Roberta Armani
"Hej,Robi,pa ti places?" odvoji me od sebe i podigne mi bradu.Pocnem se izvinjavati Niku iako on ne zna stvarni razlog.
"Robi,u redu je.Nisam hteo vikati.Izvini." zagrli me jos jace i ja mu uzvratim."A sad obrisi suze.Imamo onu glupu proslavu veceras.Znas da se moramo pojaviti.Moja majka insistira."
Da.Glupa proslava.Nikova majka je pravi svake godine i pozove pola Milana.Tu budu svi dizajneri i predstavnici i partneri velikih modnih kuca iz celog sveta.Ona prosto obozava to drustvo.I ja kao direktor Armani kompanije moram biti tamo.
"Rekao sam Mirandi da ti posalje haljinu kuci i nove sandale.Cekaju samo tebe.I razvedri se hajde." poljubi me u obraz i laganim korakom spustimo se na parking i odemo kod mene kuci.
"Ne znam Nik.Mislim da je malo prekratko." on zine od cuda i ne trepce.Ma daj nije valjda toliko lose?
"Robi prelepa si.Muskarci ce biti ljubomorni na mene tamo." nasmejem se glasno i udarim ga po ramenu.
"Ne preteruj." zacrvenim se i spustim stidljivo glavu.
"Ako si spremna krenucemo." klimnem glavom i uzmem torbicu sa stola pa se zaputimo u restoran.
Ambijent je prelep i na ulazu me ceka Emina,Nikolasova majka.Pozdravim je i ona pohvali moj izgled kao i ja njen.Svuda su bili novinari koji su uzasno poceli da me nerviraju iako vecer jos nije ni pocela.Sednemo za sto i pozdravimo sve prisutne.
Vec pola sata slusam neku likusu iz Dubaija koja mi prica kako je kompanija njenog muza najjaca tamo.Zena me je smorila i bas kad sam mislila da cu umreti od dosade ugledam Njega.Na sebi je imao crno odelo i belu kosulju na kojoj su dva dugmeta bila otkopcana.Ugrizem se za usnu i onda se iza njega pojavi plavusa.Bila je prekratko obucena i nikad je u zivotu nisam videla.Ko je ona i zasto ide sa njim?Osetim cudan osecaj u stomaku i samo okrenem glavu ne zeleci da gledam u njih dvoje.Pa da naravno da ima devojku.Ali da li to znaci da je on nju prevario sa mnom?Mali osmeh mi se otme.
"Pravi je ulov je l da?" upita me likusa iz Dubaija.Pogledam je upitno i ona glavom pokaze na Filipa.
Njih dvoje su postali previse gadni u poslednjih sat vremena.Shvatila sam da je likusa preruzna.Mislim da li on ima oci uopste?Da ne spominjem koliko puta ga je pomazila dole kao neprimetno i slucajno.Ne znam ni zasto ja uopste gledam dole.
"Steta sto je zauzet.Inace je mmm" opet ova.Likuso odjebi u skokovima.Nasmejem se vestacki i sapnem Niku da moram do toaleta.On nezainteresovano klimne glavom i nastavi pricati za nekim muskarcem.
Ove stikle me ubijaju i jedva cekam da ih samo izujem i odem odavde.Udjem u wc i cujem zatvaranje vrata iza sebe i okrenem se.
On.
"Filipe u zenskom wc-u si."
"Da,znam.Samo sam hteo da te vidim izbliza.I izgledas jebeno seksi u toj haljini." nakrivi glavu "Ali mi se ne svidja njena duzina.Svi muskarci gledaju u tebe a ne zelim da to rade." pridje mi i zarobi me izmedju njega i zida.
"Sta uopste hoces od mene?Ti i ja u Rimu smo bili greska ostavi se toga." viknem na njega i pokusam da ga odgurnem ali nema nista od toga jer je jaci od mene ocigledno.
"A mozda bi trebali nastaviti praviti greske.Velike greske." sapne mi na uvo i najezim se cela.
"Filipe pusti me i vrati se svojoj devojci." kazem ljutito i on se glasno nasmeje.
"Je li to neko ljubomoran?" upita me jedva zadrzavajuci da ne prasne u smeh.
"Da li ti mene pokusavas napraviti ljubomornom?"
"Ne svidja ti se moja devojka?"
"Ako ces vec da se pravis vazan da imas devojku,neka bude neka koja je vredna truda.Radi se o tome da ja budem ljubomorna ne da te sazaljevam." obrusim mu i iskoristim trenutak dok on crkava od smeha i ljutito izadjem napolje.
On ce mene da pravi ljubomornom sa onom rospijom.Nek crknu oboje.
"Okej si?" Nik mi sapne na uvo i stavi mi ruku na ledja.
"Da,samo sam umorna i jedva cekam otici." klimne glavom i pogleda me tipa 'razumem te' i kaze da cemo ostati jos malo pa cemo otici.Onda opet pogledam umisljenka kako seda za isti sto sa nama odma preko puta mene.Kunem se da cu skociti da ga davim.I ovu rospiju isto.Kuj kurac mi se smeje ona?
Filip Galeoti
Njen pogled na moju prijateljicu veceras je tako smesan i kunem se da je slatka kada je ljubomorna.
"Pa,Filipe hocete li nam pricati dozivljaje iz Rima vas dvoje?" upita me njen verenik i vidim nju kako prebledi a ja jedva izdrzim da se ne nasmejem.
"Roberta,nisi mu ispricala nista o nasem provodu?" nasmejem se i pogledam je u oci.Kunem se da je moguce da pogled ubije ja bih sada bio mrtav.
"Ja..ovaj...nema nista da se prica.Bilo je to samo jedna casa i vina i..." prekinem je.
"I onda smo spavali." prostrelja me pogledom."Roberta je stalno kukala kako je umorna i samo zeli otici u krevet."
"Da to lici na nju." Nikolas prokomentarise i stavi ruku preko njene.Uzdahnem duboko i izbrojim u sebi do tri jer mi pogled na njihove ruke stvara nagon da mu otkinem glavu.
U jednom trenutku osetim neciju nogu kako se trlja o moju.Pogledam u Robertu koja mi se smeska.Sta koji?Promeskoljim se u stolici i procistim grlo kada njena noga krene da se penje prema mom medjunozju.
"Sta ti mislis o tome,Filipe?" upita me jedan starac koji je partner u firmi.Opet se nakasljem i smislim neki neutralan odgovor jer pojma nemam o cemu on prica.Uzmem flasu vina sa stola i ispijem na iskap.Ona skloni nogu i vragolasto mi se nasmeje.Ma da li se to ova mala sveti?Uzecu je na ovom stolu.Toliko mi je dignut sad i osecam da cu puci.Ona ustane i propratim je pogledom.Jos neki ljudi odu od stole i ostanemo njen decko,moja pratilja koju cu zestoko izjebati kasnije i ja.Roberta se vrati i stavi mi u ruke neku tkaninu trudeci se da niko ne primeti.Rasirim ispod stola i vidim da su to crne cipkaste gacice.Nasmejem se i stavim ih u dzep.Ma cuce ona mene.
"Nik,hocemo li kuci?" pomazi ga po ruci.
"Ako zelis odbacicu te,moram se vratiti kod majke." tada mi nesto padne na pamet.
"Evo mogu je ja odbaciti.Inako smo nas dvoje krenuli i idemo u istom pravcu." ona me pogleda vragolasto i njen decko kaze kako je to super.Oprosti se sa njim i nas troje napustimo ono mesto.Jos samo da se resim ove...Kako se bese ono zove?Parkiram se ispred njene kuce i ona me razocarano pogleda.Pogledam na retrovizor i vidim Robi kako je ljubomorno strelja pogledom.Stavim ruku na butinu ove devojke i ona me iznenadjeno pogleda.
"Zvacu te." i zazvalim je praveci Robi ljubomornom.Tacno osecam da je preokrenula ocima.Nakaslje se i nas dvoje se odmaknemo jedno od drugog.
"Cujemo se,Filipe." nasmeseno devojka kaze i izadje iz auta.
Sad kada smo se resili ove bice ovo zanimljiv ostatak veceri.
YOU ARE READING
Njegova #1
Teen FictionNismo se tražili, samo smo se našli. A sad tako nađeni kao da se opet tražimo.Možda je to smisao ljubavi, ta lepota nesigurnosti. Čekanje na nedočekano. Poznaja da smo tu negde. Tako blizu, a tako daleko. Đ. Balašević