-10-

1.3K 82 26
                                    

Malfoy ve ben önde , hep beraber yola çıkmıştık . Albus'la arada bir birbirimize bakıp sırıtıyorduk . Son öğrendiğim sırrı benim üzerinde nedense değişik bir duygu bırakmıştı . Sevinç ve hayal kırıklığı karışımydı . Ve galiba hayal kırıklığının sebebiyse , Jackie'nin benden uzaklaşıp Albus'un yanına gidebileceğini düşünmemdi . Gerçekten saçmaydı , yüzümü buruşturdum . Malfoy bana baktı , dışardan komik görünüyor olmalıydım .

Sonunda odanın önüne geldiğimizde , yine aynı şeyi düşünmeye çalıştım . Karanlık Sanatlara Karşı Savunma için çalışılabilecek bir yer . Gözlerimi kapadım , sonra duvarda beliren kapıya baktım . George sırıtıp kapıyı itti .

Yine aynı yerdeydik , hatta geçen çalıştığımızda dağılan kitaplar aynı yerde duruyordu "Beni izleyin." dedim ve o kitabın olduğu yere doğru gittim . Diğer kitapların arasında biraz fazla siyah olduğu için dikkat çekiyordu tabii . Yavaşça , açmamaya özen göstererek elime aldım . Geçen sefer aceleyle yerine koyduğum için sayfalar biraz yıpranmıştı . Diğerlerinin yanına gittim ve "İşte ," dedim "bu ." George "Hadi açsana !" dedi heyecanla derin bir nefes alıp kitabın kapaklarını araladım .

Anında çığlıklar yükselmeye başladı . Kitabı tuttuğum için , benim dışımdaki herkes kulaklarını kapadı . Albus yanımdaydı ve belli ki kitabı okumaya çalışıyordu . Ben de yazılara baktım , ama elimde debelendiğinden , okumak çok zordu . Albus asasını çıkartıp "Silencio !" dedi , kitap susmayınca daha yüsek bir sesle "Silencio!" diye bağırdı ama kitap susmuyordu . Kitabı kapattım . Herkes rahatlamış bir şekilde ellerini kulaklarından çekti . Malfoy "Gördüğünüz gibi ." dedi "Çok da muhteşem bir şey değil ." Jackie hemen yanıma geçip "Kitabın yazılış tarihi neymiş ?" diye sordu . Kitabın arka kapağına baktım "Bundan 24 yıl önce . Eski gibi duruyor aslında , demek ki çok okunmuş ." dedim Malfoy "Hogwarts savaşı bundan 24 yıl önce oldu ." dedi . Hiç kimse cevap vermedi ve devam ettim "Buradaki tüm kitaplar çok eski hatta bazıları eski yazıyla yazılmış ! Bunu kesinlikle başka biri koymuştur ." dedim Malfoy "Bence de ." dedi . Jackie kaşlarını kaldırarak "Bu kitap karabüyüyle dolu , peşinden gitmeyelim ve öğretmenlerden birine verelim ." dedi . Malfoy "Albus , annene 1. sınıfta neler olduğunu hatırlıyor musun ?" dedi . Konuşmaya atladım "Ama biz bir günlüğün içine yazarak , başka biriyle yazışmıyoruz . Sadece okumaya çalışıyoruz ." Jackie bana döndü "Bilmiyorum . Ama bildiğim kadarıyla normal kitaplar çığlık atmaz ." dedi .

Melez Prens'in Son Mektubu - Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin