-4-

1.8K 99 18
                                    

Diğer tüm derslerde de konu tekrarları yaptık , tüm sınıf bu senenin SBD senesi olduğunu unutmuştu galiba ? En azından tüm yaz annemle çalıştığım için sınıfta yine en iyiydim , Albus da onu çalıştırmaya zorladığımda bana uysaydı benim gibi olabilirdi belki . Pekala fazla kibirlenmek iyi değil .

Öğle yemeği için Büyük Salon'a gittik . Malfoy ve George oturmuştu bile . Slytherin'leri daha erken bırakıyorlar galiba .George'un yanına oturdum ve yemeklere yumuldum . Albus ve Jackie de Malfoy'un yanına oturdular . Sonra gözüm Malfoy'un saçlarına takıldı . Herzaman dümdüz taranmış olan sarı saçları şu an tamamen dağınıktı . "Malfoy'un saçına ne oldu ?" dedim . George güldü "Iksir dersinde bazı şeyleri yanlış yapmış olabilir , ya da herşeyi ." Malfoy kahkahalarla gülen George'a öldürücü bakışlar attı "Yanlış sayfayı açmışım tamam mı ? Saçılma iksiri yapınca böyle oluyor ." dedi Jackie atladı "Saçılma iksiri de ne?" "Toplu halde duran şeyleri dağıtmak için kullanılır örneğin sihir bakanlığında Gelecek Postası'nın dağıtımı , yemek yaparken tabaklara dağıtılması ya da Malfoy'un saçları gibi." dedim . Albus Malfoy'a sırıttı .

Son derslere giderken yolda George ve Malfoy'u gördüm ve hemen yanlarına koştum . George'un omzunu dürttüm , korkarak bana baktı . " O kadar korkma." dedim gülerek ." Malfoy'u biraz ödünç alabilir miyim ?" " Neden?" dedi Malfoy . Gözlerimi devirdim "Proje için . Büyüleri çalışacak bir yer bulamadık hala farkında mısın ?" dedim . Bu sefer o gözlerini devirdi "Çalışacak koca bir senemiz var , farkında mısın ?" Nefes alıp sakin olmaya çalıştım "Sene sonunda SBD var ve sınava hazırlanırken seni çekemem ayrıca artık dersler başladı ." dedim . Cevap vermeyince "Farkında mısın ?" dedim ve gülümsedim . Oflayıp yanıma geldi , George'a el salladım ve yürümeye koyulduk .

"Bir planın var mı bayan süper çok bilmiş ?" dedi . Düşündüm , evet bir tane vardı " Büyüleri çalışmak için yer düşünüyordum . Kütüphane olmaz , boş sınıfları kullanmaya izin vermiyorlar , geçen seneyi hatırla " dedim . "Hatırlamak istemiyorum bile."dedi gözlerini açarak . Kafamı salladım. (Geçen sene 3. sınıflardan biri boş bir sınıfta büyü çalışırken bir kutu içindeki yaklaşık 50 böcürtü yanlışlıkla dışarı salmıştı . Kötü bir anıydı .) Konuşmaya devam ettim "Ortak salonda da çalışamayız çünkü aynı binada değiliz bu yüzden tek bir seçenek kalıyor." dedim . Bıkın bir şekilde "Ne?" dedi . "İhtiyaçlar odası."

Melez Prens'in Son Mektubu - Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin