အပိုင္း ၁၀ (Part B)

7.3K 590 22
                                    

ကၽြန္ေတာ့္ႏွဖူးေပၚကို သူ႔ရဲ႕အနမ္းႏုႏု  က်ေရာက္လာခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္လံုးေတြ မွိတ္လိုက္မိတယ္။ ေခါင္ရိပ္ကေတာ့ေတြးမွာပဲ ဒါက ရုတ္တရက္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အနမ္းတစ္ခုအေပၚ အံ့ဩသြားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အျပဳအမူလို႔...........

ဒါဟာ ေက်နပ္စြာခံယူလိုက္ျခင္း ဆိုတာကိုေတာ့  ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲမွာ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဝန္ခံေနမိတယ္..........
သူၾကားေပးႏိုင္မွာလား...........

ၿပီးေတာ့ ခပ္တိုးတိုးထြက္လာတဲ့ ခ်စ္စကား

ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာျဖစ္တည္လာတဲ့ ရင္ထဲက အစိုင္အခဲကို ဖယ္ထုတ္လိုက္သလို ျဖစ္သြားတဲ့ တဒဂၤ "အရမ္းခ်စ္တယ္ ႏိုင္ႏိုင္" ဆိုတဲ့ စကားကိုပဲ ထပ္ခါထပ္ခါ ၾကားခ်င္ေနမိတာ

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘယ္လိုေတာင္ ေလာဘႀကီးလိုက္သလဲ..........

ကိုယ္တိုင္ကေတာ့ မခ်စ္မိဖို႔ အသဲအသန္ ႀကိဳးစားေနၿပီး သူ႔ရဲ႕အခ်စ္ေတြကိုေတာ့ အငမ္းမရ လိုခ်င္ေနေသးတာ.......

မတရားဘူးဆိုတဲ့ အေတြးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ပုခံုးႏွစ္ဖက္ကို ကိုင္ထားတဲ့ သူ႔လက္ေတြကို ရုန္းဖယ္လိုက္မိတယ္..........

"ေခါင္ရိပ္... ငါ တစ္ေယာက္ထဲေနဖို႔ လိုတယ္..........."

"အင္း... ကၽြန္ေတာ္ထြက္သြားေပးမယ္......"

"ေခါင္ရိပ္......ငါက အဲ့သေဘာမ်ိဳးေျပာတာ မဟုတ္ဘူး......."

"ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္ဗ်ာ.........
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတဲ့ ထြက္သြားေပးမယ္ ဆိုတာ ႏိုင္ႏိုင္တစ္ေယာက္ထဲေနဖို႔ အခ်ိန္ေပးမယ္လို႔ ေျပာတာပါ.........."

"အင္း...."

ထူးဆန္းလိုက္တာ.......
သူ ထြက္သြားေပးမယ္ေျပာတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲ လွပ္ခနဲ လစ္ဟာသြားတဲ့ ခံစားခ်က္က ဆိုးရြားလိုက္တာ...........

"ေမေမတို႔ကို ၾကည့္ေကာင္းေအာင္ ေျပာထားလိုက္မယ္.....
ေကာင္းေကာင္း အနားယူၿပီး
ျမန္ျမန္ေမ့ပစ္လိုက္ေနာ္......."

ခပ္ျပံဳးျပံဳးေလးစကားဆိုရင္း အခန္းထဲက ထြက္သြားတဲ့ ေခါင္ရိပ္........

ကၽြန္ေတာ္ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ေျခပစ္လက္ပစ္ ထိုင္ခ်လိုက္တယ္...........

ရာႏႈန္းျပည့္ခ်စ္ျခင္းတရားတို႔ဆီTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang