Min Far og Martinus var allerede i flyet. Vi løb alt hvad vi kunne!!!
Kunne vi nå det?? Det skulle vi bare!!!Olivias synsvinkel:
Vi nåede heldigvis vores fly.
Kjell Erik havde fået dem til, at vente med at flyve til vi kom.
Marcus havde trukket mig med ned til hvor vi skulle sidde, for hold nu kæft hvor var det bare pinligt! At skulle gå igennem flyet som de aller sidste, alle havde ventede på. Det kunne jeg ikke.
Jeg følte alle kiggede på os, så jeg kiggede bare i jorden hele vejen ned.
Vi kom til vores sæder, hvor Kjell Erik og Martinus sad foran.
Vi havde tre sæder for os selv.
Flyet begynde at flyve (kan man sige det? Okay i ved hvad jeg mener) Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Marcus sagde ingen ting, og heller ikke nogle af de andre.
Jeg kiggede på Marcus og sagde undskyld... han svarede "det går nok, vi er jo afsted nu" og sendte et falsk smil. Lige nu havde jeg mest lyst at grave mig ned i et hul, og aldrig komme op igen. Altså hvor dum kan man være? Sætte sig ind på et toilet med høretelefoner i og glemme alt omkring sig, når man skal med et fly?
Flot Olivia. Rigtig flot.
Marcus sagde ikke noget på hele turen.
Han havde også taget musik i ørene og vendt ryggen til.
Altså jeg ved godt det var fucking dumt af mig, men helt ærligt. Så sur kan man da heller ikke blive.
Det var kun Martinus og Kjell Erik der snakkede lidt til mig.
Faktisk spurgte Kjell Erik om vi ikke skulle bytte plads? Så kunne jeg snakke med Martinus. Jeg takkede ja og satte mig om til ham istedet for.
Vi snakkede og hyggede os enlig bare.
Han sagde også at Marcus nok skulle blive godt igen og han ikke var sur, men mere ked af det. Han gik jo helt i panik, og var bange for han havde gjordt noget forkert. Martinus var virkelig god at snakke med, han kunne både være seriøs og useriøs.Vi landede og jeg fulgtes med med Martinus ud til nogle vagter.
Der var sikkert sygt mange fans udenfor.
Og der gættede jeg rigtigt. Der var omkring 50. Så vi skulle løbe ud af bagudgangen.
Vi kom ind i en sort minibus med tunet ruder.
Marcus sendte mig et blik, jeg kiggede hurtigt på ham og satte mig så med Martinus igen.
Vi havde det seriøst fucking hyggeligt. Han var nærmest blevet en bror for mig, på trods af vi kun har kendt hinanden i sådan et par dage ahah.
Nå, vi kom frem til hotellet, og skulle have fordelt værelserne.
Der var bestilt to værelser.
Men hvordan fordelingen skulle være, ja det var et godt spørgsmål.
Marcus var skide sur på mig, men jeg tror meningen var vi skulle dele værelse.
Dog skulle vi ikke op på værelserne med det samme, da vi skulle ud og spise aftensmad, så vi havde stadig tid til at tænker over det.
Da vi gik ud i bilen igen, smuttede jeg op til Kjell Erik og sagde "jeg beklager virkelig at vi kom for sent ind i flyet, og i alle skulle vent på grund af mig"
"Det skal du overhovedet ikke tænke på, det kunne være sket for alle os andre. Og Marcus skal nok blive god igen" smilede han, jeg smilede tilbage og sagde tak.
Vi kørte hen til en eller andre restaurant som de altid spiser på i Oslo. Jeg syntes det så meget fint ud, og vi kom bare her i vores "rejse" tøj.
Drengen trådte ind af døren og tjenerne kom og gav dem krammere, de måtte have været der mange gange før ahah.Marcus Synsvinkel:
Vi sad ved det spisebordet, vi altid plejer, men jeg sad ikke ved siden af Olivia. Hun sad med Martinus og pjattede. De havde det virkelig hyggeligt, og jeg ville enlig gerne være med. Men ville nok bare ødelægge det endnu mere en jeg allerede havde gjordt. Hvis jeg skal være helt ærlig, ville bare gerne få snakket ud med Olivia og komme videre. Men det er virkelig svært når hun sidder sådan med min bror. Hvad tror han lige han laver? Hun er min, og det ved han udmærkede godt!
Hun er sikkert også sur på mig nu.Efter vi havde spist og vi skulle til at tilbage på hotellet, hev jeg fat i Olivia.
De andre gik vider, mens vi blev stående.
Jeg tog en dyb indånding.
"Undskyld" "undskyld?" "Er det det eneste du kan sige?" "Olivia! Hør. Jeg er virkelig ked af min opførelse!! Jeg blev virkelig bare bange for jeg havde gjordt noget forkert, og derefter nok også lidt jaloux på dig og Martinus.." "jeg er virkelig ked af det!" "Marcus..."________________________
Åhhh nej! Hvad nu?? Find ud af det i næste afsnit❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Bare en ballon? - MG
Fiksi PenggemarOlivia har tabt et væddemål og skal til en Marcus & Martinus koncert i Norge med sine veninder, som er kæmpe fans af dem. Olivia selv hader Marcus & Martinus og syntes de synger som nogle på 12, men måske kan dette ændres efter en ballon ved et uhel...