Bu sene 5. sınıf olduğumuz için yatakhanemiz biraz daha yukarıdaydı . Daha fazla yürüyecektik . Jackie'yle yanyana yataklar seçtik ve sandığımı kenara yerleştirdim . Yatakların kenarındaki perdelerden hep nefret etmişimdir . Uyurken çok kötü hissetmemi sağlarlar , o yüzden hiç
kapatmam . Ama giyinirken işe yaramıyor da değiller .
Yatakhanede toplam 7 kız vardı . Herkes konuşamayacak kadar yorgundu . Jackie konu açamayacak ve ben de kitap okuyamayacak kadar .
Sabah kalktığımda saate baktım , ilk derse yarım saat vardı ! Hemen koşup Jackie'yi uyandırdım "Hey uyan !" hiçbir tepki vermedi "Yatakhanede bir tek biz varız lanet olsun kalk !" sonunda döndü ve gözlerini ovuşturdu "Ne?" dedi mayışık bir şekilde . Sonra yemyeşil gözlerini kocaman açtı ve bir daha "Ne!" diye bağırdı . Hemen ikimiz de giyinmeye başladık . Başladık derken , giyinmemiz toplam 1 dakika sürmüştü .
Tam çıkacaktık ki Jackie'nin gözleri saçıma gitti ve "Saçını toplamayı unuttun ! Böyle dışarı çıkarsan gülerler." dedi . Oflayarak at kuyruğu yaptım ve aşağı indik . Niye saçımı güzel göstermeye çalışayım ki ? Özellikle güzel gözükmek istediğim hiç kimse yok .
Kahvaltıda çok az kişi kalmıştı . Gryffindor masasında da Albus , Scorpius ve George oturuyordu . Bir de birkaç 7. sınıf öğrencisi . George "Ne oldu ? Niye bu kadar geç kaldınız ?" dedi . Uykulu bir şekilde bakarak "Saati kurmayı unutmuşum . Zaten dünyadaki tek saat bende değil mi !" dedim . Jackie "Sen kurarsın diye kurmadım." dedi ve George'un yanına oturdum , o da Albus'un . Oturduğumuz anda masada beliren tabaklara , gelişigüzel birşeyler koyup yemeye başladım . Scorpius"Hadi hızlı yiyin , biz de geç kalacağız ." dedi . "Zaten hızlı yemeye çalışıyoruz." dedi Jackie . Ağzı dolu olduğu için dediği şeyi anlamam biraz uzun sürmüştü .Albus'dan Gryffindor ders programını aldım ve inceledim , tabi seçmeli dersler yazmıyordu . Ilk ders Slytherin ile birlikte KSKS'ydı . Koşarak sınıfa gittik . Saate baktığımda derse 1 dakika kaldığını gördüm ve derin bir nefes verdim . Scorpius da bunu görmüş olmalıydı ki "Ne oldu derse 2 dakika geç kalmaktan mı korkuyorsun ?" dedi "Hayır , tüm derslere geç kalıp senin gibi olmaktan korkuyorum." dedim . O sırada KSKS profesörü olan profösör Mcceury girdi . Çok sevdiğim bir öğretmendi ve tüm yaz ödevlerini yapmıştım . Çok iyi geçecek bir dersti .
Öğretmen kürsüsüne geçti , sınıftan hiçkimse ayağa kalkmadı . Konuşmaya başladı "Merhaba çocuklar -bu okulda kaç yaşında olursanız olun size çocuk deniliyor- yeni bir yıla başladık . Bu sene 5. sınıflar için yeni bir programımız var . Tüm sene boyunca işlediğimiz konuları içeren bir sunum hazırlamanızı istiyoruz . Bunu size söylediğim ikili guruplarla yapacaksınız . " sınıftan sıkıntılı oflamalar geldi . Bence bu çok iyi bir fikirdi , tüm konuları iyice sindirmemiz çok yararlıydı ki bu sene SBD senesi .
Profösör Mcceury konuşmaya devam etti "Merak etmeyin , bu ders , konu işlemeyeceğiz . Ya geçen seneki konuları tekrar edeceğiz , ya da bu tekrarı siz boş saatlerinizde yapıp bu ders proje ikililerinizle size program yapma fırsatı tanıyacağım ." simsiyah gözlerini kocaman açtı "Konu tekrarı diyenler?" kimsenin kolu kalkmadı . "Pekala ikilileri açıklıyorum . Bir Gryffindor , bir Slytherin öğrencisi olacak şekilde yaptım ." deyince Jackie'ye çaresiz bir şekilde baktım , onunla ikili olmak istiyordum . Prof. elindeki kağıdı okumaya başladı . " Bay Colin ve Bay Jackson , Bay Potter ile Bayan Ellie , Bayan Porthanne ve -Jackie'yle bakıştık- Bay Kirkes." hayır bu kadar şans olamazdı . George ve Jackie bana bakıp sırrıttılar , onlara öldürücü bakışlar attım . O ikisi birlikte ödev yapacak bense başkasıyla yapacaktım Merlin'in sakalı! O sırada Prof. birsürü isim okumuştu , adımı kaçırmamak için dinlemeye devam ettim "Son olarak Bayan Weasley ile Bay Malfoy." dedi .
Olayı tahrik etmem 30 saniye sürmüştü . Ne ? Malfoy ? Ben ? Beraber ödev yapmak ? Beraber ? Muhtemelen bir aya kalmaz ikimiz de ölecektik . Önümde oturan Malfoy da ben de önümüze boş bir şekilde bakıyorduk . Yanında oturan Jackie "Iyi şanslar ." dedi ve ona baktım . Yüz ifadem fazla sinirli olmuş olmalıydı ki geri çekilip "En azından hiç tanımadığın bir Slytherin değil ." dedi ve gülümsedi .