Bab 26 (Edited)

278 7 0
                                    

AWAS! Chapter ini mengandungi mature content.

Huh! Jam sudah pukul empat pagi. Mata besar Aqil tidak mahu pejam-pejam. Puas dah dipaksa,tetap berdegil juga. Aqil berpusing atas katil melihat adiknya yang tumpang tidur dalam biliknya sekarang sudah nyenyak dibuai mimpi.

Dia berguling badannya atas katilnya. Kemudian, menarik selimut hingga menutup separuh dari badannya. Berselubung. Itu lah kerjanya dari tadi. Dia melirik ke sampingnya. Selamat Aryan jenis yang tidur mati. Jadi tidaklah dia terganggu dek perangai abangnya yang mula sasau tak bertempat.

Dia nak lupakan apa yang berlaku malam kemarin tetapi tak boleh!Dia tidak boleh tidur. Baring atas katilnya sendiri pun dia naik rimas! Bukan sebab katilnya tak empuk ke atau apa ke. Dia bukan jenis yang suka mengada-ada!

Tapi wajah Alexavier Nikolaevich memenuhi otaknya, menganggu konsentrasi nya untuk tidur. Kejadian yang berlaku malam semalam masih berlegar-legar dalam otaknya. Aqil rasa macam mahu je hantuk kepalanya pada dinding kasi hilang semua memori yang terjadi. Well, pikir tak serupa bikin. Tak sanggup dia buat camtu. Tak pasal-pasal mati kehilangan banyak darah pula.

Haisshh!Minta dijauhkan!

Lebih baik dia mandi je...Toksah pikir banyak-banyak!Buat pening kepala je. Alex la punya pasal ni...Habis dia tidak boleh tidur.

Perlahan Aqil bangkit dari katilnya. Berjalan terhuyung hayang menuju ke ampaian baju untuk mengambil towel yang di sidai di situ. Kemudian, dia menuju ke bilik mandi untuk menyegarkan badannya.

Shower dibuka, mandian air pancut mengalir deras membasahi tubuh Aqil yang kini bertelanjang bulat. Dari ekor matanya, Aqil terpandangkan bukit kecil bewarna pink pada dadanya yang memiliki kesan gigitan. Di gigit dan dimainkan Alex.

BLUSH! Wajah Aqil memerah apabila teringat balik kegiatan panas mereka sebelum ini. Lubangnya berdenyut kembali, mula merindukan penis besar Alex yang ber'urat dan hangat ketika menyetubuhinya.

"Ah..."Aqil pandang ke bawah. penisnya kini telah separuh menegang.

"Damn, kenapa penis aku boleh menegang bila teringatkan perihal semalam?"Dia bergumam, merasa tidak berpuas hati bersarang di dada tetapi dia tidak dapat menyangkal bahwa dia merasa teruja untuk merasai lagi pengalaman bercinta. Itu sungguh menakjubkan dan sekarang tubuh nya ingin merasai kenikmatan itu lagi. Alex sekarang tiada di rumah. Hanya dia seorang.

Jari jemari yang lentik miliknya bergerak ke bawah. Dia memegang batangnya yang separuh menegang, mengocok benda keras itu dengan pantas sementara tangan kirinya mengambil syampoo badan di rak dan dipicit pada telapak tangannya. Telapak tangannya yang berbuih dengan syampoo, di sapu pada permukaan batangnya yang mengeras. Aqil mengocok penisnya naik turun hingga buih syampoo bercampur dengan cairan precum mulai keluar sedikit demi sedikit dari lubang urethra nya.

"Urgh..."Aqil mengerang dengan nikmat tatkala satu jarinya yang melekit dengan precum menekan pada sekitar lubang anal nya yang makin berdenyut-denyut.

Jantung Aqil berdebar dengan kuat. Dia merasa sedikit teruja dan nafsunya menjadi liar. Semenjak lubangnya disodok banyak kali dari belakang oleh penis Alex yang bersaiz raksasa itu ia sentiasa berdenyut-denyut seperti tidak puas kerana merasa kehilangan dan ia menginginkan kembali rasa ketebalan dan kepanjagan kejantanan Alex yang menerobos ke dalam lubang nya sehingga ke titik kenikmatannya. Itu benar-benar membuatnya ghairah.

Jatuh Cinta Tanpa Sengaja (Edited)Where stories live. Discover now