@meryemyank :**
'Cin çağırma' oyununda dehşet
Meksika'da 3 gencin 'cin çağırma' seansı kötü bitti. Bilinçlerini yitiren ve kendilerinden geçen gençler hastaneye kaldırıldı. Gençlerden birinin ambulans içindeki hali ise kameralara böyle yansıdı.Mynet Dış Haberler ServisiOuija tahtası olarak bilinen ve ruhani güçlerle iletişime geçtiği inanılan bir tahta üzerinde 'cin çağırma' seansı düzenleyen 3 genç dehşeti yaşadı.Korkunç olay Meksika'nın güney batısında bir köyde yaşandı. Alexandra Huerta (22), erkek kardeşi Sergio Huerta (23) ve kuzenleri Fernando Cuevas (18), üzerinde harfler, rakamlar, ve evet-hayır simgelerinin bulunduğu bir tahta üzerinde 'cin çağırma' oyununa başladılar. Kısa süre sonra,üçlü garip sesler çıkarmaya ve halüsinasyonlar görmeye başladı.Trans haline geçen gençleri, aileleri önce -sözde- şeytan çıkarma ayini için yakındaki bir kiliseye götürdü. Ancak kilisenin papazı gençlerin düzenli kilise cemaatinden olmamasını gerekçe göstererek yardım etmeyi reddetti.Ardından çağrılan ambulansla yakındaki bir hastaneye kaldırılan gençler burada tedavi altına alındı.Gençlerden Alexandra Huerta'nın ambulans içinde kaydedilen görüntüleri ise yaşanan dehşeti tüm açıklığıyla gözler önüne serdi.Gençlerin bu tehlikeli oyunu oynadığı Ouija tahtası, zemininde alfabenin tüm harflerini, rakamları, evet-hayır ve hoşçakal yazılarını bulunduruyor. 1800'lü yıllarda tasarlanan tahtanın ruhani güçlerle iletişim kurduğuna inanılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku hikayeleri
Randombilgi ve hikaye içeriklidir alıntıdır fakat bilgiler doğrudur hikayeler hakkında kesin bir şey söyleyemem ama bu hikayeleri okurken korkacaksınız bir kısmı Deep Web den alıntıdır iyi korkmalar :))