Jackie,Albus ve ben , Malfoy'la George'u bekliyorduk . Çoktan tüm salon yemeye başlamıştı bile . Biraz sonra koşarak geldiler . Yerlerine oturduklarında üçümüz de "Ee?" der gibi bakıyorduk . George nefes nefese "Peeves" dedi . Jackie çatalını salataya daldırırken "Yine ne yaptı?" dedi . Malfoy "O aptal bir daha bana çamur topu atmaya çalışırsa sonu kötü olacak." dedi arka masadan . Güldüm , bana bakıp "Komik mi buldun Weasley ?" dedi . Hiç kavga edecek havamda değildim , cevap vermedim .
Kitap okumaktan gözlerim acıyordu . Jackie çoktan yatağında uyuyordu . Bense ortak salonda tek başımaydım . Uzun pencereden rüzgar sesleri geliyordu . Kitap bitmişti ancak yerimden kalkmak istemiyordum . Dışarıda uçuşan yaprakları izlemeye karar verdim .
O sırada Albus erkekler yatakhanesinin merdivenlerinden indi . "Selam." dedi ve karşımdaki koltuğa oturdu . "Selam ." dedim ve saatime baktım "Genelde bu saatte uyuyor olurdun ?" dedim . Güldü "Biraz uykum kaçtı ve Finnigan'ın horlamalarına katlanamadım." dedi . Ben de güldüm . Sessizlik oldu ve tekrar pencereden dışarıyı izlemeye koyuldum . "KSKS projesi için çalışacak bir yer buldunuz mu ?" dedi o sırada . Merlin'in sakalı bu çocuk dışarıya bakmamı istemiyor galiba " Evet ." dedim . "Biz hala bulamadık ." dedi . Gülümsedim "Hiç olmadı bahçede çalışırsınız." dedim alaycı bir tavırla . "Benim KSKS dersim her zaman çok iyi olur ." dedi ve sırtını dikleştirdi "Babamın da öyleymiş." diye ekledi güldüm . Kitaplarımı kolumun altına aldım ve "Ben gidiyorum." dedim elini salladı . Bacaklarım merdiven çıkamayacak kadar yorgunlardı . Neredeyse sürünerek çıktım ve kendimi hemen yatağa attım .
Yüzüme ışık vuruyordu . Kollarımı açıp esnedim ve Jackie' nin yatağına baktım . Boştu . Dirseklerimin üzerinde doğruldum ve yatakhanede göz gezdirdim . Herkes uyuyordu . Jackie de sandığının içine kolunu daldırmış muhtemelen birşeyler arıyordu . Kafamı ona çevirdim . Bana baktı ve gülümsedi . "İşte buradasın!" dedi biraz bağırarak ve kolunu sandıktan çıkardı . Elinde camdan bir küre gibi birşey vardı . "O da ne?" dedim . Sesim tahmin ettiğimden daha uykulu ve komik çıkmıştı . "Bekle ." diye mırıldandı ve küreyi komidininin üzerine koydu . Tek kaşımı kaşldırdım ve ona bakmaya devam ettim . Yaklaşık 30 saniye geçmişti ama hiçbirşey olmamıştı . Kendimi yatağa bıraktım . O sırada küreden yüksek sesle bir şarkı çalmaya başladı . Yastığın iki tarafını kulaklarıma batırdım ve "Bu ses ne?" diye bağırdım . Yatakhanenin çoğu da benim durumumdaydı . Jackie küreye parmağını dokundurup çekti ve şarkı durdu . "Annemin Hogwarts'dayken kullandığı alarm . Geçen gün yaşanan olaydan sonra - yani derse neredeyse geç kalacak olmamızı kastediyorum - bir daha bunun olmasını istemedim ." dedi ve gülümsedi . Ayaklarımı yataktan sarkıttım ve oturur pozisyona geçtim .
Yemekhanede kahvaltı yapıyorduk . Artık çoğu öğrenci gitmiş olduğundan George ve Malfoy da Gryffindor masasına geçmişti . Yemeğimi bitirip çatal ve bıçağımı tabağa bıraktığımda , tabak yok olmuştu . Malfoy'a dönüp "Malfoy bu gün çalışmaya başlayabiliriz ." dedim . Ofladı "Sen bu kadar çok çalışmak istiyorsan başlayabilirsin ." dedi . George "Biz bu gün başlıyoruz ." dedi ve Malfoy'a baktı . Malfoy tekrar ofladı "Pekala . Ne zaman ?" . "Akşam yemekten sonra olabilir." dedim . Umursamaz bir tavırla başını evet anlamında salladı . Bu tavrı beni sinir ediyordu .
Ilk ders biçim değiştirmeydi . Çantamı taktım ve sınıfa gittik . Neredeyse herkes gelmişti . Ortalarda bir yere oturduk ve profesörün gelmesini bekledik . Kitaplarımı çıkardım ve asamı masanın üzerine koydum . Jackie beni koluyla dürttü . Ona döndüm . "Finnigan'a bak." dedi . Anlam veremesem de kafamı döndürüp baktım .Bana yiyecekmiş gibi bakıyordu .Tam anlamıyla . Ben de gözlerimi ona diktim . Onu gördüğünü fark edince bana bakmayı keser diye ummuştum . Ama hala bakıyordu ! İnsan bir utanır . Sıkılıp dirseğimi masaya koyup kafamı elime yasladım ve ona sırtımı döndüm . Jackie'ye fısıltıyla "Ne yapıyor bu ?" dedim kaşlarımı kaldırarak . "Bilmiyorum ." dedi ve bana dönerek benle aynı pozisyona geçti . "Aslında biliyorum ." dedi ağzının kenarıyla gülümseyerek . Kafamı kaldırdım . "Dün akşam sen ortak salonda kitap okurken yatakhanedeki kızlar konuşuyordu . Yani onlardan duydum . Finnigan Dophwinn'e senden hoşlandığından bahsetmiş ." dedi . "Ne ?" diye bağırdım . Parmağını ağzına götürerek " Şimdi sadece o değil herkes sana bakıyor ." dedi . Başımı salladım ve devam etti " Dophwinn de senin onu kabul etmeyeceğini düşünmüş ve bunu Finnigan'a söylemiş . O da senin kolayca ondan hoşlanacağını düşünüyormuş . Böylece ikisi iddiaya girmiş . Seni bir ay içinde etkileyebilecek mi yoksa yapamayacak mı ?" yüzümü buruşturdum "Bu iğrenç !" kafasını salladı . Arkama dönüp Finnigan'ın siyah saçlarına ve gri gözlerine baktım . Bir an için Malfoy'un gözlerine benzettim ancak bunlar ışıltıyla parlamıyordu . Jackie'ye döndüm ve "Önyargılı olmak istemem ama ... Hiç şansı yok." dedim . Güldü . O sırada başkalarıyla konuşmakta olan Albus yanımıza gelip yapmacık bir sesle "Eee sonra ne dedi ?" dedi ve dudaklarını büzdü . Jackie sırıtarak onu itti ve "Defol." dedi . Albus da gülerek yanıma oturdu .
Derste bir tekboynuzlu atın kopmuş olan boynuzunu istediğimiz bir şeye çevirebilmeyi öğrendik . Ve bu da SBD'de çıkacakmış . Bu büyüde biraz zorlanmıştım ve çalışmam gerekecekti . Çalışmak deyince aklıma akşam Malfoy'la olan çalışmamız geldi ve yüzümü buruşturdum .
Akşam yemeğini neredeyse bitirmek üzereydik . Çorbamı içiyordum , çok aç değildim ama masada kimse konuşmuyordu . Zaman geçsin diye içiyordum . Tam masada biraz sohbet olsun diye bir konu açacaktım ki arkamdan bir ses duydum . Malfoy "Ee ?" dedi . Kafamı ona döndürdüm . Tam dibimde eline çantasını almış ayakta duruyordu . "Şu ihtiyaçlar odası nerede?" dedi .