geri dönüş (hikaye bitmek üzere)

2.1K 38 9
                                    

İzmirin Bergama Semtinde1970 yılında o dönem bağlardaçalışan Hasan adında dedeminbi arkadaşı olayı yaşayanşahıs..4 tane çucuğu varmışzamanında .Bağlarda çalıştığı içinde eve uzak olduğundandolayı çalıştığı bağın hemenönündeki ufak kerpiç bi evdeuyuyomuş.O dönemlerdegenelde insanların geçimi yatütün kırmak, yada bağ bahçe işleri.Kıt kanaat geçiniyolarmış.Gecenin bi vakti dedemlerinkapı çalınıyo ,şaşırıyolar kim busaatte diye.Dedem Kapıyı açmışgelen Hasan amca.Kendi eviuzak olduğundan dolayı sanırım ilk aklına gelen yer dedemolmuş.Acayip perişan bihaldeymiş.O yaştaki adamağlıyomuş kapıda.Çokkorkmuş.Neyse içeri buyuretmişler.Anlatmaya başlamış.Uyurken göremediğiama hissettiği bişey onadokunmuş..Ve küçük kerpiçevde adını sölemiş.Oda çokkorkmuş ,kaçmış.Dedeminanmamış haliyle.Daha sonra beraber gitmişler ,zorlagötürmüş bizimkiler yoktur ölebişey die.Gidip bakıyolar hiçkimse yok etrafta.Yalvarmışresmen sizin bahçededeyatarım ama burda kalmayım die.O geceyi bizimkilerdegeçirmiş.Daha sonrakigecelerdede aynı olaytekrarlanmış.Korkudan sanırım deliriyoadam.Hemen hastaneye kaldırıyolar.Çünkü yaz günükazaklar falan giyiyomuş.Bi kaçhafta sonra dedemlerin kapıyine çalınıyo gece.dedem açıyokapıyı Karşısında en yakınarkadaşı.Hastaneden kaçtığını düşünüyo.Dedeme garip bi sestonuyla Gel diyo.Gidelim.korkupkapıyı kapamış dedemde.Çünküyüzündeki ifadeyi beğenmemiş.Bi kaç gün sonra hastanedenölüm haberi geliyo .Neden öldüğünübilmiyorum .BergamadaUlucamii de naaşını yıkarlarkenimamın dediği olayilginç.Kolunda arap hafleriyleyazılmış bi iz farkedıyolar..D edeme sölüyolar.zaten en songece eve geleninde ne olduğunuhep sormuştur kendisineheralde.Daha sonra bi çok gecededem rüyalarında arkadaşınıgörüyo.Dedem vefat etmeden öncebana anlatırdı bunu.Bendetırsardım.Şimdi ne zamangecenin bi yarısı kapı çalsa buolay aklıma gelir....

korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin