(Marcus synsvinkel)
Martinus og jeg spillede koncert i Oslo spektrum for nogle dage siden.
Jeg fik øje på en helt bestemt pige under hele koncerten.. vi fik også øjenkontakt flere gange.
Hun var så mega lækker. Jeg sværger!
Jeg kunne ikke koncentrerer mig om andet end hende..
Da vi endelig skulle vælge en first kiss pige, viste jeg bare det skulle være hende.
Hun kom op på scenen, jeg spurgte hvad hun hed? Hun hed Olivia.. det er faktisk det eneste navn jeg kan huske fra alle de first kiss piger vi har haft oppe.. det navn, og i det heletaget hende kørte rundt i mit hovede.
Jeg har ikke tænkt på andet lige siden.. det lyder sygt mærkeligt, det var jo bare en tilgængelig pige. Og så fra Danmark.
Men hun fangede bare min opmærksomhed på en helt anden måde, end alle de andre fans.
Jeg ville ønske jeg havde mulighed for at møde hende igen, sådan rigtig møde hende.Martinus og jeg havde siddet på et hotelværelse en hel dag, og bare kedet os, da det pludselig bankede på. Det var Marte.
Hun havde noget i hånden. Jeg kom pludselig i tanke om hvad det var.
Det var den ballon der røg op på scenen i spektrum.. haha. Jeg troede faktisk den var blevet smidt ud.
Hun spurgte om det var noget jeg skulle gemme eller?
Jeg udbrød med det samme at hun ikke måtte smide den væk. Jeg fik den i hånden. Den var tom for luft, men jeg kunne fornemme der var noget inden i.
Så Martinus fandt en saks og klippede den op. Der lagde et brev, som var foldet helt sammen.
Jeg fik det foldet ud og begyndte at læse:
Okay hej.
Jeg er faktisk ikke fan, men tvunget med til jeres koncert og til at skrive det her brev.
Men i ser virkelig godt ud, og jeg er single, så bare kontakt mig<3
Snap:...
Insta:...
Face:...
Telf-nr:...
Kys fra Olivia.Nej, What??... det kunne ikke være rigtigt. Var det virkligt hende Olivia?
Hende jeg har drømt om at se lige siden jeg forlod scenen?.
Jeg skulle 100p skrive til hende, om det så var hende eller ej..
Hvis jeg skal være ærlig, er det nok det mærkeligste brev jeg nogensinde har fået, meeen... når det kommer fra hende er det kun godt, og også lidt sjovt og anderledes skrevet.. haha..Jeg fandt min mobil frem, tastede nummeret ind og begyndte at skrive...
Olivias synsvinkel:
Jeg vågnede klokken lort.
Seriøst?? Min mobil havde lagt og brummede som sindsyg.
Jeg kiggede hvad klokken var? Okay den var måske ikke så lort alligevel.. haha.. den var 12.34..
Jeg rejste mig og tog tøj på.
Btw, det var lørdag..
Ootd:Jeg tog min mobil i hånden og gik nedenunder.
Der stod morgenmad på bordet, så jeg hældte op og begyndte at spise.
*pling*
Et ukendt nummer skrev til mig med +47?
Jeg googlede hvilket land det var.
Det var Norge.
Jeg læste beskeden.Hejsa, er det Olivia?
Hmmm? Skulle jeg svare? Måske det var hende jeg stod i kø med?
Ja det er det.. hvem er du?
Prøv at gæt
Øhh.. Elvira?
Nej, jeg starter med M.
Hvem kunne det være, jeg mødte ikke nogle med M? Det her var mærkeligt.
Så ved jeg det ikke.
Jeg så dig til koncerten
Okay, jeg ved stadig ikke hvem du er!
Det er Marcus
Marcus hvem?
Ja, mig fra Marcus og Martinus
What. The. Fuck. Hvor har han mit nummer fra?
ESTÁS LEYENDO
Bare en ballon? - MG
FanficOlivia har tabt et væddemål og skal til en Marcus & Martinus koncert i Norge med sine veninder, som er kæmpe fans af dem. Olivia selv hader Marcus & Martinus og syntes de synger som nogle på 12, men måske kan dette ændres efter en ballon ved et uhel...