"Ne? Oraya girmemize izin vermezler !" dedi . Ona baktım "Bunu da hallettim." dedim ve elimle beni takip etmesini gösterdim . Öğretmenler odasının önüme kadar koşar adımlarla gittik çünkü iki ders arasında yarım saat boşluk vardı ve şu ana kadar muhtemelen 10 dakikasını harcamıştık .
Kollarını bağladı ve Ee? der gibi baktı , kapıyı çaldım . Profesör Longbottom dışarı çıktığı anda bağırmaya başladı "BİR DAHA GELIRSENIZ BİNANIZDAN - Bayan Weasley ? Sizi buraya hangi rüzgar attı ?" dedi gülümseyerek . Ben de gülümsedim ve "Profesör sizden bir şey için izin alabilir miyiz ?" dedim ve içeride bize bakan diğer öğretmenleri görünce "Yani özel?" diye ekledim . Önce bana sonra Malfoy'a sonra tekrar bana bakıp "Bir dakika bekleyin." dedi ve kapıyı kapatıp içeri gitti .
Malfoy bana dönüp "Onun bize izin vereceğini mi düşünüyorsun , bu sabah ne yedin sen ?" dedi yüzünü buruşturarak . "Ona Hogwarts dışında sen diye hitap ediyorum , nerdeyse her hafta evimizde şimdi sus." dedim ve Prof. Longbottom'ı beklemeye koyulduk . Az sonra kapıdan koyu kahverengi pelerini uçuşarak çıktı . Boyumuzu aynı yapmaya çalışarak eğildi ve "Ne istiyorsun bakalım ?" dedi .
Şirin olmaya çalışarak -genelde değilimdir- "Bizim bu sene bir proje için büyü çalışacak bir yere ihtiyacımız var ve biliyorsunuz binalarımız aynı değil ." dedim . Başını anlıyorum der gibi salladı ve konuşmaya devam ettim "Ben de düşündüm ki ihtiyaçlar odasında çalışabiliriz ." Biraz geri çekildi "Biliyorsunuz oraya girmeniz çok normal karşılanmaz ." dedi . Başımı salladım "Evet , biliyorum ama -" derken sözümü keserek "Tamam pekala , arkadaşlarımın kızına biraz kıyak geçmezsem olmaz . Herhangi bir profesör size kızarsa Prof. Longbottom'ın izni var dersiniz." dedi "Çok teşekkür ederiz Profesör ." dedim , biraz bağırmıştım . Biraz . Malfoy atladı "Ne yani izin verdiniz mi ?" dedi . Prof. bu sefer ona dönüp "Evet bay Malfoy , yoksa vermemeli miydim ?" dedi , güldüm . "Hayır öyle demeye çalışmadım." dedi ve koşarak sınıflara gittik .