Masada Albus ve Scorpius'la oturmuş birbirimize bakıyorduk . Tabi üç kişi aynı anda bakışmak biraz zordu . Lily de masanın öbür ucunda arkadaşlarıyla oturuyordu . Arkadan duyulan 1. Sınıf bina seçim törenindeki Seçmen Şapka'nın sesi dışında Albus ve Scorpius'un son Quidditch Dünya Kupası Finali hakkındaki konuşmaları duyuşuyordu . Profesör Longbottom onlara öldürücü bir bakış attıktan sonra önlerine döndüler ve zor olan üçlü bakışmamıza geri döndük .
Aslında tek arkadaşım Jackie Porthanne ve George Kirkes'dı ancak George Slytherin'de olduğundan Malfoy gibi arka sırada oturmuş , bizimle konuşabilmek için ters oturuyordu . Jackie ise Albus'un yanına oturmuş küçük bir kağıda bir şeyler çiziyordu . Ayağına bir tekme attım ve Seçim Töreni'ni izlemesi için kafamla sırası geldiği için tabureye doğru yürüyen sarışın bir kızı gösterdim . Kaşlarını çattı ve töreni izlemeye başladı .
Sarışın kız Huflepuff'a seçildikten sonra kahve rengi saçlı ikizler Gryfindorr'a seçildi ve alkışladık . Tüm 1. sınıflar binalarına yerleştirilmişti . Okul müdiresi profösör Mcgonagall açılış konuşmasını yaptıktan ve okul kuralları 1 milyonuncu kez söyledikten sonra yemeklere yumulduk . Albus ve Scorpius ilginç bir şekilde konuşmadan yemeklerine tam anlamıyla yumuldular . Benim için çok iyi bir şeydi . Jackie ise yeni gelmiş olan ikizlerle konuşuyordu . "Adınız ne ?" dedi . Sağdaki çocuk "Ben Sam , bu da Fred." dedi . Jackie "Ben de Jackie . Bir şeye ihtiyacınız olursa yanına gelebilirsiniz ." dedi ve tüm dişlerini göstererek gülümsedi . "Çocukları rahat bırak Jackie." dedim . Bana döndü "Yardımcı olmaya çalışıyorum Rose ." dedi . Bir ona bir de çocuklara bakıp güldüm . Çok korkmuş gözüküyorlardı . "Bence onları korkutuyorsun ." dedim ve okuduğum kitaba geri döndüm .
Bir Muggle kitabıydı . Annemden almıştım , anneannem ve dedem Muggle oldukları için evimizde bir sürü Muggle kitabı vardı ve bunları okumak başka bit hayat yaşamak gibiydi .
Kitaba dalmıştım . Scorpius'un sesini duyana kadar da yemek yememiz gerektiğini unutmuştum . "Hey Weasley ! Portakal kafanı kaldır , saçların yemeğe giriyor ." dedi . Albus'a baktım . Omuzlarını silkip ben bir şey yapmıyorum dedi ve yemeye koyuldu .
Artık bu duruma alışmıştım . Scorpius'la Hogwarts'ta geçirdiğim 4 yıl boyunca kavga etmeden durduğumuz 1 dakika bile yoktu . Ona sırf Albus için katlanıyordum . Tabi son yıllarda ben ona bulaşmıyordum , o da bana bulaşmıyordu . En iyisi ! Yoksa birbirimize girerdik . Biraz daha arkadaş gibiydik artık .Anne babalarımızdan kalma uzaklık , ona işlemişti . Okulun ilk günü babam ondan uzak dur demesine rağmen onunla anlaşmaya çalışmıştım . O olaylar Draco Malfoy ve annemlerin arasında yaşanmıştı , ben ve Scorpius değil ! Ama inadına bana sataşıyordu . Hala .