Mezarlıktaki Korkunç Olay

2.3K 57 10
                                    

Genç bir üniversiteli kız trajedik bir olay sonucu ölür baba kızının sesini devamlı duyduğunu söyler Baba Gelbeni kurat.Adam başta önemsemez bu olayı fakat hergün her yalnız kaldığında bu sesi duyması hayra alemet değildir kalkar bu konuyu eşiyle paylasır.Eşi kocasının kafayı yedğini düşünür ve kocasını psikoloğa götürür doktorlar adama türlü tedaviler uygularlar fakat adam kızının sesini duyduğu konusunda inat etmektedir.Doktorlar en iyisi kızın mezarını babasına göstermektir belki ozaman gerçeği kabul eder diyerekten babasını alırlar mezarlığa giderler doktorlar şöyle der bak bütün insanların evlatları aileleri burda ölenler bunlarhep ama adam mezarı görmek ister mezara gittiklerinde biraz şaşırırlar yeni mezar içine çökmüştür baba mezarlık bekcisini çağırır ve sorusunu sorar : Yeni mezarlarda böyle çöküntüler olur mu ? der. Mezarlık bekcisi kızarır ve evet olur der. Kızın babası başkomser olduğu için bekçinin birşeyler gizlediğini anlar ve savcılıktan mezarın acılması için izin ister mezarı açalar kızın naaşı mezarda değildir ve hemen mezarlık bekcisi sorguya alınır mezarlık bekcisi olayı anlatır.Bekçinin kulubesine giderler kız sıcak su dolu bir kuvvetin içinde dir.Meğersem bekci yeni ölmüş ölülerin vicudlarını sıcak suda ısıtıp tecavüz etmektedir.Kız tekrar yıkanır ve gömülür o günden sonra baba kızını birda rüyasında görmez.Bekçi psikolojik tedavi görür ve nakledildiği hapis hanede başka bir mahkum tarafından öldürülür.

korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin