-3-

2.1K 102 6
                                    

Kendi sıramdan kalkıp Scorpius'un yanına gittim . "Iyi ki senle eş oldum ." dedi . Yüzüne baktım . " Derslerin iyi olduğu için dedim Weasley , yoksa seninle olmayı ben de istemiyorum." dedi . Oflayıp yerime oturdum ve dağ gibi KSKS kitaplarını sıraya koydum . "Bak tüm ödevi benim yapacağımı zannediyorsan yanılıyorsun . Ama konuları paylaşırken kolayları sana bırakabilirim . Böylece yanlış yapma olasılığımız azalır ." dedim . "Konu konu mu paylaşacağız ?" dedi . Başka ne olabilirdi ? "Evet." dedim ve ilk kitabı açtım . Konular kolaydan zora doğru gidiyordu . Bunu biliyordum çünkü yazın kitabı okumuştum .

"Tamam sana ilk 7 konuyu veriyorum . Geri kalanı da benim ." dedim . Kitap yığınından başka bir kitap çekip "Bir de büyü alıştırma kitabı var unuttun mu ?" dedi . "Ah evet . Onu birlikte yapmamız gerekecek ." dedim . "Neden?" "Sence dışarıda bir karabüyücüyle karşılaşınca ne yapacaksın ? Ihtiyacın olan büyüyü bulamayınca 'Özür dilerim bu Weasley'nin konularındaydı ' mı diyeceksin ?" dedim . Çok kötü baktı ve kendi konularının yanına yeşil bir tik , benimkilere de mor bir tik koydu . "Böyle daha iyi anlaşılıyor." dedi . bence de daha iyiydi .

Dersin bittiğini haber veren zili duyduğumuzda hemen Jackie ve George'un yanına gittim . Jackie kitapları masaya vurup ayağa kalktı . George "Rose , Jackie'ye söyler misin onu kandırmaya çalışmıyorum ." dedi . "Ne ?" dedim . "Beni dinlemiyor . Yazın okuyacak kitabım kalmamıştı ve ben de bunları okumak zorunda kalmıştım . O yüzden konuların paylaşımlarını ben yapayım dedim ." dedi George . Jackie de "En sondaki konuların hepsini bana verdi . Onların en zorlar olduğunu anlayamayacak kadar salak değilim ." dedi . George "Senin KSKS dersin daha iyi biraz mantıklı ol ." dedi . Ikisi de bana baktı . Çok sakin bir sesle "Saçmalamayın ." dedim . Bana bakmayı sürdürdüler "Ne yani ? Malfoy'la ben bile kavga etmedim . Şimdi susun ." dedim . Jackie şaşkın şaşkın baktı . George "En azından kitaplarımı verir misin ?" dedi . Jackie oflayıp elindeki kitap yığınından bir kaç kitap verdi ve sınıftan çıktık .

Melez Prens'in Son Mektubu - Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin