Dünya’da Google’ın Bile Giremediği 10 Gizli Yer
Devir teknoloji devri. Bu konuda hepimiz hemfikiriz. Oturduğumuz yerden her türlü bilgiye ulaşabiliyor, özellikle de Google Maps sayesinde her yeri görebiliyoruz. Ama dünyada öyle yerler mevcut ki, özellikle askeri hava üsleri başta olmak üzere bazı bölgelere ulaşmak zor. Genelde dünyanın süper güçleri olan veya kapalı rejimle yönetilen ülkelerde böyle yasaklarla karşılaşmak bizi şaşırtmaz. Bu listemizde asla ulaşamayacağınız , sansüre uğramış 10 önemli noktayı bulacaksınız.
10
REIMS-CHAMPAGNE ASKERİ HAVA ÜSSÜ (FRANSA)
Fransa’nın Reims bölgesindeki askeri hava üssü dünyadaki gizli bölgelerden bir tanesi. Daha önce Fransa Hava Kuvvetleri tarafından kullanılan üs, günümüzde NATO’ya hizmet veriyor. Google’da aramaya kalkmayın bulamazsınız. Yasak kardeşim, ne arıyorsunuz.
9
NATO HAVA ÜSSÜ GEILENKIRCHEN (ALMANYA)
Almanya’nın Kuzey Ren Vestfalya eyaletindeki bu NATO hava üssü de Google’ın giremediği yerlerden biri. NATO’nun bu hava üssünde 3 binden fazla personel çalışıyor ve burayı ancak bu 3 bin şanslı kişi görebiliyor.
8
MICHAEL ASKERİ HAVA ÜSSÜ (ABD)
ABD’nin Utah eyaletinde bulunan Michael Askeri Hava Üssü de gizli yerlerden bir tanesi. ABD’nin günümüzde insansız hava araçlarını geliştirdiği ve test ettiği hava üssü sıkı bir şekilde korunup gizleniyor.
7
KRALİYET SARAYI (HOLLANDA)
Hollanda’nın başkenti Amsterdam’da bulunan Kraliyet Sarayı da Google’da sansür uygulanan yerlerden biri. “Paleis op de Dam” olarak bilinen Kraliyet Sarayı’nda Hollanda kraliyet ailesinin üyeleri yaşamıyor. Saray, resmi devlet törenleri ve üst düzey devlet ziyaretlerinde kullanılıyor. Kraliyet ailesi üyeleri ise Hollanda’nın adli başkenti sayılan Lahey kentinde ikamet ediyor.
6
MINAMI TORISHIMA HAVAALANI(JAPONYA)
Japonya ana karasına 2000 kilometre uzaklıktaki okyanusun ortasındaki 1.5 kilometrekare büyüklüğündeki bu adada bir havalimanı bulunuyor. Japon ordusu tarafından kullanılan bu havalimanına, güvenlik gerekçesiyle Google’ın yer haritasından ulaşılamıyor. Yanlışlıkla ıssız diye bu adaya düşerseniz vay halinize. Mazallah, casus damgası yiyebilirsiniz.
5
HAARP ALASKA (A.B.D.)
ABD’nin Alaska eyaletinde bulunan bir proje olan HAARP ( yüksek frekanslı etkin güneşsel araştırma programı) iyonosferin özelliklerini ve davranışlarını araştıran bir projedir. Komplo teorisyenleri, ABD’nin HAARP’de gizli bir proje yürüttüğünü öne sürüyor. Teoriye göre, HAARP’ta yürütülen proje; deprem, sel baskınları ve yanardağ patlamaları gibi doğal felaketleri tetikliyor. İnternet arama motoru Google’ın yer haritasının tam bu bölgede sansüre uğraması, komplo teorisyenlerinin bu görüşünü güçlendiriyor.
Elektromanyetik dalgalar üzerine birçok deneyin yapıldığı bu alan uçaklar için çok tehlikelidir. Bu yüzden HAARP tesislerinde, uçak kontrol sistemi kurulmuştur. Herhangi bir uçağın yaklaşması durumunda antenlerin faaliyetleri otomatik olarak durdurulmaktadır.
4
OLENEGORSK ASKERİ HAVA ÜSSÜ (RUSYA)
Olenegorsk Askeri Hava üssü Rusya’nın Kuzey Buz Denizi kıyısındaki Murmansk kentinde bulunuyor. Oldukça sıkı güvenlik önlemi alınan bu askeri üsse, orta ve uzun menzilli füzelerin konuşlandırıldığı tahmin ediliyor. Soğuk savaşın baş aktristi ve dünyanın en büyük askeri güçlerinden biri olan Rusya aslında tamamen kapalı bir kutu ve her zaman sürprizler yapmaya açık bir ülkedir.
3
CHEYENNE MOUNTAİN OPERASYON MERKEZİ (ABD)
Uzun yıllar askeri üs olarak hizmet veren , 2006 yılından bu yana hizmet dışı bırakılan bu askeri üsse yine de Google sansürü uygulanıyor. Bilim kurgu dizisi “Stargate”in bazı bölümleri de geçmişte burada çekildi.
2
SAMJIYON ASKERİ HAVAALANI, RYANGGANG (KUZEY KORE)
Kapalı bir rejimin hüküm sürdüğü Kuzey Kore’de aslında bir çok yasak mevcut ve halk artık bununla yaşamaya alışmış durumda. Kuzey Kore’de bulunan bu askeri havaalanına Google sansürü uygulanıyor.Buraya Google yer haritasından ulaşmak istediğinizde bazı binaların üstünün karartıldığını görüyorsunuz.
1
NOORDWİJK (HOLLANDA)
Google’ın yer haritası Hollanda’nın küçük bir kasabası olan Noordwijk’de bir mahalleye giremiyor. Bu mahallede Hollanda kraliyet ailesinin üyeleri yaşıyor. Güvenlik nedeniyle bu bölgede Google yer haritası gezintiye izin vermiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deep Web ve Paranormal bilgiler
RandomDeep Web ve paranormal bilgiler hisset kalbin parçalanıyor karanlık seni sarıyor Dehşete düşmüş bedeninin sana faydası yok bırak karanlık içine işlesin Bencil arzularının sonu geldi fısıltıları duyuyor musun? Gülümsee herkes bizi izliyor... ...