büro çağırdı ve oda hala çok kötü kokuyordu ki Yöneticisine söyledi.Yönetici, onlara denemek amacıyla başka bir otelde başka bir oda bakacağını söyledi. Fakat HER otel olarak adlandırılan bir otelde boş yer vardı fakat otelin sözleşmesinin satıldığı söylendi. Yönetici onlara çifte göre oda bulamadıklarını söyledi, ama onlar yine odayı temizlemeyi denemekten kaçınmadı. Çiftlere manzaraları göstermek ve onlarla küçük bir kumar oyunu oynamak istedim, bu yüzden onlara temizlemek için iki saat verdim daha doğrusu hizmetçi tutmuşlar biz eğlenirken hizmetçi temizliyormuş.Çiftle bu oyunları bıraktığım zaman, müdür ve temizlik personeli kötü kokunun nerden geldiğine dair odasına gitmiş. Onlara yetiştik ve bizde yardımcı olduk az da olsa. Onlar tüm paketleri aradı ve hiçbir şey bulunamadı, hatta işkenceyle sayfalar değişti, havlular değişti, perdeler indirildi ve yenilerini koydular ve bu güçlü temizlik ürünleri kullanarak tekrar tüm odayı temizliyorlardı.Çift ise, oda da hala kötü bir koku vardı ve bulmak için iki saat sonra geri geldi. Kocası bu noktada, o bu koku içerisinde kendisi ne olursa olsun bulmak için çok kararlıydı. Odalarının deposunda hiç el değmemiş sandıklar ve değişik süs koltukları ve bir adet eski baza vardı. Herşeyi aramaya koyuldular ve en son;O bazalı yatağın üst kapağı çekildi ve bir kadın cesedi bulundu ardından cesedin göğe yükseldiğine tanık olduk ve kayıplara karıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku hikayeleri
Randombilgi ve hikaye içeriklidir alıntıdır fakat bilgiler doğrudur hikayeler hakkında kesin bir şey söyleyemem ama bu hikayeleri okurken korkacaksınız bir kısmı Deep Web den alıntıdır iyi korkmalar :))