"Gå ud Marcus"

651 15 1
                                    

Jeg tog i døren og trådte ind. Det var ingen Olivia.
Hvor er hun??..

(Skrål videre og start sangen^^)
Marcus synsvinkel:
Jeg gik ind til Martinus, og spurgte om han havde set hende?
Det havde han ikke.
Hvad hvis hun var smutte, hvis hun var blevet ked af det, sur eller bare ikke ville være her mere.
ELLER!!! hvis hun havde hørt det jeg sagde til Martinus? Fuck!!

Jeg gik nedenunder og kiggede, der var hun ikke. Mine forældre havde heller ikke set hende?
Jeg gik oven på igen og kiggede det sidst tænkelige sted.
Emmas værelse.
Og bum. Der sad Emma og flettede Olivias hår.
Emma kiggede på mig med det samme og sagde "gå ud Marcus!!" "Undskyld da" sagde jeg og gik ud, og smuttede ind til Martinus for at spille lidt FIFA.
Han spurgte om jeg fandt Olivia? Jeg svarede "ja, Emma havde vist taget hende til fange og begyndt at ordne hendes hår, haha" "det er da godt Emma har godkendt hende, hahah"
Jeg elsker at have en bror som Martinus. Man kan snakke med ham om ALT, og han er altid forstående.
Også selvom han kiggede lidt sulten på Olivia tideliger, men jeg tror eller.. håber ikke det var noget.

Olivias synsvinkel:
Jeg var lige kommet ud fra badeværelset, da der var en, der tog fat i min arm.
Jeg kiggede ned. Det var Emma.
Hun trak mig med ind på hendes værelse og spurgte, om hun ikke måtte flette mig hår? Jeg kunne ikke få mig selv til at sige nej. Og det var da også lidt sødt såååå..
Jeg blev placerede på en lille lyserød stol, og så gik hun ellers igang.
Hun snakkede der ud af, om alt muligt. Jeg havde faktisk lidt svært ved at følge med hahah. Men pludselig siger hun "er dig og Marcus så kærester nu?" "Nej, hehe. Vi er bare venner" "øv..." "hvorfor øv?" "Fordi jeg gerne vil have det. Du er så sød" "hvor er du sød Emma, men vi er altså bare venner"

Emma lavede alle mulige forskellige frisurer på mig. Nogle pænere end ander, men det var stadig mega sødt.
Da jeg havde sat der i noget tid, gik en dør op.
Det var Marcus, men i det samme han trådte ind, sagde Emma han skulle gå ud. Hahah.
Hun var noget af en bestemt dame, men stadig sygt cute.

Endelig blev hun færdig.
Jeg sagde tak for frisørtiden, "det var så lidt, må jeg sætte det igen en dag?" "Det kan vi godt finde ud af" jeg smilede og gik ud igen.
I det samme jeg trådte ud, kom Marcus ud fra Martinus værelse.
Han smågrinede.
"Hvad griner du af?" Han prøve at holde masken, men det gik virkelig dårligt.
"Ikke noget." Og derefter flækkede han af grin.
Emma kom ud fra sit værelse og spurgte Marcus, om hun ikke havde sat mit hår flot?
"Jo Emma, det er virkelig flot" og hun gik igen.
Jeg elsker den måde Emma er overfor sine brødre på. Sådan lidt bestemt, og de adlyder bare. Ahahha. Sådan en bror vil jeg også have.

Marcus tog fat i min arm og trak mig med ind på hans værelse.
___________________________
Uhhhhhh. Hvad mon der sker nu?
Har i et gæt?🙈🤙🏻
Jeg vil også lige sige TUSINdE MILIONER gange tak for at i er så mega aktive, det jeg så taknemmelig for. Havde aldrig troet der var så mange der ville læse med og vote!!❤️❤️

Bare en ballon? - MGTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang