13.deo

528 19 0
                                    

[Maloletnici,ponoviću molbu.Samo se pravite da niste pročitali ovaj deo.Kao što rekoh i prošlog puta,moja griža savest će me ubiti.Hvala]

Filip Galeoti

-Gospođice Galeoti,pobegnite sa mnom - pružim joj ruku i ona se nasmeje glasno.Ali primi moju ruku i ustane i nas dvoje zajedno napustimo restoran.

-Znaš da se ponašamo kao deca? - prigli se uz mene i smeje se.

I evo ga.Njen osmeh.Jebote.Nešto najlepše što sam video u životu,a verujte mi video sam puno toga.

Sednemo u moj auto koji se nalazio u susednoj ulici.Pokrenem auto i krenem.

-Gde idemo? - upita me.

-Ići ćemo da provedemo jedno prelepo veče.

Ona se zagrize za usnu i moj drugar se probudi.Šta mi ova žena radi to nije normalno.

Čujem je kako se smeje prigušeno pa je pogledam podignute obrve i vrarim brzo pogled na cestu kako ne bismo udarili u nekog.

-Vidim da ste uzbuđeni zbog večeras. - kaže kroz osmeh.

Otkopča pojas i ja je opet ofrlje pogledam jer ne smem maknuti pogled sa puta osim ako ne želim da izginemo.

Krene da me ljubi po vratu.Grize ga i ostavlja poljupce a onda ruku besramno spusti u moje pantalone.Nakašljem se i sad ja zarobim donju usnu među zubima.Izvadi mog drugara i obuhvati ga rukama a onda poljubi glavić svojim rumenim usnama.

Uhvatim njenu butinu i stegnem je na šta se ona cimne i pogleda me.Jebote izginućemo negde.

-Robs,vozim.Možeš li da sačekaš 10 minuta?

-Okej - osmehne se i vrati mog drugara nazad unutra i zakopča moj šlic.

Bacim pogled na njene noge i primetim da joj se haljina digla baš puno i moja erekcija počinje da me boli.Stisnem gas.Ako ne stignem tamo brzo pući ću.

Parkiram ispred moje zgrade i kada izađemo iz auta uhvatim je za ruku.Oboje samo što ne potrčimo koliko smo uzbuđeni.Ona se smeška,grize usnu i obrazi su joj postali ružičasti.Napaljena je skoro koliko i ja.

Jedva sam izdržao da je ne pojebem u liftu pošto su tu bili neki ljudi iz zgrade.

Čim su se vrata lifta zatvorila i mi ušli u stan ona je razvezala kosu.Bacila je torbu na pod,zaletela se i skocila obavijajući noge oko mene.

Spojila je naše usne i počela da grize moje.Uhvatim je rukama za zadnjicu i pre nego što je odnesem u sobu jedva pogodim ključaonicu kako ih zaključao.

Bacim je na hladne bele čaršave i ljubim je dok joj skidam svaki komad odeće.Ona gori ispod mene a njena vrelina gotovo da vrišti 'okusi me'.

Spustim se niz njen stomak sve do međunožja.Ona besramno raširi noge,zatvori oči i stegne posteljinu.Poljubim je sa unutrašnje strane butine i ona me uhvati za kosu.

-Filipe..S-samo kreni... - zareži.

Dođem do njenog središta i jako zasisam njeno preosetljivo mesto a ona prigušeno vrisne i promrmlja neku psovku.

Nastavim tako da ljubim njenu vrelinu.Ovo..ona..nešto najukusnije u životu.Verujte mi na reč.I bez upozorenja stavim jedan prst u nju i ona opet vrisne.Nastavim da pomeram prst u njoj i ona se bukvalno sama jače nabija na njega.Sada ubacim još jedan prst i ona glasno uzdahne.Dok pomeram prste ona sve više dahće i osećam kako se steže oko mojih prstiju.Jeca i onda za kraj vrisne  i pogleda me u oči a onda počne da drhti i zabije glavu u krevet.

Poljubim je još jednom dole a onda ustanem i krenem da otkopčavam svoje pantalone.Ona ustane i stavi ruku preko moje i zavodljivo se nasmeje.

Krene da me ljubi i zavlači ruke ispod moje majice a onda je povuče prema gore i skine je.Klekne ispred mene i ostavlja mi poljupce preko trbuha do bokserica.Smulji moje pantalone kao i bokserice i svojim majušnim rukama obuhvati moj kurac.

Približi ga svojim ustima i jako ga zasisa.Zabacim glavu i uzmem je za kosu.

-Mh..Robs,svršiću ti u usta - kažem između uzdaha jer sam stvarno pri kraju.Možda ona ne želi da se to desi jer nikada to nije radila.

Ona se nasmeje i ubrzo guta moju spermu.Stavim prst na njenu bradu i pokažem joj da ustane.Posluša me.Poljubim je i ona zastenje u moje usne.

Gurnem je nazad na krevet i legnem na preko nje.Moja erekcija se vrati kad osetim njenu vruću kožu ispod mene i njene vrele usne na svojima.

-Spremna za rundu 2? - ona se nasmeje i umesto odgovora privuče me nogama sebi i moja erekcija se spusti tačno na nju dole i osetim kako je ponovo mokra.Dobra devojka.

Sad pre bilo kakvog maženja ili poljubaca samo se zabijem u nju.Zakucavam se svake sekunde sve brže i brže i njeni vriskovi ispune ceo moj stan.Nadam se da zidovi nisu toliko tanki.Ne želim da bakica sa sprata ispod čuje kako moja devojka vrišti dok je jebem.

Opet ono njeno slatko stenjanje dođe do mojih ušiju dok se grči ispod mene.Zabije nokte u moja leđa i ubrzo svrši po drugi put večeras.

Prevrnem nas i sad ona sedi na meni.Tražim znak da je spremna za još jer ja nameravam da ovo traje celu noć.Dok me ljubi samo opet osetim da sam u njoj.

Opa,mala je sama krenula.Sviđa mi se to.Lagano se opet pomera na meni dok su moje ruke na njenoj zadnjici i stiskaju je.

Podignem se u sedeći položaj dok sam i dalje u njoj i krenem da ljubim i sisam njene bradavice.Ona zabaci glavu i ponovo se njeni nokti nađu u mojoj koži.

Zasisam sada kožu na njenim grudima i obeležim je.Ne želim joj stvarati problem ako šljiva bude na vidljivom mestu.A i ovako neće moći nositi dekolte i onaj kreten od njenog verenika neće moći gledati u njene sise.

Ona se još jednom zabije jako i do kraja i svrši ponovo.

Ponovili smo ovo još par puta ovako divlje.I onda sedmog ili osmog puta vodio sam sa njom ljubav.Da,ovo je prva devojka sa kojom sam vodio ljubav.Ništa na silu.Sve je bilo polako,nežno i lenjo.

Kada smo oboje bili mrtvi umorni i znojavi legli smo zagrljeni ispod pokrivača.

Pribila se uz mene i legla na moje grudi dišući ubrzano kao i ja.Počela je da pravi izmišljene linije po mojim grudima.

Poljubim je u kosu i iznenadim i sebe nju svojim rečima koje danas izgovaram po drugi put.

-Volim te,Robs.

Ona podigne glavu i spusti usne na moje.

-I ja tebe,Filipe.

Njegova #1Where stories live. Discover now