စိုးမိုးႏိုင္'s POV
ဒီေန႔နဲ႔ဆို ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုေရွာင္ေနခဲ့တာ ၃ ရက္ေျမာက္ရွိၿပီ။ မနက္ဆိုလဲ သူမထခင္ေစာေစာထၿပီး ေဆးရံုသြားတယ္
ညေနျပန္လာရင္ေတာ့ ေထြေထြထူးထူး ေရွာင္ေနစရာမလိုပါဘူးအိမ္ျပန္လာတဲ့အခ်ိန္လဲမတူၾကေတာ့ကၽြန္ေတာ့္အခန္းထဲေအာင္းေနလိုက္ရင္ပဲ သူ႔ကိုေရွာင္ၿပီးသလို ျဖစ္ေနၿပီ။ဘာလို႔ေရွာင္ေနတာလဲ????
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္မသိေသးတဲ့ေမးခြန္းပါ။ဧကႏၲ ဟိုေန႔ကသူ႔အျပဳအမူကိုမ်ား ကၽြန္ေတာ့္မသိစိတ္ကေဒါသထြက္ေနတာလားလို႔ေတြးမိတယ္.......
ဒါလဲမဟုတ္ျပန္ဘူး။
ေနပါအံုး အဲ့လိုခံစားရေအာင္လဲ
ေခါင္ရိပ္ဒီလိုရိသဲ့သဲ့ေတြေျပာတာေတြစတာေတြကကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ရိုးေနၿပီပဲ။ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ရွက္ေနတာလား.......
ရွက္ရေအာင္လဲ သူေျပာတာ good night ဆိုတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္းရယ္ပါ.......
ဒါဆိုရင္......ကၽြန္ေတာ္ရွက္ေနမိတာ သူ႔ရဲ႕ good night ဆိုတဲ့ စကားေလးတစ္ခြန္းအေပၚမွာ ပရမ္းပတာတုန္ခါသြားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကိုမ်ားလား....................
ဟာကြာမသိေတာ့ဘူး.....
ေနစမ္းပါအံုး.......... ငါကေရွာင္တယ္ဆိုရင္လဲေခ်ာ့ရမွာသူ႔အလုပ္မလား.......
ခါတိုင္းဆို မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ညႇိုးရင္ေတာင္ ပ်ာပ်ာသလဲျဖစ္ေနတဲ့သူက အခု၃ရက္ေျမာက္ရွိၿပီ သူ႔ကိုေရွာင္ေနတာေတာင္ ငါ့ကိုနဲနဲမွအဖတ္လုပ္ၿပီး လာမေမးဘူး........ေခါင္ရိပ္ ေခါင္ရိပ္ ခ်စ္လွခ်ည္ရဲ႕ဆိုၿပီး ငါ့ကိုအသဲအသန္ေတြယူထားၿပီးမွ အခုလဲက်ေရာ ေသာက္ခ်ိဳးေတြေျပာင္းေနတာ..........
မဟုတ္ေသးပါဘူး...........
မင္းဘာေတြေတြးေနတာလဲ စိုးမိုးႏိုင္.....
မင္းမွသူ႔အေပၚခံစားခ်က္မရွိပဲ....
သူဒီလို ခပ္ခြာခြာေနတာကမွ မင္းအတြက္ပိုေကာင္းတာမလား.......
ၿပီးေတာ့ ရွက္ေနစရာမလိုဘူး ေရွာင္ေနစရာလဲမလိုဘူး
ခပ္တင္းတင္းပဲေန ဟုတ္တယ္ အရင္လိုခပ္ေခ်ေခ်ပဲေန.......အခုခ်က္ခ်င္း မနက္စာထြက္စားမယ္
ေတြ႕ေတာ့လဲဘာျဖစ္လဲ ကိုယ့္ဘာသာမနက္စာထြက္စားတာပဲ.....
YOU ARE READING
ရာႏႈန္းျပည့္ခ်စ္ျခင္းတရားတို႔ဆီ
Romance❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ရာႏႈန္းျပည့္ခ်စ္ျခင္းတရားျဖစ္ေပၚဖို႔အတြက္ ႏွလံုးသားတစ္စံုရဲ႕ ရင္ခုန္သံေတြ ထပ္တူညီဖို႔ လိုအပ္ပါသလား ????