Festen #1

771 21 0
                                    

Nu var jeg ved at være klar.
Min mor kom ind på mit værelse og spurgte om hun ikke skulle køre mig? Jeg takkede ja og så var vi ellers på vej.

(Skrol videre og start sangen^^)
Min mor satte mig af lige ude foran huset, der var allerede godt gang i den.
Jeg gik op til hovededøren og bankede på (er det bare mig, eller er det altid sygt akavet at banke på.. og så når man er helt alene?)
Døren blev åbnet, det var Christian.
Han havde armen om Line, som omfavnede mig med det samme hun så mig. Jeg tror hun var ret fuld allerede.
Jeg sagde hej, og det samme gjorde de.
Vi gik ind i stuen hvor der var højt musik, alkohol og en masse mennesker der festede rundt!
Jeg gik over for at sige hej til Freja og Mathilde, som stod i et hjørne og snakkede med hver deres drink i hånden.
De så mig med det samme, og vi lavede en fælleskræmmer.
Jeg blev stående i lidt til, lige indtil jeg kunne fornemme en arm rundt om mig.
Freja og Mathilde smilede, jeg vendte mig rundt, og der stod Nicolai.
Han virkede også meget fuld.
Han tog min arm og trak mig med over til bordet med alkohol, og spurgte hvad jeg ville have? Jeg svarede en af de drinks der stod tak. Han rakte mig en nærmest grøn drink, og smilede endumere end før.
Jeg grinede og tog den i hånden. Den var faktisk okay god.
Han trak mig videre ud iblandt menneskerne, og vi begyndte at danse.
Hvis der er noget jeg er dårlig til er det at danse, men når man er fuld tænker man heldigvis ikke over det.

(Nu ska du bruge sangen "What happened to perfect - Lukas Graham)
Der kom en mere rolig sang på, jeg tog mine arme rundt om Nicolais nakke og han placerede hans rundt om min hofte. Folk rundt om os dansede også roligt.
Vi kiggede hinanden dybt i øjenene og til sidst mødtes vores læber. Jeg lyver ikke når jeg siger det nok var det bedste kys jeg nogen sinde har fået, og jeg har fået mange! Ahah.
Det var bare som om tiden stod stille, altså lige indtil jeg blev revet fra Nicolai. Det var Freja der ville spørge om vi ikke skulle få vore væddemål afgjorde? Jeg sagde undskyld til Nicolai, men jeg blev nød til at gå.
Det her var virkelig noget jeg havde glædet mig til.
Vi fandt nogle flasker små sure frem, og begyndte at fylde Shotsglassene op.
Vi aftalte at hvis man brækkede sig var man ude, og så skulle Mathilde tælle hvor mange Freja drak og Line hvor mange jeg drak.
Folk begyndte at samle sig rundt om os, da de vist godt kunne se hvad der skulle til at forgå..
Nu var alt klar, og der blev talt ned.. 3...2...1....
___________________________
Spændene hvad der kommer til at ske? Gad vide hvem der vinder?
Læs med i næste afsnit og find ud af det🍾🍾🍺

Bare en ballon? - MGTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang