fidan teyze

4.1K 93 10
                                    

Benim Babamlar Eskiden Elazığ'ın Palu İlçesinde Yaşıyorlarmış, Babamın Bir Teyzesi Varmış Adı Fidan'mış Gençliğinden Beri 3 Harflilerle Uğraşıyormuş,Ama Artık 70 yaşındaymış Babamda Ozamanlar Gençmiş, BabamBir Gün Kahveye Giderken Teyzesinin Evinin Önünden Geçiyormuş Teyzesi Babama Öylece Bakıyormuş BabamSelam Vermiş Ama Teyzesi Hiç Tepki Göstermemiş Babam Şüpelenmiş Acaba Bişeymi Oldu Diye Düşünmüş. Akşam Teyzesine Gitmiş Teyzesi Hastaymış Sayıklıyormuş 'işte küçük cin gel buraya yeşil cin tavana çıkma 'vs.sayıklıyormuş Babam Arabasıyla Köyün Sağlık Ocağına Götürmüş İğne Yaptırmışlar Kendine Gelmiş...Yine Günlerden Bi Gün Köy Korucuları Fidan Teyzeyi Gece Zifiri Karanlıkta Tarlalara Doğru Telaşlı Bir Şekilde Arkasına Baka Baka Koştuğunu Görmüşler Dur Teyze Dur Demişler Ama Fidan Teyze Hiç Dinlememiş Korucular Arkasından Gittiklerinde Kimse Yokmuş Zifiri Yolda. Sabah Olduğunda Babama Anlatmışlar Korucular Babam Teyzesinin Yanına Gitmiş Hayırdır Teyze Gece Nereye Gitmişsin Sen Öyle Teyzesi Yok Ben Bi Yere Gitmedi Diyormuş Köylüler Fidan Teyze Daha Korkuyormuş Eskisi Gibi Değilmiş Her şey..Bir Gece Fidan Teyze Kaybolmuş Köylüler Telaşlanmış Herkes Biyerlerde Fidan Teyzeyi Arıyorlarmış En Sonunda Babamın Dayısı Mahmut Dayı Fidan Teyzeyi Köye 400 metre Uzaklığındaki Murat Gölünün Kıyısında Bulmuşlar Zifiri Karanlıkta Öylece Oturuyor,Dalgalara Bakıyormuş Fakat Ayağında Bir terlik Bile Yokmuş Ve Ayaklarında Bir Çizik Dahi Yokmuş Mahmut Dayının Ayağında Terlik Ve Çorap Olduğuna Rağmen Ayaklarına Diken Batmaktan Paramparça Olmuş.. O Gece Eve Geldiğinde Hasta Değilmiş Fakat Sayıklıyormuş Bağırıyormuş,Sapasağlam Kadın 1 senede Nasıl O Hale Geliyor Akıl İşi Değil ve O Gecenin Sabah Namazında Ahırda Fidan Teyze Boğularak Öldürülmüş Bir Şekilde Bulunmuş .. Babamın Söylediğine Göre Cinler Fidan Teyzeye İşkence Ederek Öldürdüler..Aradan Yıllar Geçmesine Rağmen Hala Fidan Teyzeyi Endişeli Bir şekilde Hızla Yürüyerek Görenler Var..ALLAH Kimsenin Başına Getirmesin Bu tür OlaylarıAmin..!

korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin