Oslo #1

775 21 3
                                    

Nu skulle det bare blive torsdag eftermiddag, så vi kunne komme til Oslo og få overstået weekenden hurtigst mulig.

(Skal lige siges jeg kun har valgt sangen, fordi den er rolig.. ikke fordi den skal passe til)

(Skrål videre og start sangen^^)

Det var torsdag, og dagen gik hurtigt.
Vi fik fri kl 13.50, og derefter skulle jeg skynde mig hjem. Mathilde og hendes forældre ville hente mig som den første kl. 15.30, og så de andre bagefter. Jeg skyndte mig hjem. Da jeg kom ind, duftede det af vafler. Det var min bror og en af hans venner der var i gang. De spurgte om jeg skulle have nogle? Jeg svare ja tak. Inden vi skulle spise gik jeg op på værelset og fandt noget tøj at rejse i.
Rejse-tøj:

Bagefter tog jeg alt mit bagage ned i gangen, så det var helt klar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bagefter tog jeg alt mit bagage ned i gangen, så det var helt klar.
"Der er vafler" råbte William.
Jeg gik ind i køkkenet og satte mig ved bordet. Min lillesøster var også kommet hjem.
Vi spiste, og klokken blev 15.25, så jeg rejste mig fra bordet og gik ud i gangen.
Det bankede på døren og jeg åbnede den. Det var Mathilde, jeg krammede hende, hun spurgte om hun skulle tage noget? Det måtte hun gerne, så hun tog min taske. Jeg råbte farvel til William og Yrsa, og sagde de skulle hilse mor og far, fra mig.
Jeg tog min kuffert og satte mig ind i bilen sammen med Mathilde.
De har heldigvis en kæmpe bil med massere af plads. Vi kørte over og hentede Line, og bagefter Freja.
Vi var på vej mod Nordjylland, hvor vi skulle tage færgen fra.
I Mathildes bil kan man tage et slags forhæng ned mellem forsæderne og der hvor vi sad, som lukker af.
Mega smart.
Det gjorde vi, og så blev der sat musik på. Gæt hvad vi hørte hele turen til færgen... ja det var så Marcus & Martinus...

Endelig efter 2 timer ca. Var vi ved færgen, hvor vi skulle vente 1 time før man måtte komme ind. Jeg tog mine søsygepiller, og håbede bare det ikke gyngede særlig meget.
Vi havde også bestilt bord til en buffet, så vi kunne sidde ned hele turen og spise.
Klokken blev 18.30 og vi blev lukket ind på færgen.
Vi gik op på dækket og ind i restauranten med buffeten.
Her skulle vi sidde i 3 timer og 45 min.
Vi gik igang med at tage mad, og det var faktisk okay. Der var også et helt bord med kage og diverse desserter.
Lækkert!

Efter vi havde spist, gik vi ned i en slags butik med alt fra tøj, makeup og parfumer til alkohol,slik, sodavand osv.
Jeg købte en pose slik til bilen.

Endelig efter 3 timer og 45 min skulle vi ned i bilerne og ud fra færgen.
Klokken var 22.45 og vi skulle køre ca 2 timer før vi var i Oslo.
Det var enlig meget hyggeligt i bilen, jeg sad ved siden af Mathilde og vi så Netflix sammen.

Nu kunne vi se hotellet, og endelig komme ind og sove.
Mathildes mor gik ind på hotellet for at få nøglerne til værelserne, imens hendes far parkerede bilen i kælderen.
Vi steg ud af bilen og tog vores bagage, og gik ind på hotellet.
Mathildes mor stod med nøglerne.
Nu skulle vi finde ud af hvem der skulle bo sammen.
Mathildes forældre skulle selfølgelig bo sammen.
Vi valget Freja og Mathilde skulle bo sammen og Line og jeg sammen.

Vi gik op på gangen vi skulle bo på.
Vi boede alle på en række af værelser.
Jeg havde nøglen og låste døren op.
HOLD NU OP hvor var det flot!!
Hotelværelset:

HOLD NU OP hvor var det flot!!Hotelværelset:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi gik bare direkte i seng.

Dagen efter
Vi vågnede kl 9. Hvor vi tog tøj på og gjorde os klar.
Ooft:

Vi gik ned til morgenmad, hvor de andre allerede sad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi gik ned til morgenmad, hvor de andre allerede sad.
"Godmorgen tøser" sagde alle.
"Godmorgen" svarede vi.
Vi gik op og tog noget mad.
Imens vi sad og spiste, kom der to drenge gående.
Pigerne kom helt op og køre, da det åbenbart var Marcus og Martinus.
"Omg" "omg" "omg" "det er dem" "ihhh" de faldt heldigvis hurtigt ned igen.
Der var et bord frit lige ved siden af os.
Jeg sad på en slags sofa, der var langs alle bordene.
Selfølgelig skulle Marcus og Martinus sætte sig lige ved siden af os, og den ene af drengene satte sig ved siden af mig.
Der blev helt stille.
Det var vildt akavet.
Endelig blev vi færdige med at spise, men så ville pigerne have et billede med drengene.
Det var så pinligt. Altså hallo, jeg ved godt de er meget kendt osv, men lad dem dog spise morgenmad i fred.
De smilte meget, og jeg fik øjenkontakt med den ene af dem. (kan ikke kende forskel) da de havde taget billede med Line som den sidste, spurgte de om jeg også skulle have et? Freja kiggede hurtigt på mig. "Nej ellers tak"
Så gik det ellers hurtigt med at komme ud der fra.
Da vi kom ud fra hotellet, begyndte pigerne næsten at skrige!
Det var ikke til at holde ud.
"Olivia, afviste du lige et billede med Marcus og Martinus?" Sagde Freja. "Ja det gjorde jeg!" "Hvordan kan du ikke ville det?" "Jeg syntes det er meget uhøfligt at bede dem om at tage et billede, når de sidder og spiser morgenmad og jeg er ikke fan!"
Hun svarede ikke.
Mathildes forældre skulle videre i deres program, så vi kunne enlig bare høre hvad vi ville.
___________________________
Gad vide hvad der sker nu?
Find ud af det i næste afsnit💫

Bare en ballon? - MGWhere stories live. Discover now