Påskeferie #4

734 23 3
                                    


Jeg er overdrevet lykkelig!
Nu kunne jeg overhovedet ikke sove, min drømmepige skulle hjem til mig om 2 dage. Mine tanker kørte der ud af, hvad ville hun syntes om det, ville hun kunne lidt huset, hvad ville min familie sige? jeg skulle også have gjordt rent på mit værelse og fundet på hvad vi skulle lave. Det skulle ihvertfald ikke blive kedeligt!

Olivias synsvinkel:

Jeg vågnede mega tideligt, altså sådan kl 08.30, men jeg glædet mig bare virkelig meget til at skulle se Marcus!

*pling*

Jeg håbede det var ham.

Godmorgen smukke, sovet godt?❤️

Godmorgen, ja har sovet fint, hvad med dig?<3

Jeg har næsten ikke kunne sove, glæder mig virkelig til du kommer!!❤️

Jeg skal til at pakke, er der noget bestemt jeg skal have med?<3

Tag badetøj og noget fint tøj med❤️

Okay;)

Hvor længe bliver du?❤️

Hvor længe må jeg blive? ❤️

Så længe du vil smukke❤️❤️

Må lige snakke ned mine forældre, skriver senere❤️

Vi ses babe❤️❤️

Jeg gik nedenunder, for at spise morgenmad sammen med min familie.
Mine forældre og søster var der allerede, så vi manglede kun William.
Efter sådan en halv time kom han endelig.

Under morgenmaden spurgte jeg min far hvor længe han skulle blive i Norge?
Det skulle han i en uge.
William spurgte "hvor længe jeg skulle være ved min kæreste?" Jeg snærrende af ham, "han er ikke min kæreste! Bare en god ven!!" "Hvor længe skal du så være ved din gode ven?" Det ved jeg ikke endnu. "Han vil jo bare i bukserne på dig!" Nej han vil ej!! Bare bland dig udenom Marcus okay!!"

Jeg plejer ellers at snakke med William om alt muligt, drenge, pigedrama osv. Hvilket han også plejer at være forståelig over for, men jeg ved virkelig ikke hvorfor han skal snakke sådan om Marcus?..

Da vi havde spist, gik jeg op på loftet for at finde en kuffert, og bagefter begyndte jeg at pakke.

*Pling*
Snap fra "maciboy❤️:

*Pling*Snap fra "maciboy❤️:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bare en ballon? - MGWhere stories live. Discover now