Jeg havde en følelse at, at jeg havde mistet noget? Savnede noget? Glemt noget? Jeg kiggede min taske igennem.. det var alt der.. hvad kunne det så være?...
(Samme aften som koncerten)
Vi var kommet hjem fra koncerten, der var vildt mange fans uden for hotellet, så vi havde svært ved at komme ind.
Det tog lidt tid at komme forbi, man da vi endelig nåede døren, blev jeg sparket ned af en flok piger!
Jeg slog hovedet lige i jorden.
Folk råbte og skreg! Der var totalt kaos!
Det sortnede for mine øjne..
Jeg lagde og kunne høre alt, men intet se..
Pludselig blev jeg løftede op af en mand?
Vi kom ind på hotellet, han satte mig i receptionen på en stol. Line, Mathilde og Freja kom ind fra alt mylderet..
"Olivia! Er du okay?" Jeg tog mig til hovedet "ja jeg er okay, men de er jo syge i hovedet! Hvorfor slog de mig ned?" "de var sure på dig, fordi du blev first kiss pigen.."
jeg forstod ikke hvorfor de var så sure på mig... av mit hovede.. det dunkede helt.. Ham manden sagde jeg skulle gå i seng og få ro i hovedet, så vi gik op på vores gang.. hvem var han enlig?
Vi kom op på gangen, Mathildes forældre var kommet tilbage, vi snakkede lidt med dem om koncerten og hvad der lige var sket.
Line og jeg gik ind på værelset og fik os gjordt klar til at gå i seng.
Jeg var helt smadret.
Vi lagde os i sengen og snakkede lidt:"Line? Hvem var ham manden, der hjalp mig?"
"Det var Kjell-Erik"
"Hvem er han?"
"Hehe... det det er Marcus og Martinus far"
Jeg fik et stik i maven, da hun nævnte deres navne?..
"Hvorfor hjalp han mig?"
"Det ved jeg ikke.. men det var da virkelig søde af ham"
"Ja meget"
"Jeg er virkligt stolt og glad over, at du valgte at gå op på scenen"
"Tak.. jeg havde virkelig ikke lyst, men er meget glad for i fik mig til at gøre det"
"Er du ved at blive lidt fangirl?"
"Overhovedet ikke! Men det var bedre end jeg havde forventede.. de sang slet ikke som nogle på 12"
"Men de er meget pæne.. syntes du ikke?"
"Jo de er da ret pæne.. men den unge Leonardo slår dem stadig. Der er ingen der slår ham.. haha"
"Der var faktisk en af dem der hviskede i mit øre?"
"Seriøst?!! Hvem hviskede det? Hvad hviskede han? Hvornår?"
"Rolig haha.. jeg ved ikke hvem det var, men han hviskede, "bare rolig smukke, det skal nok gå. Vi passer på dig""
"Ej What? Mærkeligt? Gad vide hvem det var af dem? Måske en af de andre har det på video, så vi kan se det?"
"Ja måske? Men lad os gøre det i morgen, vi skal også tidligt op og hjem"
"Det gør vi.. godnat"
"Godnat"
(Næste dag)
Klokken var 05.35, vi skulle op
og pakke alle vores ting, og gøre os klar til at køre hjem.
Ootd:06.13.
Vi skulle ned og have morgenmad, og derefter køre til færgen.
Vi gik ned, de var i fuldgang med morgenmad.Vi fik spist, tjekket ud af hotellet og så ellers bare på vej mod færgen.
Jeg var så træt, så jeg faldt i søvn næste med det samme.
Jeg havde stadig følelsen af at savne noget? Jeg ved bare ikke hvad?Fra da jeg vågnede igen og til færgen, snakkede vi kun om koncerten, og Marcus og Martinus. Lidt kedeligt, men bedre end sidst, for nu havde jeg ligesom oplevede det, og kunne være med i snakken.
Jeg spurgte om der var nogle der havde en video, fra da jeg var oppe på scenen?
Det havde både Mathilde og Freja.
De skyndte sig at finde videoen og gav mig en mobil i hånden.
Jeg startede den.
Det var helt derfra hvor jeg blev valgt..
Jeg sprogede lidt.. der kom det hvor der var en der hviskede i mit øre.
Jeg kunne se det var Marcus.
Han så virkelig glad ud.. jeg så mere ked ud af det..
What?? Han kyssede mig på kinden?
Hvorfor kan jeg ikke huske det?
Mærkeligt?
Jeg gav Freja mobilen.Kl 12.35
Vi kom ombord på færgen, men heldigvis havde vi bestilt den der buffet igen, så vi kunne bare spise og sidde ned hele turen.16.30
Vi skulle ned i bilerne, og gøre klar til at køre ud.
Endelig var vi snart hjemme, jeg havde glædet mig sådan siden vi tog afsted, men efter koncerten havde jeg meget mere lyst til at blive?Vi skulle køre 2 timer, og så var vi hjemme. Det gik hurtigt, og før jeg videst af det, var Line og Freja allerede blevet sat af.
Vi nåede til mit hus, jeg sagde farvel til Mathildes forældre og tak fordi jeg måtte komme med.
Mathilde og jeg gik ud af bilen, tog mit bagage og krammede farvel.
Jeg gik op til hovededøren og bankede på.
Døren åbnede med det samme, det var min mor. Hun omfavnede mig med det samme hun så mig. Vi stod og krammede i 5 min, før jeg trak mig.
Vi gik ind i stuen, hvor resten af familien sad. De fik også allesammen en krammer.
Så fortalte jeg om det helt, både jeg kom op på scenen, blev slået ned og alt det andet.
Min bror syntes det var sjovt, at de viskede "smukke" til mig, og derfor mente han de syntes jeg var lækker.. haha drenge..Resten af dagen gik hurtig, vi spiste aftensmad og hyggede os ellers bare.
Klokken blev 21.35, så jeg gik op på værelset og pakkede ud.
Jeg fandt min mobil frem for at høre musik, og gæt hvad jeg hørte?... haha .. Marcus og Martinus..Efter jeg havde pakket ud, lagde jeg mig enlig bare til at sove.
___________________________
Tak fordi du læste med💫
ESTÁS LEYENDO
Bare en ballon? - MG
FanficOlivia har tabt et væddemål og skal til en Marcus & Martinus koncert i Norge med sine veninder, som er kæmpe fans af dem. Olivia selv hader Marcus & Martinus og syntes de synger som nogle på 12, men måske kan dette ændres efter en ballon ved et uhel...