Mathildes forældre skulle videre i deres program, så vi kunne enlig bare gøre hvad vi ville.
(Skrål videre og start sangen^^)
Der var åbenbart noget der hed mmexperience, som vi skulle over til?
Jeg forstod ikke helt hvad det var? Kun noget med en box og noget merchandise? Lol.
Vi gik og gik og gik... Hvad var det dog jeg var gået med til?
Kunne jeg ikke bare blive på hotellet og hygge mig i spa, istedet for at være ude i kulden og opføre mig som en total fangirl?
Jeg spurgte pigerne, men det kunne jeg godt glemme alt om..!Vi kom der over og der var Marcus og Martinus fans over alt! Hvad er der nu de kalder sig?? mmers, er det ikke rigtigt? Vi stod i kø for at komme ind i den der box i 2 timer? Altså det havde været meget hyggeliger at sidde på en café lige nu.
I kan godt høre jeg er meget negativ omkring det her, men jeg er jo ikke fan, og har ikke selv valgt at tage med.Endelig blev vi lukket ind og pigerne skulle købe alt muligt merchandise.
Freja sagde jeg blev nød til at købe et eller andet.
Jeg nægtede i starten, men tilsidst overgav jeg mig og købte en hoodie.
Den var ikke pæn, men så kunne jeg bruge den til at sove i bagefter koncerten.
Hoodien:Da vi havde købt tingene, kunne man komme ind i et rum, hvor der var sat Marcus og Martinus sange på, som man skulle danse til det, og hvis man var heldig, komme på storskærmen til koncerten.
Det gad jeg ikke, men det blev jeg nød til. Overvej lige hvis det blev vist, så ville jeg dø!Endelig kom vi ud der fra, og vi valgte at gå ud i byen og shoppe lidt, og bagefter gå på café for at få frokost.
Meget mere mig.
Det var meget hyggeligt at gå rundt og kigge i butikkerne og jeg fik også købt lidt forskellig.
Det var også rigtig hyggeligt at sidde på caféen og snakke en masse.
Klokken blev 16.17, Freja og Mathilde ville ud for at finde Marcus og Martinus. Det gad Line og jeg ikke, så vi gik tilbage på hotellet for at gå ned i spa.Vi kom tilbage og fik skiftede til bikini, der var også sådan nogle morgenkåber og futter som man kunne tage på, og det var sygt blødt!
Det var virkelig lækkert i spa, vi fik også en ansigtsbehandling og massage.Efter vi havde været i spa gik vi op på værelserne igen, for at gøre os klar til at skulle på restaurant og spise aftensmad. Vi havde fået at vide det var en meget fin restaurant, så vi skulle være pæne i tøjet.
Vi skulle være klar kl. 20 og klokken var 19. Så vi havde pænt travlt.
Oofn - Olivia
DU LIEST GERADE
Bare en ballon? - MG
FanfictionOlivia har tabt et væddemål og skal til en Marcus & Martinus koncert i Norge med sine veninder, som er kæmpe fans af dem. Olivia selv hader Marcus & Martinus og syntes de synger som nogle på 12, men måske kan dette ændres efter en ballon ved et uhel...