"Og så skete det bare"

680 20 3
                                    

Vigtig spørgsmål nederst!!

Under aftensmaden holdte jeg lidt øje med Martinus, han sad og kiggede sulten på Olivia. Jeg kunne ikke holde det ud!
Jeg ved godt hun ikke er min, men helt ærligt han ved også godt at jeg.... øhhhh...

Olivias synsvinkel:

Det var meget hyggeligt at spise aftensmad sammen med Marcus familie. De var super snaksalige og imødekommende.

Da vi havde spist, hjalp jeg med at rydde af bordet. Man skal jo give et godt indtryk. Hahah.

Marcus spurgte om vi ikke skulle gå en tur? Så kunne han vis mig rundt i byen.
Det synges jeg lød  som en super god ide, så det gjorde vi.
Jeg tog jakke og sko på, og så var vi ellers gået.

Marcus og Olivias samtale:

Hvad syntes du om at være her?

Det er viiiiirkelig et hyggeligt sted!

Det jeg glad for du syntes..

Undskyld min mor.. hun er sygt pinlig!!

Jeg syntes ellers hun er rigtig sød.

Hmmm.

Ahhaha Marcus. Din mor er altså virkelig sød

Ja men også pinlig. Haha.
Har du enlig være fan af os længe?

Fan? Af hvem?

Af  os din dør. Haha.

Jer? Nej.. hvorfor skulle jeg være fan?

Det troede jeg bare du var.. Du var jo til koncerten, og da vi fik dig op på scenen, græd du?

Ohh. Beklager Marcus.. men jeg er altså ikke fan er jer.. jeg græd fordi jeg har sygt sceneskræk.. og faktisk bare ville ned..

Yes!

Hahah. Hvad siger du "Yes" til?

Jeg er faktisk lidt glad for du ikke er fan..

Hvad så hvis jeg var? Ville du så ikke være sammen med mig?

Jo selfølgelig!! Det er bare lidt federe du ikke er sådan en fangirl der ved alt om os, stalked os og sådan.

Men smukke.

Han tog min hånd og kiggede mig dybt i øjenene, med hans smukke, klare, skindene chokoladebrune øjne.

Du skal ikke være sceneskræk. Du ser fantastisk ud. Og det er jeg sikker alle andre også syntes.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige??
Men i det samme jeg åbnede munden, trak han mig ind i et kram. Et dejligt varmt kram.
Det var lidt mærkeligt.. jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.

Jeg trak mig stille fra krammet, og det hele blev en smule akavet.
Jeg havde ingen ord?
Så vi gik bare videre.
Det var virkelig en smuk natur i Norge!
Alt var ved at springe ud, og aftensolen var ved at gå ned.

Vi nåede ned til en flod, Marcus satte sig på en klippesten.
Jeg satte mig ved siden af ham.
Solen var næsten gået ned, og mærkede ved at falde på.
Vi sad bare der helt i stilhed.
Jeg havde ingen ord. Det var ubeskrivelig  smukt.
Pludselig følte jeg en hånd på min.
Den var varm og blød.
Marcus rykkede tætter på mig.
Jeg lænede mig op at ham. Han tog sine arme rundt omkring mig.
At sidde i hans arme gjorde mig virkligt tryg.

Sådan sad vi indtil det var blevet helt mørkt, og månen og stjernerne kom frem på himlen.
Marcus tog fat i min hage og vendte mit hovede blidt mod hans, kiggede mig dybt i øjnene og plantede sine læber på mine.
Det var som om vores læber var tilpasset til hinanden. Jeg gengældte kysset med det samme. Det føltes bare så rigtig.

Da vi brød kysset, smilede Marcus over hele ansigtet. Jeg tror aldrig jeg har set en dreng så glad Ahahah..
Vi rejste os og gik hjemad. Vi snakkede om alt muligt.
Marcus fortalte om hvordan deres karriere startede, om hans dobbeltliv, hvordan det er at være kendt og sådan noget. Det var faktisk virkelig spændene at høre om.
Jeg kunne kun fortælle om mit kedelige teenageliv, som på ingen måde var lige så spændene som Marcus's.
Men alligevel spurgt han ind til det.

Marcus synsvinkel:

Fuck Yes!!! Jeg har lige kysset min drømmepige!! Det skulle Martinus så meget vide. Han vil blive så stolt.
Jeg har ingen ord for hvor fantastisk Olivia er! Hun er bare. Ja.. jeg ved ikke engang hvad der kan beskrive det?..

Vi kom ind af døren og Emma kom løbene. Hun sprang op på mig og gav mig den største krammer. Jeg havde ikke set Emma i noget tid, så det var godt at se hende igen. Hun hilste også på Olivia. Det er ikke alle piger Emma kan lide, men Olivia var vist godkendt. Haha.
Vi gik ovenpå, Olivia skulle skifte til nattøj og sådan noget, så jeg gik ind til Martinus.
Han sad og spillede FIFA.
Jeg satte mig ved siden af.

Martinus og Marcus samtale:

Skal du lige høre det fedeste?

Ja! Hvad så?

Jeg var ude for at vise Olivia rundt ik.?

Jeeeeer??!

Og så skete det bare!!

Hvad skete?

Vi kyssede!!!!

Hahah.. Sådan bro!!! Godt scorede!!

Vi gav highfive og derefter gik jeg ud igen.

Olivia var inde på mit værelse. Jeg bankede på, men dørene åbnede ikke?
Jeg bankede igen, men der skete stadig ikke noget. Jeg tog i døren og trådte ind. Det var ingen Olivia.
Hvor er hun??..

___________________________
Uhhh.. hvor mon Olivia er? Læs med i næste afsnit og find ud af det💫
Jeg ville gerne spørge jer ad, om i gerne vil have, jeg skal begynde at sætte musik der passer til, ind igen?
Og lige en sidste ting. TUSINDE TAK FOR 2K læsere!!! I er for vilde!!!!❤️❤️

Bare en ballon? - MGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora