Bebek Bakıcıların Çocuklardan Duydukları Korkunç Şeyler

291 16 2
                                    

1. 

"Bir önceki yıl, yakın arkadaşımın kızını yatması için odasına götürmüştüm. Üç yaşında falandı ve uyumamak için ısrar ediyordu. Bana neden uyumak olduğu sordu ve ben de ona," sayın saat çok geç ve küçük kızların geri kalanını uyuyarak geçirmesi. Küçük kız sonra boş odayı işaret etti ve 'peki ya o küçük kız neden uyumuyor?' diye sordu.

2. 

"İki yıl önce, minik kuzenimle beraber olduğum ilk okul yıllığımın fotoğraf albümünden geldimimizde, fotoğraftaki çocuklardan birinin parmağıyla işaret edip 'tıpkı Nicolas'a benziyor!' Nicolas'ın kim olduğunu sorduguğumda, 'dolabımdaki çocuk' cevabını aldım. Korkudan ölecektim. '

3. 

"Küçük çocuklar bir şeyler biliyorlar, dostum. Yeğenim 4 yaşında ve sürekli ablasyon ve konuşmaya devam ediyorlar. "

4. 

"Halamın evindeydim, banyoya doğru giderken dörtlikte kuzenim April'ı merdivenlerde dikilmiş halde gördüm. Komik yüz ifadeleri yapmakla meşguldü. Ne yaptığını sordum ve 'örgüsüzce taklit ediyorum' dedi. Nisan?' Nisan, Nisan, Nisan, 2011, saat, saat, yıl, saat, saat, saat, saat boynunu çevreliyor. ' Arkamı döndüm ve tekrar söylemesini istedim. 'Kadın örgüsü ve ses yüz ifadeleri yapıyor' dedi.

5. 

"Beş'lik Jack'e yerleştirilmiştir. Koltukta, hemen yanımda keresteci gibi bir yüz oturduğunu söylüyordum. Yüzümdeki şok olmuş ifadeyi ki, hemen o anda 'endişelenme, adamın yaşadım' dedi."

6. 

"Küçük yeğenim önceleri onu bir gece hakkında onu bir kadın hakkında konuşmuyordu. Kadın bir elbise giymişmiş ve adı da Frannie imiş. Hatta ona şarkı söylemeye devam etti.

7. 

"Ailesi sinemaya giden bir çocukluğa bakıcılık yapıyordum. En küçükleri dört yaşındaydı, hepsi yatırıyordu." Bütün gece ebeveynler eve gelene kadar televizyon izledim. Ertesi akşam, anneleri beni aradı ve dört çocuk çocuklarına göre bütün gece odasının kapmış ve sırıtmışım. Kafam karışmıştı, ne diyeceğimi bilemedim."

8. 

"Arkadaşımla beraber beş tane kuzenine bakıcılık yapıyorduk. Arkadaşım da reenkarnasyon muhabbetine çok inanan birisi ve kendi kuzeninin bir test yapmak istediğini sordum. 'Önceki hayatında kimdin?' Çocuk da cevap cevap verdi, 'bir orkestra şefiydim ve ellerimi bir orkestra şefinin yapması gereken gibi dalgalandırıyordum.' Ama sorun şu ki, çocuk doğuştan görme engelliydi. "

9. 

"Kaç yaşındasın, arkadaşımın çocuğu olmaktan çıkmıştı. Büyük pencereleri olan bir apartmanda yaşıyorlardı. Çocukları, pencereye doğru yürüdü ve uzun süre dışarıya fırlatmaya başladım. Daha sonra sürekli olarak tekrarlamaya başladı, 'karanlık içerikye girmeye başladı.

10. 

"Onu yatağa yatırımı sonra," biliyor musun daha önce kimseyi öldürmedim.Kolumu benden çalmak gerekiyor değillerdi. Ama yer, biraz kanla kaplıydı 'diye söylenmeye başlamıştı. "

11. 

"Arkadaşımın üçlüğü, bir gün sürecek bir şeydir" diye yorumladı. "Korkma, söz veriyorum kemiklerini çiğnemeyeceğim.

12. 

"Bir yıl önce erkek arkadaşımı bir kaza sonucu kaybettim. Evini ziyarete gittiğimde küçük kuzeni oradaydı. Neden ağladığımı sorduğunda sevgilimi özlediğimi söyledi. 'Neden özlüyorsun ki, hemen önündeki sandalyede oturuyor' cevabını aldım."

13. 

"Bir gece Montana'daki kuzenime bakıyordum. Birden  anne babasının yatak Odasında Yaşayan garip bir adamdan bahsetmeye başladı. Keşke nasıl göründüğünü sormasaydım. 'Ah, yüzü yok' cevabını aldım ."

Deep Web ve Paranormal bilgiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin